Suara habilita un web especial amb informació sobre Coronavirus i un telèfon d’atenció ciutadana

  • Suara Cooperativa ha posat en marxa el repte #JoSocSocial per posar en valor la tasca del sector social la implicació ciutadana amb la comunitat.
  • A travès d'una pàgina web específíca es donarà reposta de manera àgil i amb informació permanentment actualitzada.

Suara Cooperativa ha habilitat una pàgina web especial sobre el Coronavirus (coronavirus.suara.coop) per aportar informació de servei sobre l’estat d’alarma i recomanacions a la ciutadania, orientades especialment al període de confinament. El portal inclou articles i vídeos adreçats especialment a l’atenció a la infància i gent gran, així com recomanacions per al benestar i el teletreball. Es tracta d’un portal en actualització constant per donar una resposta àgil.

Aquest portal es complementa amb el telèfon d’atenció ciutadana #SuaraRespon, per donar resposta dels dubtes socials que puguin generar la situació d’excepcionalitat actual. El número de telèfon 937.069.017 està operatiu de dilluns a diumenge, de les 10 del matí a les 6 de la tarda.

#JoSocSocial: un repte per posar en valor la tasca del sector social i el compromís ciutadà

#JoSocSocial és el repte que Suara Cooperativa ha llançat coincidint amb la declaració de l’estat d’alarma, una iniciativa que vol posar en valor la tasca que està desenvolupant aquests dies el sector social i el compromís de tota la ciutadania. El repte consisteix en explicar a les xarxes socials les accions que s’han fet durant el dia en benefici de la comunitat, utilitzant l’etiqueta #JoSocSocial, nominant un familiar, amic o amiga, i mencionant @suaracoop. En els primers dies de funcionament s’han conegut iniciatives com penjar poesia a l’escala, ajudar gent gran a pujar la compra a casa o baixar les escombraries d’una veïna.

Anterior MartiDerm facilita productes d'utilitat amb donació gratuïta i posa a disposició informació i assessorament sobre hàbits saludables
Següent Plusfresc extrema les mesures de seguretat davant el COVID-19

També et pot interessar

L’Escola Superior de Comerç Internacional (UPF) ja és membre de Respon.cat

L’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI UPF) s’ha incorporat com a membre de Respon.cat, iniciativa empresarial que ja acull trenta-set empreses d’àmbits i dimensions molt diverses, totes caracteritzades pel compromís

[Vídeo] Conversa a quatre Respon.cat: D.Ortiz, X.López, Q.Domènech, I.Álvaro, JM.Canyelles. RSE pimes 15-12-2014

Conversa a quatre, amb Daniel Ortiz, Xavier López, Queta Domènech, Ivan Álvaro i Josep Maria Canyelles, a l’acte de Reconeixement de Bones Pràctiques de Responsabilitat Social de pimes, organitzat per

MútuaTerrassa recull el premi de la Fundació Avedis Donabedian a la millor informació sobre actuacions en Responsabilitat Social

  MútuaTerrassa, empresa membre de Respon.cat, va rebre el Premi a la millor Informació sobre Actuacions en Responsabilitat Social en Institucions Sanitàries per part de la Fundació Avedis Donabedian per