El nou paradigma col·laboratiu

“Cal treballar per alinear les necessitats i expectatives de les persones, les organitzacions i de la societat"
Un dels projectes de referència de l'Institut Cerdà és ll Servei de Suport a la gestió de Crisis (SSgC). Es tracta d’una iniciativa pionera a nivell mundial, a través de la qual un grup de grans empreses de subministraments bàsics, gestió d’infraestructures, etc., col·laboren permanentment entre elles i amb el Departament d’Interior des de l’any 2010 amb l’objectiu de prevenir, anticipar i minimitzar els efectes de les crisis.
A més, es tracta d'un magnífic exemple del nou paradigma col·laboratiu, i aprofitant aquest fet, Daniel Ortiz, director de Relacions Institucionals i Comunicació de l'Institut, i membre de la Junta directiva de Respon.cat en representació d'aquest, ens aporta una breu reflexió sobre la cultura col·laborativa des de les pàgines de Món Empresarial: El nou paradigma col·laboratiu.

Anterior #ODS Objectiu 12: Garantir models de consum i producció sostenibles
Següent #ODS Objectiu 13: Prendre mesures urgents per combatre el canvi climàtic i els seus efectes

També et pot interessar

Audiovisual: Diàleg UOC sobre lideratge responsable entre empreses de Respon.cat

Fa un mes us informàvem que la UOC havia elaborat uns diàlegs sobre lideratge responsable amb empreses de Respon.cat, que serviran sobretot per al Màster d’RSC Avui ja podem compartir

El proper Fòrum FemCAT se centrarà en l’atur juvenil

FemCAT, membre del Consell Social de Respon.cat, organitza la 9a edició del Fòrum FemCAT dedicat a l’atur juvenil La jornada tindrà lloc dimecres 16 de novembre i vol analitzar factors estructurals relacionats

DKV celebra 10 anys com a companyia neutra en carboni

L’asseguradora ha reduït un 72% les seves emissions des de 2004, un 39% de les seves oficines són sostenibles. Gairebé el 100% del seu consum és energia verda, segons les