El nou paradigma col·laboratiu

“Cal treballar per alinear les necessitats i expectatives de les persones, les organitzacions i de la societat"
Un dels projectes de referència de l'Institut Cerdà és ll Servei de Suport a la gestió de Crisis (SSgC). Es tracta d’una iniciativa pionera a nivell mundial, a través de la qual un grup de grans empreses de subministraments bàsics, gestió d’infraestructures, etc., col·laboren permanentment entre elles i amb el Departament d’Interior des de l’any 2010 amb l’objectiu de prevenir, anticipar i minimitzar els efectes de les crisis.
A més, es tracta d'un magnífic exemple del nou paradigma col·laboratiu, i aprofitant aquest fet, Daniel Ortiz, director de Relacions Institucionals i Comunicació de l'Institut, i membre de la Junta directiva de Respon.cat en representació d'aquest, ens aporta una breu reflexió sobre la cultura col·laborativa des de les pàgines de Món Empresarial: El nou paradigma col·laboratiu.

Us podria interessar també

[Vídeos] Intervencions de benvinguda en el Seminari per uns Territoris Socialment Responsables

Intervencions de benvinguda en el Seminari per uns Territoris Socialment Responsables (TSR+10) Biblioteca Museu Víctor Balaguer, Vilanova i la Geltrú 8 de juny de 2017 Neus Lloveras, alcaldesssa de Vilanova i la

Quotes de membre Respon.cat

La Junta directiva aprova una proposta per a fer un pagament de les quotes per un import proporcional al temps de l’any transcorregut.S’entén que aquesta és una bona pràctica en

Respon.cat al BizBarcelona: Focalitzant matèries clau per a la gestió de l’RSE de les Pimes

Ahir tres empreses membres de Respon.cat van presentar el seu model de gestió d’RSE en tres àrees clau d’aquesta matèria. Les tres ponències serviran per elaborar tres vídeos amb contingut