El nou paradigma col·laboratiu

“Cal treballar per alinear les necessitats i expectatives de les persones, les organitzacions i de la societat"
Un dels projectes de referència de l'Institut Cerdà és ll Servei de Suport a la gestió de Crisis (SSgC). Es tracta d’una iniciativa pionera a nivell mundial, a través de la qual un grup de grans empreses de subministraments bàsics, gestió d’infraestructures, etc., col·laboren permanentment entre elles i amb el Departament d’Interior des de l’any 2010 amb l’objectiu de prevenir, anticipar i minimitzar els efectes de les crisis.
A més, es tracta d'un magnífic exemple del nou paradigma col·laboratiu, i aprofitant aquest fet, Daniel Ortiz, director de Relacions Institucionals i Comunicació de l'Institut, i membre de la Junta directiva de Respon.cat en representació d'aquest, ens aporta una breu reflexió sobre la cultura col·laborativa des de les pàgines de Món Empresarial: El nou paradigma col·laboratiu.

Anterior #ODS Objectiu 12: Garantir models de consum i producció sostenibles
Següent #ODS Objectiu 13: Prendre mesures urgents per combatre el canvi climàtic i els seus efectes

També et pot interessar

Quatre pimes membres de Respon.cat mostren el seu lideratge responsable al BizBarcelona

Respon.cat ha celebrat la sessió “Líders empresarials de pimes amb models de negoci socialment responsables” al BizBarcelona. Hi han intervingut Cafès Novell, Tarannà Viatges amb Sentit, Fundació Claror i Mina Pública

Una agenda per a les persones i la prosperitat, visions i aliances

Dia: 27 de setembre Lloc: Sant Pau Recinte Modernista (Sant Antoni Maria Claret, 167, Barcelona) Més info

L’RS en pimes i emprenedors, objecte de reflexió en els Tallers observaRSE

Taller sobre la Responsabilitat Social i les Pimes en les Jornades Corresponsables 2018. Corresponsables, empresa membre de Respon.cat, va organitzar les Jornades Corresponsables on s’ha debatut sobre la gestió de l’RSE