Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

  • Amb el lema "Ara que no estem tan junts, estem més a prop que mai" Amat. alinea les seves polítiques i accions a la situació actual d'acord amb les recomanacions d'institucions i autoritats sanitàries.
  • Des de dilluns 16 l'equip Amat. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

En resposta al brot de COVID-19 Amat. han alineat les seves polítiques i accions perquè complim plenament amb les recomanacions rebudes de les Institucions, Autoritats sanitàries, Col·legis Professionals i Associacions Empresarials, ja que creuen fermament que per responsabilitat social i professional cal que es prenguin les mesures necessàries que ajudin al control de la propagació del COVID-19.

La prioritat més important és el benestar dels seus empleats, clients i proveïdors. Per això des del passat dilluns 16 de març i fins nou avís, les oficines romanen tancades i l'equip Amat
. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

A més, han habilitat un nou espai al web on es poden trobar les principals qüestions sorgides arran d'aquesta nova situació: AMAT-FAQ/COVID-Q19

 

Anterior MútuaTerrassa se suma a la campanya #JoEmCorono per trobar un tractament eficient contra el COVID-19
Següent MartiDerm facilita productes d'utilitat amb donació gratuïta i posa a disposició informació i assessorament sobre hàbits saludables

També et pot interessar

Torna la Gala + IN de la mà de la Fundación Grupo SIFU

Fundación Grupo SIFU organitza un any més la Gala + IN, un esdeveniment benèfic creat per unir art i discapacitat. Grupo SIFU, empresa membre de Respon.cat, vol donar visibilitat al

Respon.cat publica la comunicació als grups d’interès sobre el compromís amb els Principis del Pacte Mundial

La comunicació dirigida als grups d’interès fa referència al compromís 2016-2017 envers els Principis del Pacte Mundial de Nacions Unides. Respon.cat vol evidenciar-hi el seu suport al Pacte Mundial i

Entrevista a Cristóbal Colón (La Fageda) al diari ARA

El Diari ARA publica avui un reportatge sobre Cristóbal Colón, el president de La Fageda. A la secció Les cares del dia, se l’etiqueta com a pioner, i es destaca