Incognos, anàlisi estratègica

Enfoca l'estratègia de negoci. Adapta-la a les necessitats de la teva clientela

Perquè una empresa creixi és vital que sàpiga connectar amb els seus clients, i per això és necessari saber com són, com es comporten o quines necessitats tenen.

  1. A partir de la investigació de mercats i/o de l’anàlisi de les dades que generen les pròpies empreses amb les que treballem, analitzem la informació necessària per:
    - Ajudar a adaptar la seva estratègia de negoci a las necessitats dels seus clients, tant actuals com potencials.
    - Detectar noves oportunitats de creixement
  2. Deixa’ns acompanyar-te en el camí cap al client
    Més informació a http://www.incognos.cat/ca/investigacio-de-mercats/

Vegeu vídeo

Us podria interessar també

Idili Lizcano @idililizcano (@alqvimia): “L’economia del vell paradigma crea patiment”

Aquest dissabte 3 de febrer va tenir lloc el primer dia del “Simposi Interioritat Compromesa”, organitzat per la Plataforma País Conscient: “el país creix quan les persones creixen”. El presdent d’Alqvimia,

Mango dóna 2 milions de mascaretes per combatre l’avenç de la COVID-19

Mango, empresa membre de Respon.cat, ha aportat 2 milions de màscares i està utilitzant el seu potencial logístic per distribuir-les per tots els hospitals d’Espanya. Mango, a través d’aquesta mesura,

[Esdeveniment] Conferència Europea Capitalisme Conscient

El proper 9 de juliol se celebra la Conferència Europea Capitalisme Conscient a IESE Barcelona. El moviment Calitalisme Conscient promou el compromís de les organitzacions en elevar la humanitat a través