Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

  • Amb el lema "Ara que no estem tan junts, estem més a prop que mai" Amat. alinea les seves polítiques i accions a la situació actual d'acord amb les recomanacions d'institucions i autoritats sanitàries.
  • Des de dilluns 16 l'equip Amat. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

En resposta al brot de COVID-19 Amat. han alineat les seves polítiques i accions perquè complim plenament amb les recomanacions rebudes de les Institucions, Autoritats sanitàries, Col·legis Professionals i Associacions Empresarials, ja que creuen fermament que per responsabilitat social i professional cal que es prenguin les mesures necessàries que ajudin al control de la propagació del COVID-19.

La prioritat més important és el benestar dels seus empleats, clients i proveïdors. Per això des del passat dilluns 16 de març i fins nou avís, les oficines romanen tancades i l'equip Amat
. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

A més, han habilitat un nou espai al web on es poden trobar les principals qüestions sorgides arran d'aquesta nova situació: AMAT-FAQ/COVID-Q19

 

Us podria interessar també

[Microvídeo] Gràcies a Acefat per fer possible Respon.cat

  Gràcies a Acefat per fer possible Respon.cat, juntament amb les altres 36 empreses membres que en formen part. Microvídeo a càrrec de Josep Maria Miranda, director d’Acefat   Dimecres

La segona edició dels Premis Respon.cat incorporen les bones pràctiques en immigració i reforma horària

L’associació empresarial Respon.cat convoca la segona edició d’aquests premis anuals amb el suport de la Generalitat de Catalunya i les Cambres de Comerç. Enguany s’afegeixen dos nous reconeixements, un sobre

El dia 8 de maig es presenta Copersona, un nou model de Coresponsabilitat Social

  El dia 8 de maig es presenta Copersona en la Jornada sobre la Coresponsabilitat Social organitzada per FIDEM i MATERS. Respon.cat col·labora en aquesta Jornada en el marc del conveni signat