La relació de les empreses amb els seus grups d’interès passa per la gestió responsable de la llengua

La relació de les empreses amb els seus grups d’interès passa per la gestió responsable de la llengua

Josep Maria Canyelles, Respon.cat, ha contextualitzat la proposta de Respon.cat en el Projecte Focus de l’RSE a Catalunya i en l’Agenda 2030 del Desenvolupament Sostenible.

L' ODS11 incorpora entre les seves metes la protecció del patrimoni cultural material i immaterial, tot i que la diversitat lingüística no ha estat objecte de focalització i concreció.

Durant la sessió representants d’empreses, organitzacions de la societat civil i de l’administració han compartit un espai de treball per identificar pràctiques i pautes que poden ajudar les empreses a gestionar la seva responsabilitat lingüística, així com les inquietuds que exposen els grups d'interès en aquesta matèria.

Les persones assistents han compartit bones pràctiques i experiències i han mostrat pautes i línies d’acció que permetran les empreses planificar, desenvolupar i posar en valor estratègies per contribuir a la sostenibilitat lingüística en tres àmbits claus: la promoció de l’ús social de la llengua, el prestigi social i la gestió de la relació amb la clientela des del respecte a la diversitat lingüística.

Nekane Navarro, Respon.cat, ha introduït la sessió, exposant la línia de treball que l’associació impulsa per donar eines a les empreses en la gestió de la responsabilitat lingüística amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Us podria interessar també

Respon.cat aprova el Pla d’acció per al 2016

L’assemblea integrada per les empreses membres de l’associació va aprovar les línies d’acció del 2016 També es va crear el Consell social integrat per diferents organitzacions Aquest dilluns passat va

La Reforma Horària celebra la 4a Setmana del Horaris

La Setmana dels Horaris se celebrarà del 12 al 18 de juny d’enguany. La Setmana dels Horaris és un espai per plantejar alternatives a la ciutadania, el teixit productiu i

Suara coop, atenció domiciliària

Els serveis d’atenció domiciliària de Suara Cooperativa ofereixen ajuda i acompanyament personalitzat a persones en situació de dependència, perquè puguin seguir vivint a casa amb total autonomia i seguretat: aixecar-se