Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional
Le podría interesar también
[Article] La 5a edició de la Setmana dels Horaris ja és una realitat, de Fabián Mohedano
Article de Fabián Mohedano “una nova cultura del temps i uns horaris més saludables a les organitzacions permetrà assolir models més eficients i flexibles i millorar la qualitat de vida de les persones.”
Invitació a l’Acte de lliurament de Premis Respon.cat
Dilluns 14 de desembre al migdia se celebrarà l’Acte de lliurament de Premis Respon.cat 2015 a la Llotja de Mar de Barcelona. L’acte començarà amb la proclama de l’Ideari que pretén inspirar
Obra Social Sant Joan de Déu, mobilització ciutadana solidària
La Magic Line s’ha convertit en una gran mobilització ciutadana solidària i en la nostra activitat de referència. Gràcies a la Magic Line un miler d’equips d’escoles, empreses, entitats, amics