Cristian Rovira publica el llibre "La Responsabilidad Social Competitiva"

Captura de pantalla 2016-07-03 a la(s) 14.58.07

  • Cristian Rovira, vicepresident de Grup Sifu, empresa membre de Respon.cat, publica el llibre "La Responsabilidad Social Competitiva".
  • Un llibre original i controvertit que li dóna la volta a un tema molt debatut com és la Responsabilitat social empresarial.
Empreses que fan bé la seva feina fent el bé amb la seva feina

Les empreses s'han acostumat a rentar moltes de les seves males pràctiques amb accions de Responsabilitat Social Corporativa, però en la majoria dels casos es tracta de meres campanyes de relacions públiques.
L'autor promou un nou tipus d'empresa i una nova responsabilitat corporativa, però feta no només per oferir un servei a la comunitat, sinó perquè això et pot fer molt més competitiu. És a dir es tracta de promoure accions que beneficiïn la societat no només perquè és una cosa que queda bé, sinó perquè és la millor manera d'obtenir bons resultats empresarials i ser més competitius.

BooktrailerVista prèviaCàpsula de l'editor

Le podría interesar también

xarxanet.org publica una entrevista a Josep Santacreu sobre la posada en marxa de la iniciativa @respon_cat

xarxanet.org publica una entrevista a Josep Santacreu sobre la posada en marxa de la iniciativa respon.cat Cap a l’empresa i el consum responsable El concepte de Responsabilitat Social Corporativa fa

El nou paradigma col·laboratiu

Un dels projectes de referència de l’Institut Cerdà és ll Servei de Suport a la gestió de Crisis (SSgC). Es tracta d’una iniciativa pionera a nivell mundial, a través de

Respon.cat destacat a La Vanguardia per Josep M Lozano

Lozano afirma La Vanguardia que l’RS té més a veure a com guanyen els diners les empreses que a com els gasten. Segons Lozano, Respon.cat i RSCat són dues iniciatives