El nou paradigma col·laboratiu

“Cal treballar per alinear les necessitats i expectatives de les persones, les organitzacions i de la societat"
Un dels projectes de referència de l'Institut Cerdà és ll Servei de Suport a la gestió de Crisis (SSgC). Es tracta d’una iniciativa pionera a nivell mundial, a través de la qual un grup de grans empreses de subministraments bàsics, gestió d’infraestructures, etc., col·laboren permanentment entre elles i amb el Departament d’Interior des de l’any 2010 amb l’objectiu de prevenir, anticipar i minimitzar els efectes de les crisis.
A més, es tracta d'un magnífic exemple del nou paradigma col·laboratiu, i aprofitant aquest fet, Daniel Ortiz, director de Relacions Institucionals i Comunicació de l'Institut, i membre de la Junta directiva de Respon.cat en representació d'aquest, ens aporta una breu reflexió sobre la cultura col·laborativa des de les pàgines de Món Empresarial: El nou paradigma col·laboratiu.

Anterior #ODS Objectiu 12: Garantir models de consum i producció sostenibles
Següent #ODS Objectiu 13: Prendre mesures urgents per combatre el canvi climàtic i els seus efectes

També et pot interessar

Almenys un 11% de la llars catalanes són víctimes de pobresa energètica

L’informe Estimació de la pobresa energètica a Catalunya mostra aquesta preocupant dada. La pobresa energètica està recollida dins el Focus de l’RSE Cohesió Social   Ivàlua, el consorci format per la

Un dels primers actes de la nova consellera d’Empresa: l’RSE de les pimes

Àngels Chacon intervindrà dimarts 19 de juny al’acte de cloenda de l’RSE.Pime 2017 i llançament de la nova edició. La consellera farà un reconeixement a les pimes participants i una crida per a la nova

Economia circular i finançament de les cooperatives

  La Cambra de Barcelona organitza la jornada “Economia circular i finançament de les cooperatives“. L’objectiu de la jornada és informar sobre les característiques del finançament per projectes d’economia social,