Auren, ‘Social.sic’ software de gestió per a entitats d’economia social

Les entitats del tercer sector necessiten unificar al màxim els seus processos de gestió interna, per tal d’optimitzar els recursos oferint sempre el millor servei. Auren disposa de ‘social.sic’, un software específic per a entitats d’iniciativa i economia social que permet unificar tota la gestió del centre en una mateixa plataforma al núvol. ‘social.sic’ és un software de gestió per a entitats del tercer sector, que facilita la gestió del centre i permet operar des del primer moment amb un manteniment sempre actualitzat i amb
el màxim nivell de seguretat. Amb ‘social.sic’, es millora l’atenció i el seguiment de les persones usuàries i la gestió interna dels recursos disponibles.

Aquests són els pilars ‘social.sic’ que fan possible la transformació digital de qualsevol entitat:

· Innovació digital. Proporciona una base sòlida i estable perquè la transformació digital de les entitats d’iniciativa i economia social sigui possible i derivi en una millora constant en el servei.

· Millores en la gestió. Ofereix solucions escalables i intel·ligents per a la planificació dels recursos disponibles. S’adapta a les necessitats concretes de cada client i incorpora els requeriments específics i les necessitats dels centres.

· Excel·lència en el servei. Compta amb un equip de consultors/es amb àmplia experiència en el tercer sector i un departament d’atenció a l’usuari que garanteix el millor suport tècnic.

A QUI VA DIRIGIT? ‘social.sic’ ofereix una cobertura integral de tots els processos interns de treball de l’entitat, des d’una perspectiva enfocada a la missió i a les persones beneficiàries. El software s’adapta a les necessitats de cada client i és especialment implementat en:

· Centres ocupacionals i centres especials de treball Residències de la tercera edat i centres de dia

· Centres d’inserció laboral

· Centres formatius

· Ajuntaments i consells comarcals

FUNCIONALITATS ‘social.sic’ ajuda a millorar la gestió interna i el dia a dia de l’entitat, amb un seguiment personalitzat de les persones usuàries i una planificació ordenada dels recursos disponibles. ‘social.sic’ també millora la comunicació entre àrees i estalvia temps i esforços als professionals en tasques de poc valor afegit. Grups, serveis i activitats Gestió de grups, categories, serveis i activitats, que faciliten la planificació i la facturació. Seguiment Pla de seguiment d’usuaris, professionals, contactes i empreses; traçabilitat digital dels processos.
Gestió de documents Documents estructurats i digitalitzats, amb definició de permisos d’accés.
Gestió de projectes i subvencions Control de subvencions i imputació de les despeses de personal i de factures. Facturació Facturació dels serveis i activitats; remeses bancàries.
Memòries i reporting Visió global de les dades per elaborar memòries, estadístiques i auditòries.

Le podría interesar también

[Entrevista] Toni Espinal: per a nosaltres la responsabilitat social és una actitud, una manera de fer que ha de marcar la nostra forma de procedir

Recull d’entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat en el el marc de col·laboració amb Corresponsables, media partner especialitzat en RSE i empresa membre de l’Associació. Aquestes entrevistes mostren algunes

La sexta edición de los Premios Respon.cat, los premios de la RSE en Catalunya, tendrá lugar en Vilafranca

El próximo 10 de marzo a las 17.00h tendrá lugar el Acto de entrega de los Premios Respon.cat 2021 de reconocimiento en la RSE de Catalunya. La asociación empresarial Respon.cat

TSR Territori Socialment Responsable, tallers Empresa Positiva

Tallers d’activació de l’equip humà basats en els ODS A través de la realització d’un Taller virtual d’Activació de l’Equip Humà basats en els Objectius de Desenvolupament Sostenible, que pot