El nou paradigma col·laboratiu

“Cal treballar per alinear les necessitats i expectatives de les persones, les organitzacions i de la societat"
Un dels projectes de referència de l'Institut Cerdà és ll Servei de Suport a la gestió de Crisis (SSgC). Es tracta d’una iniciativa pionera a nivell mundial, a través de la qual un grup de grans empreses de subministraments bàsics, gestió d’infraestructures, etc., col·laboren permanentment entre elles i amb el Departament d’Interior des de l’any 2010 amb l’objectiu de prevenir, anticipar i minimitzar els efectes de les crisis.
A més, es tracta d'un magnífic exemple del nou paradigma col·laboratiu, i aprofitant aquest fet, Daniel Ortiz, director de Relacions Institucionals i Comunicació de l'Institut, i membre de la Junta directiva de Respon.cat en representació d'aquest, ens aporta una breu reflexió sobre la cultura col·laborativa des de les pàgines de Món Empresarial: El nou paradigma col·laboratiu.

Anterior #ODS Objectiu 12: Garantir models de consum i producció sostenibles
Següent #ODS Objectiu 13: Prendre mesures urgents per combatre el canvi climàtic i els seus efectes

També et pot interessar

Plusfresc i el Banc dels Aliments impulsen la segona edició de la campanya Aliments X Lleida

Plusfresc, empresa membre de Respon.cat, s’alia amb Banc dels Aliments per al recapte d’aliments a les seves botigues de Lleida capital i província. Per segon any, l’empresa lleidatana posa les

[Vídeo] Acte lliurament de Premis Respon.cat 2017

S’ha celebrat l’Acte de lliurament de Premis Respon.cat 2017, amb sis organitzacions, un territori i una persona reconegudes per les seves bones pràctiques en RSE. Durant l’acte persones representatives de

Quatre empreses de Respon.cat participen al Pla pilot per la Reforma horària

Una sèrie d’empreses duen a terme un pla pilot promogut per la Iniciativa de la Reforma Horària per adaptar els seus horaris de feina a la realitat europea.  La iniciativa