Calidad Pascual intensifica la seva gestió ètica, responsable i excel·lent

CalidadPascual

    • Calidad Pascual, empresa membre de Respon.cat, intensifica la seva gestió ètica, responsable i excel·lent per fomentar la creació de valor amb els grups d'interès
    • Calidad Pascual es posa com a objectiu crèixer de manera sostenible gestionant els seus impactes: reptes laborals, ambientals, socials i econòmics

 
El gran repte de la companyia per als propers 4 anys és harmonitzar els seus objectius de negoci amb les expectatives dels seus grups d'interès, a través del seu nou Pla Director de Creació de Valor Compartit 2020.
Per Tomás Pascual, president de Calidad Pascual, ja no n'hi ha prou amb ocupar-se de compte de resultats. Consumidors, clients, proveïdors, ciutadans i accionistes et van a exigir diàleg, respecte i responsabilitat empresarial.
Calidad Pascual busca la consolidació com a líder en les seves marques estratègiques, així com convertir-se en referent nacional en alimentació saludable, innovació disruptiva, transformació digital i gestió industrial.
L'Informe de la creació de valor 2015 recull en xifres el compromís diari dela empresa amb la innovació i la qualitat. Però el principal èxit de Calidad Pascual al llarg de l' any passat no han estat aquestes xifres, tal com assenyala el seu president Tomás Pascual: "Cada dia assignem més importància al comportament ètic i la gestió responsable dels impactes que la nostra activitat genera. Ja no n'hi ha prou amb ocupar- sol del compte de resultats i de l'eficàcia productiva ; perquè abans d'això teus consumidors, clients, empleats, proveïdors, ciutadans i accionistes tambiénte exigiran diàleg, respecte ambiental i responsabilitat empresarial
Aquest repte marcat per Calidad Pacual el 2015 es vehicula a través d'una Gestió ètica, responsable i excel·lent que respon al model d'empresa basat en:

  • Política de Responsabilitat Corporativa i Bon Govern
  • Sistema de Gestió d'Acompliment de Pascual
  • Codi de Conducta
  • Política de relació amb Grups d'Interès i Gestió de Valor Compartit
  • Política d'excel·lència
  • Gestió integral dels impactes: els grans reptes de Calidad Pascual

Vídeo sobre la cadena de proveïment i la creació de valor de Calidad Pascual

 
Accés a la notícia sencera 
Font: www.calidadpascual.com

Anterior BBVA i la Generalitat acorden un projecte social amb la cessió de 1.800 habitatges per a famílies vulnerables a Catalunya
Següent Xarxanet es fa ressò de les tres ONL participants al Programa RSE.Pime

També et pot interessar

[VÍDEO] Assemblea constituent Respon.cat 11-02-2015

Dimecres 11 de febrer va tenir lloc l’Assemblea general constituent de l’Associació Respon.cat, iniciativa empresarial per al desenvolupament de la Responsabilitat Social a Catalunya. Vegeu tot seguit la vídeo-notícia, amb

[Microvídeo] Gràcies al DGESTA per fer possible Respon.cat

Gràcies a la Direcció General d’Economía Social i Treball Autónom per fer possible Respon.cat, juntament amb les 36 empreses membres que en formen part. Microvídeo a càrrec de Xavier López,

Josep Santacreu, premi a l’Emprenedor Social en el 2015

Josep Santacreu, conseller delegat de DKV Assegurances i president de Respon.cat, ha estat guardonat amb el premi a l’Emprenedor Social en el 2015. El premi reconeix la trajectòria de Santacreu