[AJORNAT] Taller Empresa Saludable: L’afectació a la clientela i a la salut pública a l’empresa saludable
Us podria interessar també
[Microvídeo] Gràcies a Cafès Novell per fer possible Respon.cat
Gràcies a Cafès Novell per fer possible Respon.cat, juntament amb les altres 36 empreses membres que en formen part. Microvídeo a càrrec de Ramon Novell, gerent de Cafès Novell
Bona pràctica: enquesta a pimes “antigues participants” en programes d’RSE
Sovint l’avaluació dels programes es limita als resultats immediats sense atendre l’impacte en el llarg termini. Fer un esforç per analitzar aquest impacte hauria de ser una bona pràctica rellevant,
Tarannà, viatges amb Sentit presenta la 5a memòria de sostenibilitat
Tarannà, viatges amb Sentit, empresa membre de Respon.cat, presenta la 5a memòria de sostenibilitat. Amb aquest document volen mostrar un reflex dels esforços, compromisos i il·lusions, més enllà de la