Atenció Bàsica Salut Alt Camp nova empresa membre de Respon.cat

  • Atenció Bàsica Salut Alt Camp SLP, empresa participant del programa RSE.Pime, s'ha incorporat com a nova membre de Respon.cat
  • Respon.cat ja acull cinquanta-tres empreses d’àmbits i dimensions molt diverses, totes caracteritzades pel compromís en la responsabilitat social

El centre d'Atenció Bàsica Salut Alt Camp és una empresa de professionals sanitaris integrada en el Sistema Públic de Salut per prestar els Serveis d'Atenció Primària a la població de referència. Més enllà de la cartera pública, el centre amplia l’oferta de serveis per donar resposta a les noves necessitats de salut amb un ventall múltiple de serveis. L'equip d’Assistència Primària Alt Camp Oest, és una Entitat de Base Associativa (EBA).
El seu principal objectiu es tenir cura de la salut de les persones que viuen en els 5 municipis assignats a aquesta Àrea Bàsica de Salut, Mont-ral, El Milà, Vilaverd, La Riba i Alcover, amb un total aproximat de 6.000 habitants. El model d’autogestió que caracteritza EBA Alt Camp Oest ofereix un important marge organitzatiu, amb molta agilitat en la presa de decisions, en ser els mateixos professionals que fan les tasques assistencials, els que decidexen en el dia a dia quines són les millors formes d’atendre les necessitats de salut de la població.
Això promou la implicació i el compromís dels professionals. Estableix una relació de proximitat i de coneixement de la realitat, que permeten avançar en sistemes de treball més adaptats als constants canvis. El ventall de gestió és ampli i comprèn des de l’apartat de recursos humans fins les proves diagnòstiques (anàlisi, radiologia, ecografia,...) i la prescripció farmacèutica. També són responsables del manteniment del CAP i de la informatització de totes les consultes del CAP i dels consultoris municipals. L’administració sanitària, estableix uns criteris de control i seguiment per tal de conèixer d’aprop la qualitat del treball que desenvolupem.
Així, està establert un contracte anyal amb indicadors assistencials, d’organització, de coordinació amb els altres nivells assistencials (hospital de referència, Salut Mental, Centre Sociosanitari,...), d’eficiència en la nostra capacitat gestora. Tanmateix, periòdicament es realitzen estudis i enquestes de satisfacció de la població atesa i de dades sobre salut que permeten monitoritzar la qualitat assistencial i el bon us dels recursos. Els valors d'Assistència Primària Alt Camp com a empresa de serveis de salut són: Accessibilitat, Qualitat assistencial, Implicació i Compromís

Anterior Jornada de Transferència de Bones Pràctiques d'RSE · Premis Respon.cat
Següent Lavola rep el segell de "Pime innovadora"

També et pot interessar

Ètica a tres bandes

Dia: 4 d’octubre de 9.30-11.30h Lloc: Espai Provença. Estació de Provença d’FGC. Carrer del Rosselló, 219 (cantonada amb carrer de Balmes). 08008 Barcelona. Pots inscriure’t des d’aquest enllaç El 4 d’octubre a

[Entrevista] Clara Rabat: desenvolupem diferents iniciatives amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida de les persones amb pèrdua auditiva i sense recursos econòmics

Recull d’entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat en el el marc de col·laboració amb Corresponsables, media partner especialitzat en RSE i empresa membre de l’Associació. Aquestes entrevistes mostren algunes

La Fundació Salud y Persones organitza les jornades on line “L’impacte de la Covid-19 en les emocions”

La Fundació Salud y Persona, membre de Respon.cat, organitza les jornades “L’impacte de la Covid-19 en les nostres emocions”. Sor Lucia Caram, Francesc Torralba i Joana Frigolé faran una anàlisi