La campanya #femNet està ben viva, t’hi sumes?

  • Amb la campanya #femNet cuidem l’entorn i ens cuidem nosaltres
  • Proposem de convidar les persones dels nostres equips a fer activitat física per la natura i aprofitar per recollir i deixalles.
  • Aquesta crida va dirigida a empreses membres i no membres de Respon.cat, i us convodem a fer-la arribar a tots els vostres grups d’interès.

 La campanya #femNet està ben viva

Des de Respon.cat prposem a les empreses compromeses amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) que convidin les persones dels propis equips a fer activitat física per la natura i aprofitar per recollir deixalles. Alhora, podeu proposar de sumar-se a aquesta iniciativa a tots els vostres grups d’interès.

Necessitem recuperar l’activitat física després d’un any de confinaments, i fer-ho mantenint la seguretat. Per això, recomanem que les persones surtin a caminar per entorns naturals sols, en família o en grups bombolla i aprofitin per contribuir a la neteja de l’entorn, de manera que estarem contribuint a l’ODS 3, de salut i benestar, i al 15, d’ecosistemes terrestres. S’ha escollit un ODS ambiental i un de salut per mostrar la transversalitat en l’abordatge.

#femNet Campanya de compromís empresarial

[OBJECTIU] cuidar l’etorn amb la recollida de deixalles i fomentar l’hàbit de practicar activitats a l’aire lliure.

[CRIDA] la campanya es proposa des del Grup de Treball d’Actes, que es va crear aquest any i està integrat per Efebé, N2A, i Clubs Claror, més la participació de Corresponsables, Mullor, CreaRSA i Vector5. Totes aquestes empreses han contribuït a donar forma a la proposta i ens agradaria que el màxim nombre d’empreses membres s’hi sumin, així com altres que els puguin motivar.

[FUNCIONAMENT] cada persona o grup podrà inscriure els kms caminats en aquest enllaç. Al final de la campanya, des de Respon.cat s’agreagaran tots a títol informatiu per mostrar el volum total. Així mateix, cada persona o grup penjarà fotos de les bosses de deixalles recollides amb el hashtag #femNet i el perfil de la seva empresa i @respon_cat per tal de poder acumular l’impacte.

 

[TEMPORALITAT] La campanya es vincularà a l’inici del 2021 i estarà activa tot l’hivern, entre el 21 de desembre i el 21 de març.

[LLANÇAMENT] el llançament es farà de manera prèvia al Nadal, i les empreses s’hi podran afegir quan vulguin, al gener o més endavant.

[ACCIÓ COMUNICATIVA] cada empresa podrà posar en valor la seva acció, i es proposa que es puguin fer microvídeos amb les imatges dels seus equips, mentre que Respon.cat anirà difonen les dades agregades i motivant altres empreses a sumar-s’hi. Amb el Dia de la Natura (3 de març) s’intentarà tenir impacte mediàtic i es motivarà per continuar fins al dia 21.

[XARXES SOCIALS] volem fer molt de soroll a les xarxes. Es pot utiltizar twitter, facebook o Instagram, sempre amb el hashtag #femNet.

Anterior [Vídeo] Santacreu declara el seu activisme amb la Responsabilitat Social per avançar cap a una economia més social i conscient
Següent Una comunicació interna fresca i propera contribueix a millorar la gestió dels equips

També et pot interessar

Oberta la convocatòria dels Premis La Confederació 2020

La Confederació, organisme membre del Consell social de Respon.cat, llança la 4a edició dels Premis la Confederació. Els Premis reconeixeran iniciatives de governança democràtica i tranformació social. La Confederació obre

[Vídeo] Mercadona pren mesures davant la crisi del coronavirus

Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives que

Caritas, Feina amb Cor

Un dels pilars de Càritas ha estat ajudar les persones a adquirir nous recursos i habilitats per tenir més oportunitats laborals. L’any 2013 es va crear Feina amb Cor, que