Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional
Us podria interessar també
Respon.cat i DIRSE promouen la integració els ODS en la gestió empresarial en el tercer aniversari de l’Agenda de Desenvolupament Sostenible
Més de trenta representants d’empreses s’han reunit per reflexionar sobre la integració dels ODS en la gestió empresarial. Els ODS no substitueixen l’RSE sinó que aquesta ha d’aportar la metodologia
Respon.cat consolida l’RSE.Pime amb més de 100 participants en un context de renovació de lideratges
Més de 100 pimes han avançat en matèria de Responsabilitat Social en les cinc edicions del programa RSE.Pime . Després d’exercir el lideratge en els primers anys de Respon.cat, el
Els supermercats Bonpreu-Esclat guanyadors del Premi Martí Gasull
Els supermercats Bonpreu-Esclat, empresa membre de Respon.cat, han estat guanyadors del Premi Martí Gasull El premi Martí Gasull i Roig premia bones pràctiques en defensa de la llengua Ahir