CaixaBank emet una targeta i una polsera solidàries amb AMPANS

CaixaBank emet una targeta i una polsera solidaries amb AMPANS

  • La Fundació Ampans i Caixabank han arribat a un acord pel qual l’entitat financera emetrà una targeta i una polsera solidàries.
  • La targeta i la polsera solidàries permetran als usuaris, treballadors, voluntaris i clients d’Ampans i al públic en general realitzar compres amb els mitjans de pagament de CaixaBank.

 

La targeta i polsera, que permetran accedir als avantatges CaixaBank, es podran sol·licitar a qualsevol oficina de l’entitat financera, mitjançant el canal online Línia Oberta i a la web d’Ampans

CaixaBank i la Fundació Ampans han arribat a un acord pel qual l’entitat financera emetrà una targeta i una polsera solidàries que permetrà als usuaris, treballadors, voluntaris i clients d’Ampans i al públic en general realitzar compres amb els mitjans de pagament de CaixaBank i col·laborar, alhora, en la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual, malaltia mental i risc d’exclusió.

El conveni ha estat signat a Manresa pel director territorial de CaixaBank a Catalunya, Jaume Masana, i pel president de la Fundació Ampans, Sebastià Catllà.
Gràcies a aquest acord, a més de poder gaudir de la targeta i la polsera contactless amb la modalitat de Visa Classic, usuaris, treballadors i voluntaris d’Ampans podran gaudir de tots els avantatges del programa Family de CaixaBank de fidelització, amb el compte nòmina sense comissions, eines per gestionar l’economia domèstica com “Les meves finances”, el servei d’Alertes-Nòmina al mòbil o descomptes per a compres diàries.

Una polsera per a realitzar compres de la forma més fàcil
La polsera Visa contactless, que és elàstica i ajustable, permet que els clients la utilitzin còmodament en totes les seves activitats diàries. A més, és resistent a l’aigua i això permet que el client pugui practicar esport o realitzar qualsevol activitat a l’aire còmodament.
Així mateix, els clients de targetes de CaixaBank poden disposar d’una aplicació mòbil gratuïta, CaixaBank Pay, amb la qual poden gestionar la seva targeta: veure els moviments realitzats, fraccionar els pagaments o fins i tot activar-la o bloquejar-la, en cas de pèrdua. Igualment, CaixaBank Pay permet fer pagaments mòbils als clients amb mòbils de sistema Android amb NFC.

La targeta i polsera, que ja estan disponibles, es podran sol·licitar a qualsevol oficina de CaixaBank, mitjançant el canal online Línia Oberta i a través de la web d’Ampans.
Durant l’acte de signatura del conveni, Jaume Masana ha reafirmat el suport de CaixaBank a la Fundació Ampans i a la gran tasca social que realitza des de fa cinquanta anys. El director territorial de CaixaBank a Catalunya ha destacat la dimensió social de la targeta i la polsera ja que el 0,07% de la facturació que es realitzi amb aquest mitjà de pagament es destinarà a projectes de la Fundació.
La Fundació Ampans treballa en suport de les persones amb discapacitat intel·lectual, malaltia mental i en risc d’exclusió a les que ofereix serveis d’escola d’educació especial, formació, treball, atenció diürna, ocupació terapèutica, acolliment residencial, lleure, esport i tutela. Ampans ha atès en el darrer any a més de 2.000 persones.

CaixaBank, líder en banca digital i innovació
CaixaBank està considerada com una entitat financera líder en innovació a nivell mundial, amb 5,3 milions de clients en banca online i 3,7 milions de clients en banca mòbil. L’entitat és líder en banca electrònica amb 15,2 milions de targetes en circulació i una quota de mercat per facturació del 22,9%. Ha estat una de les primeres entitats del món que ha apostat per la implantació comercial dels sistemes de pagament contactless i de la tecnologia de pagament pel mòbil, pel que ha rebut diversos premis internacionals.

L’entitat ha rebut diversos premis d’innovació, com ara el premi “Global Innovator 2016″ d’Efma i Accenture, com a reconeixement al banc amb millor estratègia d’innovació del món de l’any, i el premi de The Banker com a “Millor Projecte Tecnològic del Món” pel llançament d’imaginBank, el primer banc mobile only en el qual l’operativa es realitza exclusivament a través d’apps per mòbils i per xarxes socials. D’altra banda, CaixaBank ha estat valorada com a millor servei de banca mòbil d’Europa i segon del món pels analistes de Forrester Research.

Font: www.ampans.cat

Us podria interessar també

“La voluntat de les empreses compromeses de voler fer un món millor ha evolucionat cap al propòsit empresarial” a la sessió de la formació en RSE amb Sílvia Agulló

Sílvia Agulló Gimeno, directora de Negoci Responsable i Reputació de DKV Assegurances, ha abordat el propòsit empresarial des del coneixement pràctic en la sessió de formació d’RSE de Respon.cat. El

Respon.cat aborda com fer de Catalunya un país socialment responsable. Inscripció oberta

Respon.cat us convida a un esdeveniment singular sobre Territoris Socialment Responsable el 8 de juny. L’acte és obert i tindrà lloc després d’un seminari matinal per a 100 persones, amb el

Vector5 | excel·lència i sostenibilitat, acompanyament en RSC

A vector5 acompanyem les organitzacions a integrar la responsabilitat social en la seva estratègia per fer-les més sostenibles i donar resposta a les expectatives dels seus grups d’interès. Sempre apostem