5 empreses membres de Respon.cat presents en la darrera edició del Butlletí Rscat

5 empreses membres de Respon.cat presents en la darrera edició del Butlletí Rscat

Info Empreses membres

  • En aquesta darrera edició del Butlletí Rscat es mostren algunes bones pràctiques d'RSE de 5 empreses membres de Respon.cat.
  • A través de la publicació dels informes i memòries de sostenibilitat, les empreses i organitzacions catalanes, renoven el seu compromís de gestió responsable.

5 organitzacions membres de Respon.cat es mostren en el Butlletí Rscat de la Responsabilitat social com a models de gestió basats en l'RSE i amb la transparència com a un dels eixos fonamentals de funcionament intern: Abacus Cooperativa, MútuaTerrassa, Grup Bon Preu, Grup Claror i Apunts.

"ABACUS Cooperativa, una experiència en Responsabilitat Social"

Captura de pantalla 2016-01-14 a la(s) 20.47.37
ABACUS és una cooperativa que va néixer el maig del 68 impulsada per un grup de mestre si famílies amb una idea comuna, proveir-se de material educatiu de qualitat i amb bones condicions de preu. La idea i la voluntat que sota el paraigües jurídic i social del cooperativisme ha fet que avui en dia la cooperativa compti amb més de 800.000 persones sòcies consumidores i prop de 500 persones sòcies treballadores. [llegir més]

MútuaTerrassa

Les bones pràctiques empresarials de l'entitat es manifesten en actuacions transparents, basades en comportaments ètics, ja que davant de tots els seus grups d'interès actuen amb la màxima honestedat, equitat i transparència, més enllà del compliment de les lleis, codis de conducta i de les normes internes i en la gestió eficient dels recursos oferint la màxima qualitat possible i el servei més oportú, amb els recursos disponibles, tot tenint el màxim equilibri en la utilització dels mateixos.

Grup Bon Preu

Captura de pantalla 2016-01-14 a la(s) 20.24.14
Organització catalana de caràcter familiar compromesa amb els ciutadans i amb el seu territori. Al nivell intern, les principals àries sobre les quals es treballa són: la creació d’una ocupació estable i de qualitat, la gestió i el desenvolupament professionals, la prevenció de riscos laborals, el compromís amb la conciliació de la vida professional i personal i la comunicació interna.

Grup Claror

La missió última de la Fundació Claror és contribuir, des de l'esport i la salut i el lleure a millorar la qualitat de vida de les persones al llarg de la seva vida. La Fundació promou i presta serveis esportius de qualitat des d'un plantejament socialment inclusiu, èticament responsable i de compromís amb l'entorn. S’inspiren en models d’excel.lència com el de l’ EFQM, es regeixen per un Codi Ètic propi que recull els valors i els principis d’actuació fonamentals de l’organització.

Apunts

Captura de pantalla 2016-01-14 a la(s) 20.28.14
Apunts ofereix serveis de disseny i missatgeria a través de la seva cadena de valor social i sota els paràmetres de la Responsabilitat Social. Té dos grans reptes: convertir-se en el proveïdor socialment responsable d’empreses multinacionals, pimes i persones autònomes, i generar llocs de treball per a persones amb discapacitat per trastorns de salut mental i que es troben en situació de risc d’exclusió social.
MútuaTerrassa
Us podeu donar d'alta al Butlletí Rscat des d'aquest enllaç
Font Butlletí Rscat

Us podria interessar també

[Microvídeo] Gràcies a Gràfiques Varias per fer possible Respon.cat

Gràcies a Gràfiques Varias per fer possible Respon.cat, juntament amb les altres 36 empreses membres que en formen part. Microvídeo a càrrec d’Isabel Míguez, directora de Qualitat de Gràfiques Varias.

Respon.cat reuneix la junta directiva en línia

En coherència amb el compromís de Respon.cat d’adoptar fórmules on line per a totes aquelles reunions internes de treball, ahir es va celebrar la reunió de la junta directiva de

Reunió de responsables de gestió ambiental d’empreses membres de Respon.cat

Responsables de Gestió Ambiental d’11 empreses membres de Respon.cat es reuneixen per explorar interessos compartits i per intercanviar experiències i coneixements La reunió ha tingut lloc a l’Espai del Consum