Calidad Pascual intensifica la seva gestió ètica, responsable i excel·lent
Calidad Pascual, empresa membre de Respon.cat, intensifica la seva gestió ètica, responsable i excel·lent per fomentar la creació de valor amb els grups d'interès
Calidad Pascual es posa com a objectiu crèixer de manera sostenible gestionant els seus impactes: reptes laborals, ambientals, socials i econòmics
El gran repte de la companyia per als propers 4 anys és harmonitzar els seus objectius de negoci amb les expectatives dels seus grups d'interès, a través del seu nou Pla Director de Creació de Valor Compartit 2020. Per Tomás Pascual, president de Calidad Pascual, ja no n'hi ha prou amb ocupar-se de compte de resultats. Consumidors, clients, proveïdors, ciutadans i accionistes et van a exigir diàleg, respecte i responsabilitat empresarial. Calidad Pascual busca la consolidació com a líder en les seves marques estratègiques, així com convertir-se en referent nacional en alimentació saludable, innovació disruptiva, transformació digital i gestió industrial. L'Informe de la creació de valor 2015 recull en xifres el compromís diari dela empresa amb la innovació i la qualitat. Però el principal èxit de Calidad Pascual al llarg de l' any passat no han estat aquestes xifres, tal com assenyala el seu president Tomás Pascual: "Cada dia assignem més importància al comportament ètic i la gestió responsable dels impactes que la nostra activitat genera. Ja no n'hi ha prou amb ocupar- sol del compte de resultats i de l'eficàcia productiva ; perquè abans d'això teus consumidors, clients, empleats, proveïdors, ciutadans i accionistes tambiénte exigiran diàleg, respecte ambiental i responsabilitat empresarial Aquest repte marcat per Calidad Pacual el 2015 es vehicula a través d'una Gestió ètica, responsable i excel·lent que respon al model d'empresa basat en:
Política de Responsabilitat Corporativa i Bon Govern
Sistema de Gestió d'Acompliment de Pascual
Codi de Conducta
Política de relació amb Grups d'Interès i Gestió de Valor Compartit
Política d'excel·lència
Gestió integral dels impactes: els grans reptes de Calidad Pascual
Vídeo sobre la cadena de proveïment i la creació de valor de Calidad Pascual
Per què ens hauria d’interessar a les empreses desenvolupar un programa de Voluntariat d’Empresa (també dit voluntariat corporatiu): Per a gestionar els valors interns de l’empresa i millorar el clima
Calidad Pascual, empresa membre de Respon.cat, llança la tercera convocatòria de Pascual Startup. Aquest any, a més d’impulsar l’emprenedoria, la innovació i fomentar el talent de les persones, s’apropa al món
Mango, empresa membre de Respon.cat, ha aportat 2 milions de màscares i està utilitzant el seu potencial logístic per distribuir-les per tots els hospitals d’Espanya. Mango, a través d’aquesta mesura,
Iniciativa empresarial per al desenvolupament de la responsabilitat social a Catalunya
Cercador
Propers esdeveniments
EMPRESES MEMBRES
“Malgrat tot, estem al bon camí i queda molt per recórrer. Avancem!”
“Compromís per a tothom. Cal donar una mica. Simplement és el cal fer-ho. Compromís des de dalt fins a baix”
“Hem d’entendre que la societat, cada cop menys, acceptarà una empresa que no sigui coherent i socialment responsable, i aquest ha de ser un dels motius per a les empreses que encara no hi creuen”
"Una part del pensament trascendent en la gestió empresarial"
“Gent i empreses amb valors, ètica i responsabilitat és futur”
“Ara més que mai RESPON per una Responsabilitat Social oberta a tothom”
“Compromís compartit per a la transformació social”
Ser socialment responsable no és una qualitat, és una obligació.
“El benefici social ha d’estar en l’ADN de qualsevol empresa que es consideri saludable”
“L’RSE no es limita a l’acció, també és un marc des d’on repensar la societat”
“La empresa pasa a ser una entidad activa y colaborativa con la sociedad y el medio ambiente. Un tejido empresarial sostenible genera una producción similar y un consumidor consciente, dando prioridad a éstas a la hora de comprar”
“La responsabilitat empresarial comença per la responsabilitat i el compromís personal amb la societat i les persones que ens envolten”
“Formar, investigar i transferir coneixement per transformar les persones, les organitzacions i la societat cap a la responsabilitat social i la sostenibilitat”
"La Responsabilitat Social és un dels valors i principis bàsics del nostre sistema de gestió. L’entenem com un eix transversal que implica tots els nivells de l’organització i se centra en l’aportació de valor pels nostres grups d’interès."
“Després de la superació de la crisi empresarial, ara toca impulsar la Responsabilitat Social sense excuses”
“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”
“Cal treballar per incrementar el nivell ètic de la classe empresarial. RSC, eina que condueix a tot un canvi organitzacional en benefici de persones i medi ambient”
“Tan de bo la filantropia arribi cada cop més lluny”
“Més capacitació i responsabilitat es pot captar i manifestar a l’empresa, i més si està ben gestionada”
“Una part de l'ADN de l’empresa i un compromís amb la societat”
“Ha sido una jornada muy enriquecedora, de diálogo y cambio de impresiones, la esencia de la RSC”
“L’RSE no es limita a l’acció; també és un marc des d’on repensar la societat”
“Ètica i filantropia”
“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”
“Que el progrés econòmic vagi acompanyat de progrés social i equilibri territorial”
“El paper de l’empresa és el desenvolupament harmoniós de la societat. L’empresa ha de decidir anar més enllà del benefici econòmic i comprometre’s amb les tres potes del desenvolupament sostenible”
“Responsabilitat Social permanent, 365 dies l’any”
“L'RSC és el nostre ADN”
“Com podem incidir des de Respon.cat en l’àmbit educatiu?”
“Fer bé la feina i fer el bé amb la feina que desenvolupem”
“Tothom som corresponsables del que passa al nostre entorn i al món en general, hem de comunicar el que fem per donar exemple”
“La nostra organització ha de ser una part harmoniosa d'un sistema més ampli: un món que podem contribuir a fer millor a través de les persones i el medi ambient”
“La majoria de marques no importen a la gent. No poden continuar basant la competitivitat en eines tradidicionals. Ja no n'hi ha prou de dir el que fan, han de fer el que diuen i convertir l'RSE en un valor competitiu i eix transformador”
“És la manera d'entendre el paper de l'empresa dins la societat, que determina els seus objectius, accions i estratègia”