Incognos, satisfacció clientela
About author
Us podria interessar també
[ACTE] La igualtat en les activitats i en les professions, amb motiu del Dia Internacional de les Dones
El proper dijous, 8 de març, a les 13:00 hores i coincidint amb la celebració del Dia Internacional de les Dones, ESCI-UPF, empresa membre de Respon.cat, organitza una conferència sobre la
La Comissió Europea inicia els passos per a renovar l’estratègia d’RSE
La Comissió Europea s’ha posat en marxa per renovar l’actual Estratègia Europea de Responsabilitat Social Empresarial. Respon.cat va participar en l’enquesta europea d’avaluació de l’estratègia 2011-2014. Aquesta estratègia va quedar
[Article] La 5a edició de la Setmana dels Horaris ja és una realitat, de Fabián Mohedano
Article de Fabián Mohedano “una nova cultura del temps i uns horaris més saludables a les organitzacions permetrà assolir models més eficients i flexibles i millorar la qualitat de vida de les persones.”