Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

  • Amb el lema "Ara que no estem tan junts, estem més a prop que mai" Amat. alinea les seves polítiques i accions a la situació actual d'acord amb les recomanacions d'institucions i autoritats sanitàries.
  • Des de dilluns 16 l'equip Amat. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

En resposta al brot de COVID-19 Amat. han alineat les seves polítiques i accions perquè complim plenament amb les recomanacions rebudes de les Institucions, Autoritats sanitàries, Col·legis Professionals i Associacions Empresarials, ja que creuen fermament que per responsabilitat social i professional cal que es prenguin les mesures necessàries que ajudin al control de la propagació del COVID-19.

La prioritat més important és el benestar dels seus empleats, clients i proveïdors. Per això des del passat dilluns 16 de març i fins nou avís, les oficines romanen tancades i l'equip Amat
. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

A més, han habilitat un nou espai al web on es poden trobar les principals qüestions sorgides arran d'aquesta nova situació: AMAT-FAQ/COVID-Q19

 

Us podria interessar també

Empreses de Respon.cat reflexionen com comunicar la seva RSE

Ha tingut lloc el Taller de comunicació del lideratge responsable A més de les quatre empreses membres de Respon.cat que participaran al BizBarcelona, altres persones van poder aprofitar el taller de

Comprendre en sentit de la Responsabilitat social a l’RSE.Pime 2017

Avui ha tingut lloc la primera sessió del programa RSE.Pime 2017 amb les 20 organitzacions participants. En aquesta sessió s’ha parlat de la Responsabilitat social com a estil i metodologia

La cultura de l’RSE i la cultura de la mediació han de fusionar-se dins les empreses

Ahir va tenir lloc la jornada “Mediació i RSE: com resoldre conflictes des de l’RSE”, coorganitzada per la Cambra de comerç de Barcelona i Respon.cat en el marc del Dia