Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

  • Amb el lema "Ara que no estem tan junts, estem més a prop que mai" Amat. alinea les seves polítiques i accions a la situació actual d'acord amb les recomanacions d'institucions i autoritats sanitàries.
  • Des de dilluns 16 l'equip Amat. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

En resposta al brot de COVID-19 Amat. han alineat les seves polítiques i accions perquè complim plenament amb les recomanacions rebudes de les Institucions, Autoritats sanitàries, Col·legis Professionals i Associacions Empresarials, ja que creuen fermament que per responsabilitat social i professional cal que es prenguin les mesures necessàries que ajudin al control de la propagació del COVID-19.

La prioritat més important és el benestar dels seus empleats, clients i proveïdors. Per això des del passat dilluns 16 de març i fins nou avís, les oficines romanen tancades i l'equip Amat
. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

A més, han habilitat un nou espai al web on es poden trobar les principals qüestions sorgides arran d'aquesta nova situació: AMAT-FAQ/COVID-Q19

 

Anterior MútuaTerrassa se suma a la campanya #JoEmCorono per trobar un tractament eficient contra el COVID-19
Següent MartiDerm facilita productes d'utilitat amb donació gratuïta i posa a disposició informació i assessorament sobre hàbits saludables

També et pot interessar

Participació en la Global Pound Conference 2017 a Barcelona

És important que les empreses enfocades a la Responsabilitat Social aportin el seu criteri sobre com millorar la resolució de conflictes, ja siguin litigis, arbitratges, conciliació o mediació. Us demanem

Càpsula formativa RSE: Sense lideratge responsable no hi pot haver RSE

Respon.cat organitza un seguit de càpsules de formació de curta durada (2 h) sobre continguts molt específics de Responsabilitat Social. Aquestes càpsules, de caràcter obert, estan destinades tant a les

Respon.cat col·labora en el XIII Seminari Immigració i Europa

Els propers 6 i 20 de novembre tindran lloc dues sessions sobre “La gestió de la diversitat en els centres educatius” i “La diversitat a l’empresa:el repte del s.XXI” en