Calidad Pascual intensifica la seva gestió ètica, responsable i excel·lent

CalidadPascual

    • Calidad Pascual, empresa membre de Respon.cat, intensifica la seva gestió ètica, responsable i excel·lent per fomentar la creació de valor amb els grups d'interès
    • Calidad Pascual es posa com a objectiu crèixer de manera sostenible gestionant els seus impactes: reptes laborals, ambientals, socials i econòmics

 
El gran repte de la companyia per als propers 4 anys és harmonitzar els seus objectius de negoci amb les expectatives dels seus grups d'interès, a través del seu nou Pla Director de Creació de Valor Compartit 2020.
Per Tomás Pascual, president de Calidad Pascual, ja no n'hi ha prou amb ocupar-se de compte de resultats. Consumidors, clients, proveïdors, ciutadans i accionistes et van a exigir diàleg, respecte i responsabilitat empresarial.
Calidad Pascual busca la consolidació com a líder en les seves marques estratègiques, així com convertir-se en referent nacional en alimentació saludable, innovació disruptiva, transformació digital i gestió industrial.
L'Informe de la creació de valor 2015 recull en xifres el compromís diari dela empresa amb la innovació i la qualitat. Però el principal èxit de Calidad Pascual al llarg de l' any passat no han estat aquestes xifres, tal com assenyala el seu president Tomás Pascual: "Cada dia assignem més importància al comportament ètic i la gestió responsable dels impactes que la nostra activitat genera. Ja no n'hi ha prou amb ocupar- sol del compte de resultats i de l'eficàcia productiva ; perquè abans d'això teus consumidors, clients, empleats, proveïdors, ciutadans i accionistes tambiénte exigiran diàleg, respecte ambiental i responsabilitat empresarial
Aquest repte marcat per Calidad Pacual el 2015 es vehicula a través d'una Gestió ètica, responsable i excel·lent que respon al model d'empresa basat en:

  • Política de Responsabilitat Corporativa i Bon Govern
  • Sistema de Gestió d'Acompliment de Pascual
  • Codi de Conducta
  • Política de relació amb Grups d'Interès i Gestió de Valor Compartit
  • Política d'excel·lència
  • Gestió integral dels impactes: els grans reptes de Calidad Pascual

Vídeo sobre la cadena de proveïment i la creació de valor de Calidad Pascual

 
Accés a la notícia sencera 
Font: www.calidadpascual.com

Anterior BBVA i la Generalitat acorden un projecte social amb la cessió de 1.800 habitatges per a famílies vulnerables a Catalunya
Següent Xarxanet es fa ressò de les tres ONL participants al Programa RSE.Pime

També et pot interessar

Entrevista a Daniel Faura, president del Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya

En el marc del Dia Internacional contra la Corrupció, Respon.cat entrevista a Daniel Faura, president del Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya. El Col·legi de Censors Jurats de Comptes

Vídeos de las organizaciones ganadoras de los Premios Respon.cat 2017

Aquí pueden ver los vídeos de las empresas ganadoras de los Premios Respon.cat 2017 Los vídeos se han presentado en el Acto de entrega de Premios Respon.cat 2017 en que

Respon.cat convida 20 organitzacions a participar en un debat sobre Territoris Socialment Responsables en el marc del Marketplace

 El proper dilluns 20 d’octubre tindrà lloc el Marketplace 2014, en el qual Respon.cat hi col·labora Al matí es farà una trobada per parlar de Territoris Socialment Responsables a la