El nou paradigma col·laboratiu

“Cal treballar per alinear les necessitats i expectatives de les persones, les organitzacions i de la societat"
Un dels projectes de referència de l'Institut Cerdà és ll Servei de Suport a la gestió de Crisis (SSgC). Es tracta d’una iniciativa pionera a nivell mundial, a través de la qual un grup de grans empreses de subministraments bàsics, gestió d’infraestructures, etc., col·laboren permanentment entre elles i amb el Departament d’Interior des de l’any 2010 amb l’objectiu de prevenir, anticipar i minimitzar els efectes de les crisis.
A més, es tracta d'un magnífic exemple del nou paradigma col·laboratiu, i aprofitant aquest fet, Daniel Ortiz, director de Relacions Institucionals i Comunicació de l'Institut, i membre de la Junta directiva de Respon.cat en representació d'aquest, ens aporta una breu reflexió sobre la cultura col·laborativa des de les pàgines de Món Empresarial: El nou paradigma col·laboratiu.

Us podria interessar també

Joan Piñol parla sobre RSE al postgrau d’Habilitats directives de l’Euncet

Joan Piñol, director general de Psikered, va fer una presentació de Respon.cat, associació empresarial de la qual és secretari, en el marc del Postgrau d’Habilitats Directives de l’EUNCET, escola universitària ubicada

[Vídeos] Bones pràctiques de B Biosca, Konsac i TSR Territori Socialment Responsable

Tres empreses membres de Respon.cat mostren bones pràctiques en tres àrees clau de la gestió de la Responsabilitat Social. B Biosca, Konsac i TSR Territori Socialment Responsable mostren casos de bones

El dirse s’obre camí a l’empresa

Respon.cat ha col·laborat en la jornada organitzada per l’Associació DIRSE, membre del Consell Social de Respon.cat, a Barcelona, on es va presentar el II Estudi de la funció dirse en l’empresa espanyola”