Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

  • Amb el lema "Ara que no estem tan junts, estem més a prop que mai" Amat. alinea les seves polítiques i accions a la situació actual d'acord amb les recomanacions d'institucions i autoritats sanitàries.
  • Des de dilluns 16 l'equip Amat. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

En resposta al brot de COVID-19 Amat. han alineat les seves polítiques i accions perquè complim plenament amb les recomanacions rebudes de les Institucions, Autoritats sanitàries, Col·legis Professionals i Associacions Empresarials, ja que creuen fermament que per responsabilitat social i professional cal que es prenguin les mesures necessàries que ajudin al control de la propagació del COVID-19.

La prioritat més important és el benestar dels seus empleats, clients i proveïdors. Per això des del passat dilluns 16 de març i fins nou avís, les oficines romanen tancades i l'equip Amat
. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

A més, han habilitat un nou espai al web on es poden trobar les principals qüestions sorgides arran d'aquesta nova situació: AMAT-FAQ/COVID-Q19

 

Us podria interessar també

Respon.cat i DIRSE promouen la integració els ODS en la gestió empresarial en el tercer aniversari de l’Agenda de Desenvolupament Sostenible

Més de trenta representants d’empreses s’han reunit per reflexionar sobre la integració dels ODS en la gestió empresarial. Els ODS no substitueixen l’RSE sinó que aquesta ha d’aportar la metodologia

Respon.cat consolida l’RSE.Pime amb més de 100 participants en un context de renovació de lideratges

Més de 100 pimes han avançat en matèria de Responsabilitat Social en les cinc edicions del programa RSE.Pime . Després d’exercir el lideratge en els primers anys de Respon.cat, el

Els supermercats Bonpreu-Esclat guanyadors del Premi Martí Gasull

Els supermercats Bonpreu-Esclat, empresa membre de Respon.cat, han estat guanyadors del Premi Martí Gasull El premi Martí Gasull i Roig premia bones pràctiques en defensa de la llengua   Ahir