Calidad Pascual intensifica la seva gestió ètica, responsable i excel·lent

CalidadPascual

    • Calidad Pascual, empresa membre de Respon.cat, intensifica la seva gestió ètica, responsable i excel·lent per fomentar la creació de valor amb els grups d'interès
    • Calidad Pascual es posa com a objectiu crèixer de manera sostenible gestionant els seus impactes: reptes laborals, ambientals, socials i econòmics

 
El gran repte de la companyia per als propers 4 anys és harmonitzar els seus objectius de negoci amb les expectatives dels seus grups d'interès, a través del seu nou Pla Director de Creació de Valor Compartit 2020.
Per Tomás Pascual, president de Calidad Pascual, ja no n'hi ha prou amb ocupar-se de compte de resultats. Consumidors, clients, proveïdors, ciutadans i accionistes et van a exigir diàleg, respecte i responsabilitat empresarial.
Calidad Pascual busca la consolidació com a líder en les seves marques estratègiques, així com convertir-se en referent nacional en alimentació saludable, innovació disruptiva, transformació digital i gestió industrial.
L'Informe de la creació de valor 2015 recull en xifres el compromís diari dela empresa amb la innovació i la qualitat. Però el principal èxit de Calidad Pascual al llarg de l' any passat no han estat aquestes xifres, tal com assenyala el seu president Tomás Pascual: "Cada dia assignem més importància al comportament ètic i la gestió responsable dels impactes que la nostra activitat genera. Ja no n'hi ha prou amb ocupar- sol del compte de resultats i de l'eficàcia productiva ; perquè abans d'això teus consumidors, clients, empleats, proveïdors, ciutadans i accionistes tambiénte exigiran diàleg, respecte ambiental i responsabilitat empresarial
Aquest repte marcat per Calidad Pacual el 2015 es vehicula a través d'una Gestió ètica, responsable i excel·lent que respon al model d'empresa basat en:

  • Política de Responsabilitat Corporativa i Bon Govern
  • Sistema de Gestió d'Acompliment de Pascual
  • Codi de Conducta
  • Política de relació amb Grups d'Interès i Gestió de Valor Compartit
  • Política d'excel·lència
  • Gestió integral dels impactes: els grans reptes de Calidad Pascual

Vídeo sobre la cadena de proveïment i la creació de valor de Calidad Pascual

 
Accés a la notícia sencera 
Font: www.calidadpascual.com

Anterior BBVA i la Generalitat acorden un projecte social amb la cessió de 1.800 habitatges per a famílies vulnerables a Catalunya
Següent Xarxanet es fa ressò de les tres ONL participants al Programa RSE.Pime

També et pot interessar

Última setmana per sol·licitar participar al programa RSE.Pime. Per què participar-hi?

Cada vegada més l’RSE serà un requeriment del mercat. Molts ajuntaments i governs començaran a posar més èmfasi en la demanda d’RSE en la compra i contractació pública, i la

La UOC consolida l’aposta per la responsabilitat social amb la publicació de la segona memòria sobre aquest àmbit

La UOC, empresa membre de Respon.cat, publica la segona memòria de responsabilitat social.Respon.cat obre les portes d’aquest blog a totes les empreses membres per a donar visibilitat a les accions que

GAES i Grup Papelmatic són les dues noves empreses membres de Respon.cat

GAES i Grup Papelmatic s’han incorporat com a membres de Respon.cat, iniciativa empresarial per promoure la responsabilitat social a Catalunya. Respon.cat ja acull cinquanta-i-una  empreses d’àmbits i dimensions molt diverses, totes caracteritzades pel compromís