Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

  • Amb el lema "Ara que no estem tan junts, estem més a prop que mai" Amat. alinea les seves polítiques i accions a la situació actual d'acord amb les recomanacions d'institucions i autoritats sanitàries.
  • Des de dilluns 16 l'equip Amat. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

En resposta al brot de COVID-19 Amat. han alineat les seves polítiques i accions perquè complim plenament amb les recomanacions rebudes de les Institucions, Autoritats sanitàries, Col·legis Professionals i Associacions Empresarials, ja que creuen fermament que per responsabilitat social i professional cal que es prenguin les mesures necessàries que ajudin al control de la propagació del COVID-19.

La prioritat més important és el benestar dels seus empleats, clients i proveïdors. Per això des del passat dilluns 16 de març i fins nou avís, les oficines romanen tancades i l'equip Amat
. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

A més, han habilitat un nou espai al web on es poden trobar les principals qüestions sorgides arran d'aquesta nova situació: AMAT-FAQ/COVID-Q19

 

Us podria interessar també

Fundació Joia Premi Empresa Innovadora en Conciliació i Temps

Fundació Joia, organització membre de Respon.cat, rep el Premi Empresa Innovadora en Conciliació i Temps Fundació Joia és una entitat sense afany de lucre que ofereix serveis d’inserció en salut

Respon.cat engega curs amb un repertori d’actes i jornades sobre temes clau de l’RSE

Quatre esdeveniments que tindran lloc en les properes setmanes que han de permetre reflexionar sobre ètica, parlar del benestar emocional de les organitzacions, debatre sobre la transversalitat dels ODS en

Respon.cat avança en el seu compromís amb la reforma horària

L’Anuari 2016 del Consell Assessor per a la Reforma Horària destaca el paper clau de Respon.cat en el projecte de proves pilot per avançar en el camí de la Reforma