Calidad Pascual intensifica la seva gestió ètica, responsable i excel·lent

CalidadPascual

    • Calidad Pascual, empresa membre de Respon.cat, intensifica la seva gestió ètica, responsable i excel·lent per fomentar la creació de valor amb els grups d'interès
    • Calidad Pascual es posa com a objectiu crèixer de manera sostenible gestionant els seus impactes: reptes laborals, ambientals, socials i econòmics

 
El gran repte de la companyia per als propers 4 anys és harmonitzar els seus objectius de negoci amb les expectatives dels seus grups d'interès, a través del seu nou Pla Director de Creació de Valor Compartit 2020.
Per Tomás Pascual, president de Calidad Pascual, ja no n'hi ha prou amb ocupar-se de compte de resultats. Consumidors, clients, proveïdors, ciutadans i accionistes et van a exigir diàleg, respecte i responsabilitat empresarial.
Calidad Pascual busca la consolidació com a líder en les seves marques estratègiques, així com convertir-se en referent nacional en alimentació saludable, innovació disruptiva, transformació digital i gestió industrial.
L'Informe de la creació de valor 2015 recull en xifres el compromís diari dela empresa amb la innovació i la qualitat. Però el principal èxit de Calidad Pascual al llarg de l' any passat no han estat aquestes xifres, tal com assenyala el seu president Tomás Pascual: "Cada dia assignem més importància al comportament ètic i la gestió responsable dels impactes que la nostra activitat genera. Ja no n'hi ha prou amb ocupar- sol del compte de resultats i de l'eficàcia productiva ; perquè abans d'això teus consumidors, clients, empleats, proveïdors, ciutadans i accionistes tambiénte exigiran diàleg, respecte ambiental i responsabilitat empresarial
Aquest repte marcat per Calidad Pacual el 2015 es vehicula a través d'una Gestió ètica, responsable i excel·lent que respon al model d'empresa basat en:

  • Política de Responsabilitat Corporativa i Bon Govern
  • Sistema de Gestió d'Acompliment de Pascual
  • Codi de Conducta
  • Política de relació amb Grups d'Interès i Gestió de Valor Compartit
  • Política d'excel·lència
  • Gestió integral dels impactes: els grans reptes de Calidad Pascual

Vídeo sobre la cadena de proveïment i la creació de valor de Calidad Pascual

 
Accés a la notícia sencera 
Font: www.calidadpascual.com

Us podria interessar també

Respon.cat porta el compromís amb el territori, amb el desenvolupament econòmic responsable i amb l’empresa saludable al Bizbarcelona

Tres empreses membres de Respon.cat, Acefat, Efebé – Grup Papelmatic i EBA Vallcarca exposen casos de bones pràctiques en el desenvolupament del compromís social de les pimes al Bizbarcelona. Les tres

[Vídeo] A SaóPrat ens hem reinventat per continuar donant servei a infants, joves i famílies malgrat el confinament

Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives

Promoció d’hàbits saludables: beneficis per a les persones i les empreses

El taller “Com podem promoure hàbits saludables a l’empresa?”organitzat per Respon.cat i amb la col·laboració de la Fundació Claror en la cessió d’espais i organització, ha posat de manifest com