El nou paradigma col·laboratiu

“Cal treballar per alinear les necessitats i expectatives de les persones, les organitzacions i de la societat"
Un dels projectes de referència de l'Institut Cerdà és ll Servei de Suport a la gestió de Crisis (SSgC). Es tracta d’una iniciativa pionera a nivell mundial, a través de la qual un grup de grans empreses de subministraments bàsics, gestió d’infraestructures, etc., col·laboren permanentment entre elles i amb el Departament d’Interior des de l’any 2010 amb l’objectiu de prevenir, anticipar i minimitzar els efectes de les crisis.
A més, es tracta d'un magnífic exemple del nou paradigma col·laboratiu, i aprofitant aquest fet, Daniel Ortiz, director de Relacions Institucionals i Comunicació de l'Institut, i membre de la Junta directiva de Respon.cat en representació d'aquest, ens aporta una breu reflexió sobre la cultura col·laborativa des de les pàgines de Món Empresarial: El nou paradigma col·laboratiu.

Us podria interessar també

[Article] Dia Mundial de la Salut Mental: aconseguir benestar emocional a la feina, per Beatriz Castillo

Amb motiu del Dia mundial de la Salut Mental Respon.cat ha elaborat un monogràfic amb contingut relacionat amb aquest tema i com les organitzacions l’estan abordant des d’una lògica empresarial. Beatriz Castillo,

Últims dies per inscriure-us al programa de formació en RSE: com a novetat també parlarem d’ODS i d’igualtat dins l’organització

Últims dies per inscriure-us a la tercera edició del Programa de formació en RSE de Respon.cat amb dues grans novetats: igualtat i ODS a les organitzacions. El Programa està concebut

Cloenda del programa COGITA a Bolonya

El programa europeu COGITA està arribant a la seva fi, previst per desembre, després de dos anys i mig de col·laboració reeixida entre els 13 territoris europeus, un dels quals Catalunya,