Incognos, satisfacció clientela

Volem regalar somriures

En aquest entorn tan competitiu volem posar el nostre granet de sorra i fer-vos un regal que esperem us ajudi a potenciar la vostra empresa.

Us volem convidar a conèixer, de manera gratuïta, què opinen els vostres propis clients sobre el vostre negoci.

Això us permetrà:

- Augmentar la seva fidelització
- Detectar quins aspectes cal que optimitzeu per adequar-vos a les seves necessitats.
- Conèixer quins són els vostres aspectes diferencials, per poder-los utilitzar en la comunicació.

Posem a la vostra disposició la nostra eina per recollir la valoració dels vostres propis clients.

Més informació a http://www.incognos.cat/ca/estudi-satisfaccio-clients/

Us podria interessar també

Taller per a millorar habilitats comunicatives: el silenci pot ser el nostre aliat

Respon.cat ha organitzat una sessió destinada a millorar les habilitats de portaveus amb l’expert en comunicació Joan Francesc Cànovas, al Centre d’Atenció Primària Vallcarca Sant Gervasi La sessió ha estat en format

#ODS Objectiu 16: Promoure societats justes, pacífiques i inclusives

“Promoure societats justes, pacífiques i inclusives” és el setzè dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) aprovats per Nacions Unides per al període 2015-2030 L’objectiu 16 dels Objectius de Desenvolupament Sostenible proposats se

Oriol Amat parlarà de “Crisi, responsabilitat social i pime” a l’acte de cloenda de l’RSE.Pime | 30 de juny

El proper 30 de juny celebrem la jornada virtual de tancament de RSE.Pime 2019 i llançament de la nova edició, que presentarà la novetat de format virtual. En aquest acte es