Grup Alba i Casa Dalmases al Valor Afegit de TV3

  • Casa Dalmases i Grup Alba, organitzacions membres de Respon.cat, haN estat protagonistes de les dues darreres emissions del reconegut espai televisiu “Valor Afegit” de TV3.
  • Es trcata de dues iniciatives de l’economia social que aposten per la qualitat com a argument de venda amb un projecte de gran valor social al darrere.

 

Valor Afegit  – Cerveses artesanes i socials (20/04/2021)

La directora de la Fundació Casa Dalmases, Belén Jurschik, reinvindica amb convicció que l’argument de venda és la qualitat del producte, en cap cas la condició d’economia social “com a qualsevol empresa, el treball ens dignifica i ens fa créixer, però també hi ha una exigència i la feina ha de sortir”

El programa dedicat a Casa Dalmases explica com en aquest obrador etiqueten i posen en caixes les ampolles d’una de les cinc varietats de cervesa artesana que produeixen. Es tracta d’una cervesa suau i aromàtica, de baixa graduació. La Fundació Casa Dalmases és una iniciativa d’economia social que ocupa persones amb diversitat funcional o en risc d’exclusió social de la Segarra. Fan feines, supervisades per professionals, que els serveixen per millorar l’autoestima i disposar de recursos.

Vegeu el vídeo:

Valor Afegit – Galetes artesanes per a la inclusió social (19/4/2021)

Maite Trepat, directora del Grup Alba, reconeix la dificultat de la comercialització, és pèr aixó que aposten per la innovació i la qualitat “la primer carta de presentació és la qualitat: nosaltres anem a vendre galetes de qualitat, i a més al darrere hi ha aquest projecte social”

El programa dedicat al Rosal del Grup Alba explica com a l’obrador d’El Rosal porten dies atrafegats. Estan fent unes galetes molt especials. Són roses de Sant Jordi fetes de galeta i xocolata. Aquest obrador és una iniciativa de l’Associació Alba, que treballa per la inclusió social de persones, com ells diuen, amb diferents capacitats.

Vegeu el vídeo:

 

 

Us podria interessar també

En el Dia Mundial del Medi Ambient aportem algunes dades sobre aquesta matèria de la relació d’empreses compromeses

En el Dia Mundial del Medi Ambient recollim algunes dades en aquesta matèria de la relació d’empreses compromeses. L’ODS 13 “Acció pel clima” focalitza en les metes que s’haurien de

Ametller Origen, primera cadena de distribució a adherir-se a l’Hora del Planeta amb el tancament de les seves botigues

Ametller Origen, empresa membre de Respon.cat, s’adhereix a la iniciativa sostenible ‘l’Hora del Planeta’ per lluitar contra el canvi climàtic. La companyia té com a objectiu arribar a la neutralitat

Només les empreses que adoptin un rol conscient de transformació social sobreviuran, afirma Ferran Rodés davant les empreses membres de Respon.cat

Ferran Rodés ha defensat que l’empresariat s’ha de preocupar molt per les desigualtats creixents, tant per raons ètiques com per a la sostenibilitat econòmica i social. Ha participat en un