Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

  • Amb el lema "Ara que no estem tan junts, estem més a prop que mai" Amat. alinea les seves polítiques i accions a la situació actual d'acord amb les recomanacions d'institucions i autoritats sanitàries.
  • Des de dilluns 16 l'equip Amat. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

En resposta al brot de COVID-19 Amat. han alineat les seves polítiques i accions perquè complim plenament amb les recomanacions rebudes de les Institucions, Autoritats sanitàries, Col·legis Professionals i Associacions Empresarials, ja que creuen fermament que per responsabilitat social i professional cal que es prenguin les mesures necessàries que ajudin al control de la propagació del COVID-19.

La prioritat més important és el benestar dels seus empleats, clients i proveïdors. Per això des del passat dilluns 16 de març i fins nou avís, les oficines romanen tancades i l'equip Amat
. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

A més, han habilitat un nou espai al web on es poden trobar les principals qüestions sorgides arran d'aquesta nova situació: AMAT-FAQ/COVID-Q19

 

També et pot interessar

El CADS i l’Idescat presenten una seixantena d’indicadors per mesurar l’assoliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenible

Aquest divendres ha fet cinc anys que l’Assemblea General de les Nacions Unides va aprovar l’Agenda 2030 dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Respon.cat ha participat en la presentació d’un

Vector5 | excel·lència i sostenibilitat, acompanyament en RSC

A vector5 acompanyem les organitzacions a integrar la responsabilitat social en la seva estratègia per fer-les més sostenibles i donar resposta a les expectatives dels seus grups d’interès. Sempre apostem

Jornada de Transferència de bones pràctiques de les empreses guanyadores dels Premis Respon.cat 2018

El proper 5 de febrer tindrà lloc la Jornada de Transferència de bones pràctiques de les organitzacions guanyadores dels Premis Respon.cat 2018 a ESCI-UPF. Les organitzacions premiades dinamitzaran tallers simultanis en els que mostraran