Criteria, virtualització, plataformes elearning i igualtat

Ajudem els nostres clients a desenvolupar els seus equips de treball a través de solucions de formació i projectes de responsabilitat a les organitzacions.
Per als membres del Market Place volem presentar els següents serveis:

  • ·   Formació:
    • Virtualització (destacat al vídeo): creació de cursos E Learning a mida Plataformes LMS: venta de plataformes E Learning per pujar i compartir contingut formatiu Plans de formació presencials/ Aula Virtual/ Online, bonificables a través de FUNDAE.
  • ·   RSE:
    • Igualtat: recolzament en la creació de Plans d'Igualtat i tot el que els envolta.
  • ·   Empresa Saludable: consultoría per ajudar a les organitzacions a promoure la salut a les seves plantilles.

Vegeu vídeo

 

Le podría interesar también

Josep Maria Lozano: «#responcat és molt important»

Tuits en ordre invers: respon.cat ‏@respon_cat  4 h @JosepMLozano: l’RSE encara no ha estat colonitzat pels estats. És una oportunitat de treballar amb una visió de país #responcat Expandir  Respon   Esborra   Marca

La UOC consolida l’aposta per la responsabilitat social amb la publicació de la segona memòria sobre aquest àmbit

La UOC, empresa membre de Respon.cat, publica la segona memòria de responsabilitat social.Respon.cat obre les portes d’aquest blog a totes les empreses membres per a donar visibilitat a les accions que

Respon.cat us desitja una Feliç Diada de Sant Jordi