La UOC publica la primera memòria de responsabilitat social

  • La Universitat Oberta de Catalunya és membre de Respon.cat

Info Empreses membresLa UOC treballa per tal que la responsabilitat social sigui una manera de fer natural a la Universitat i que impregni tots els projectes de la institució. Amb aquest objectiu, s'acaba de publicar la primera memòria de responsabilitat social de la UOC sota el títol Valors, innovació i coneixement per a un desenvolupament sostenible. Memòria de responsabilitat social 2012-2013. Està elaborada a partir dels estàndards internacionals en l'àmbit de la responsabilitat social, coneguts com a Global Reporting Initative (GRI).

Segons el rector de la UOC, Josep A. Planell, aquesta memòria té el propòsit de «revalorar la tasca de la UOC en la formació de professionals i ciutadans responsables i aspira a impulsar la responsabilitat social, integrant-la d'una manera natural en tots els àmbits de la Universitat». En aquest sentit, la memòria és l'expressió de la voluntat de la UOC d'avançar en el camí marcat pels seus valors.

UOC Universitat Oberta de CatalunyaEls cinc grans valors de la UOC -compromís, respecte, transparència, professionalitat i sostenibilitat- encaixen amb l'essència de la responsabilitat social, una pràctica basada en el compromís d'una organització de donar resposta equilibradament a les expectatives i les necessitats dels seus grups d'interès i la societat en general. Aquesta responsabilitat es demostra en la contribució activa i voluntària per a millorar la situació laboral, social, ambiental i de governança, entre altres, de la mateixa institució -en aquest cas la UOC- i de la societat en general.

Podeu accedir a nota explicativa al web de la UOC

Accés a la memòria

Us podria interessar també

Mercadona aposta pel Voluntariat per la llengua, un recurs per a les empreses

  Mercadona, empresa membre de Respon.cat, entre altres empreses catalanes que han experimentat la formació de parelles lingüístiques. El Voluntariat per la Llengua treballa des del 2010, i al llarg

[Vídeo] Cafès Novell aporta el seu granet de cafè davant l’emergència sanitària i ho fa proporciant cafè als hospitals

Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives

Presentació a càrrec de Miquel Valls

Text de la presentació de l’Excel·lentíssim Sr. Miquel Valls, president del Consell de Cambres de Comerç de Catalunya, a la publicació Bones Pràctiques de Responsabilitat Social No fa gaire que