Incognos, satisfacció clientela

Volem regalar somriures

En aquest entorn tan competitiu volem posar el nostre granet de sorra i fer-vos un regal que esperem us ajudi a potenciar la vostra empresa.

Us volem convidar a conèixer, de manera gratuïta, què opinen els vostres propis clients sobre el vostre negoci.

Això us permetrà:

- Augmentar la seva fidelització
- Detectar quins aspectes cal que optimitzeu per adequar-vos a les seves necessitats.
- Conèixer quins són els vostres aspectes diferencials, per poder-los utilitzar en la comunicació.

Posem a la vostra disposició la nostra eina per recollir la valoració dels vostres propis clients.

Més informació a http://www.incognos.cat/ca/estudi-satisfaccio-clients/

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

[ACTE] La igualtat en les activitats i en les professions, amb motiu del Dia Internacional de les Dones

El proper dijous, 8 de març, a les 13:00 hores i coincidint amb la celebració del Dia Internacional de les Dones, ESCI-UPF, empresa membre de Respon.cat, organitza una conferència sobre la

Sense categoria

La Comissió Europea inicia els passos per a renovar l’estratègia d’RSE

La Comissió Europea s’ha posat en marxa per renovar l’actual Estratègia Europea de Responsabilitat Social Empresarial. Respon.cat va participar en l’enquesta europea d’avaluació de l’estratègia 2011-2014. Aquesta estratègia va quedar

Sense categoria

[Article] La 5a edició de la Setmana dels Horaris ja és una realitat, de Fabián Mohedano

Article de Fabián Mohedano “una nova cultura del temps i uns horaris més saludables a les organitzacions permetrà assolir models més eficients i flexibles i millorar la qualitat de vida de les persones.”