MútuaTerrassa nova empresa membre de Respon.cat

  • MútuaTerrassa s’ha incorporat com a membre de Respon.cat, iniciativa empresarial per promoure la responsabilitat social a Catalunya.
  • Respon.cat ja acull cinquanta-dues empreses d’àmbits i dimensions molt diverses, totes caracteritzades pel compromís en la responsabilitat social.

MútuaTerrassa és un conjunt de professionals agrupats en distintes entitats i empreses, amb l’objectiu de protegir les persones i millorar el seu estat de salut, amb voluntat de servei a la comunitat, i amb una marcada orientació al client.

El Compromís de MútuaTerrassa

La responsabilitat social de MútuaTerrassa fa referència al conjunt de compromisos de l’entitat envers les activitats que les diferents unitats estratègiques produeixen en els àmbits social, laboral i mediambiental.

Camps d’actuació

Gestió responsable
Les bones pràctiques empresarials de l’entitat es manifesten en actuacions transparents, basades en comportaments ètics, ja que davant de tots els nostres grups d’interès actuem amb la màxima honestedat, equitat i transparència, més enllà del compliment de les lleis, codis de conducta i de les normes internes i en la gestió eficient dels recursos oferint la màxima qualitat possible i el servei més oportú, amb els recursos disponibles, tot tenint el màxim equilibri en la utilització dels mateixos.
L’entitat rendeix comptes de la seva activitat als diferents òrgans de govern i a l’Administració i se sotmet a auditories realitzades per òrgans independents.
Compromís amb els professionals
MútuaTerrassa desenvolupa una política de recursos humans basada en el respecte a les persones, fomentant l’entusiasme i la motivació, en un ambient positiu, que proporcionen el treball en equip, l’aprenentatge continuat i la participació de tots en les nostres activitats diàries i en nous projectes, tot integrant persones i idees.
Actuació amb els agents socials, clients i proveïdors
El tracte que oferim als nostres clients, es basa en el respecte a la persona i als seus drets individuals, oferint-los el millor servei possible. Ens apropem i escoltem als nostres clients i mutualistes, per identificar, analitzar i conèixer els sentiments, expectatives i necessitats actuals i futures, posant al seu abast totes les nostres capacitats i recursos, centrant i readaptant els processos de l’organització al seu voltant.

En el context d’innovació, promovem i valorem les iniciatives personals, les noves idees i les noves tècniques, amb l’objectiu de proporcionar sempre la solució més pertinent a les necessitats actuals i futures dels nostres clients, mutualistes i col.laboradors.

Respecte pel medi ambient
La política mediambiental de MútuaTerrassa està basada en el control del consum de materials, en la gestió dels residus i en el respecte per l’entorn en el que el desenvolupem la nostra activitat. Així com implementar polítiques que afavoreixin la sostenibilitat en el desenvolupament de les nostres activitats. L’entitat disposa d’un manual de sostenibilitat pel manteniment i adequació dels edificis, així com per construir-ne de nous.
Font: www.mutuaterrassa.cat

Anterior Quatre empreses de Respon.cat participen al Pla pilot per la Reforma horària
Següent #ODS Objectiu 12: Garantir models de consum i producció sostenibles

També et pot interesà

#ODS Objectiu 14: Conservar i utilitzar de forma sostenible els oceans, els mars i els recursos marins

“Conservar i utilitzar de forma sostenible els oceans, els mars i els recursos marins” és el catorzè dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) aprovats per Nacions Unides per al període 2015-2030 Els

[Article] La 5a edició de la Setmana dels Horaris ja és una realitat, de Fabián Mohedano

Article de Fabián Mohedano “una nova cultura del temps i uns horaris més saludables a les organitzacions permetrà assolir models més eficients i flexibles i millorar la qualitat de vida de les persones.”

Càpsula de coneixement sobre “Cohesió social”

Dimarts 21 de novembre de 14 a 16,30 Palau Macaya (Passeig de Sant Joan, Barcelona) Cal inscripció prèvia. Es demana puntualitat         Aquest dimarts 21 de novembre