• Contacte
  • Espai membres
  • CA
Respon.cat
  • Sobre Respon.cat
    • Qui som
    • Òrgan de govern
    • Consell social
    • Consell acadèmic
    • Portal de transparència
    • Últimes notícies
  • Empreses membres
  • Programes
    • Què fem
    • RSE.Pime
    • Premis
    • Programa de formació en RSE
    • Marketplace
    • Observatori
    • TSR
    • FOCUS
    • Objectius de desenvolupament sostenible
    • Grups de treball
  • Recursos
    • Bones Pràctiques en RSE
    • ODS
  • Fer-se membre
  • Home
  • Tercera sessió RSE.Pime 2018
23/10/2018

Tercera sessió RSE.Pime 2018

QUAN

23/10/2018    
9:00 am : 1:00 pm
Download ICS Google Calendar iCalendar Office 365 Outlook Live

Where

Casa LLotja de Mar
Pg. d'Isabel II, 1, Barcelona, 08003

Tipus d'esdeveniment

  • Esdeveniments
Map Unavailable

Consell de Cambres de Catalunya. Planta 5, sala 7. Avinguda Diagonal, 452, Barcelona
Dimarts 23 d’octubre de 9.00 a 13.00 h

Comparteix aquesta entrada:
  • a
  • b
  • c
  • d
  • j
Iniciativa empresarial per al desenvolupament de la responsabilitat social a Catalunya

Cercador

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

LA MEVA COMUNITAT

He oblidat la contrasenya

Propers esdeveniments

  • Jornada virtual de Transferència amb les guanyadores dels Premis Respon.cat 2022

EMPRESES MEMBRES


“Tothom som corresponsables del que passa al nostre entorn i al món en general, hem de comunicar el que fem per donar exemple”


 


 


“Hem d’entendre que la societat,
cada cop menys, acceptarà una empresa que
no sigui coherent i socialment responsable, i aquest ha de ser un dels motius per a les empreses que encara no hi creuen”


“Gent i empreses amb valors, ètica i responsabilitat és futur”


“Compromís per a tothom. Cal donar una mica. Simplement és el cal fer-ho. Compromís des de dalt fins a baix”


“És la manera d'entendre el paper de l'empresa dins la societat, que determina els seus objectius, accions i estratègia”


"Una part del pensament trascendent en la gestió empresarial"

"La Responsabilitat Social és un dels valors i principis bàsics del nostre sistema de gestió. L’entenem com un eix transversal que implica tots els nivells de l’organització i se centra en l’aportació de valor pels nostres grups d’interès."


“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”


“La responsabilitat empresarial comença
per la responsabilitat i el compromís
personal amb la societat i
les persones que ens envolten”


“Després de la superació de la crisi empresarial, ara toca impulsar la Responsabilitat Social sense excuses”


 


“Ara més que mai RESPON per una Responsabilitat Social oberta a tothom”


“Formar, investigar i transferir coneixement per transformar les persones, les organitzacions i la societat cap a la responsabilitat social i la sostenibilitat”


“Malgrat tot, estem al bon camí i queda molt per recórrer. Avancem!”


“Responsabilitat Social permanent,
365 dies l’any”


“Cal treballar per incrementar el nivell ètic de la classe empresarial. RSC, eina que condueix a tot un canvi organitzacional en benefici de persones i medi ambient”


 


“L’RSE no es limita a l’acció; també és un marc des d’on repensar la societat”


“Una part de l'ADN de l’empresa i un compromís amb la societat”


 


 


“L'RSC és el nostre ADN”


“La majoria de marques no importen a la gent. No poden continuar basant la competitivitat en eines tradidicionals. Ja no n'hi ha prou de dir el que fan, han de fer el que diuen i convertir l'RSE en un valor competitiu i eix transformador”


“L’RSE no es limita a l’acció, també és un marc des d’on repensar la societat”


 


“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”


“Ha sido una jornada muy enriquecedora,
de diálogo y cambio de impresiones,
la esencia de la RSC”


“Que el progrés econòmic vagi acompanyat de progrés social i equilibri territorial”


“La nostra organització ha de ser una part harmoniosa d'un sistema més ampli: un món que podem contribuir a fer millor a través de les persones i el medi ambient”


“Ètica i filantropia”


 Ser socialment responsable no és una qualitat, és una obligació.


“Tan de bo la filantropia arribi cada cop més lluny”


“Compromís compartit per a la transformació social”


“Fer bé la feina i fer el bé amb la feina que desenvolupem”



“El benefici social ha d’estar en l’ADN de qualsevol empresa que es consideri saludable”


“La empresa pasa a ser una entidad activa y colaborativa con la sociedad y el medio ambiente. Un tejido empresarial sostenible genera una producción similar y un consumidor consciente, dando prioridad a éstas a la hora de comprar”


 

ALTRES

  • Què és l’RSE?
  • Preguntes freqüents
  • Notes de premsa
  • Bones Pràctiques de Responsabilitat Social Empresarial

Subscriviu-vos

Arxiu de newsletters

ETIQUETES RECOMANADES

  Esdeveniments  Bones pràctiques  ODS  Focus  Membres  Polítiques públiques  Reflexions i propostes

SEGUEIX-NOS

Logo Respon.cat

Iniciativa empresarial per al desenvolupament de la Responsabilitat Social a Catalunya

Nota legal
Política de privacitat
Política de Cookies

QUÈ FEM


  • Objectius de desenvolupament sostenible
  • FOCUS
  • RSE.Pime
  • Premis Respon.cat
  • Programa de formació en RSE Respon.cat
  • Llotges
  • Territori Socialment Responsable
  • Observatori

EL MÉS RECENT


Aportacions de la campanya #IgualtatÉsUrgent8M @odeecambra

Aportacions de la campanya #IgualtatÉsUrgent8M @odeecambra

20/03/2023
Salut Planetària: quan la salut de les persones depèn de la salut del planeta

Salut Planetària: quan la salut de les persones depèn de la salut del planeta

17/03/2023
🟣  I per a tu, què cal fer urgentment per la igualtat de gènere?

🟣  I per a tu, què cal fer urgentment per la igualtat de gènere?

07/03/2023
Tweets per respon_cat

© 2015-2022 Respon.cat. Tots els drets reservats.

Consentiment de Cookies
Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i el nostre servei.
Funcional Sempre actives
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
Estadístiques
L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage vendors Llegiu-ne més sobre aquests objectius.
Preferències
{title} {title} {title}
  • CA
Activeu notificacions web D'acord No, gràcies