Aquest dijous #ConversesResponsables a IG live amb M.Eugènia Bailach d’Auren per parlar dels Relats Solidaris i ODS
- Ma. Eugènia Bailach, sòcia d’Auren, coversarà amb Josep Maria Canyelles sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible amb motiu de la publicació dels 17 Relats Solidaris.
- En directe, dijous 6 de maig a les 6 de la tarda a Instagram Live de Respon.cat.
Auren, empresa membre de Respon.cat, proposa 17 relats amb consciència social en el marc del projecte Auren Altaveu 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Aquesta proposta es va presentar amb motiu del St. Jordi 2021 i del Dia Internacional del Llibre. Els 17 relats ens omplen de consciència social, empatia i ens animen a lluitar per l’assoliment dels 17 ODS.
Si voleu ser protagonistes de les #ConversesResponsables de Respon.cat, ens podeu fer arribar les vostres propostes a comunicacio@respon.cat.
Us podria interessar també
La importància de l’ambient físic a l’empresa saludable. Vine a compartir experiències i pràctiques concretes!
El proper 21 de gener tindrà lloc el taller “Empresa saludable, empresa responsable: ambient físic” a Atenció Primària Vallcarca-Sant Gervasi (Parc Sanitari Pere Virgili. Edifici Pedraforca, Av. Vallcarca, 169-205. Barcelona) En aquest
RESERVA D’AGENDA | 10 març ? Acte de lliurament dels Premis Respon.cat 2021 a Vinseum
El proper 10 de març a les 17.00 h tindrà lloc l’Acte de lliurament dels Premis Respon.cat 2021 de reconeixement a l’RSE de Catalunya. Enguany se celebrarà a Vinseum, el museu de
Es reprenen les reunions del grup motor de l’Aliança Catalunya 2030
Aquest divendres 18 de març s’ha reunit el grup motor de l’Aliança Catalunya 2030 per reprendre l’acte de constitució de l’Aliança 2030 del febrer del 2020. Respon.cat forma part del