L’afectació a la clientela i a la salut pública a l’empresa saludable. Vine a compartir experiències i pràctiques concretes!

L’afectació a la clientela i a la salut pública a l’empresa saludable. Vine a compartir experiències i pràctiques concretes!

L’empresa saludable incorpora en la seva estratègia la gestió de l’afectació de la seva activitat a la clientela i la promoció de la salut pública. L’empresa saludable genera valor a la seva comunitat, des de la promoció d’aliances i accions compartides amb els agents de proximitat.
I per això sortim de les nostres empreses i farem aquest taller a un espai comunitari, al Mercat de l’Abaceria! Volem trobar solucions diferents en espais diferents des de l’intercanvi de bones pràctiques!
El cicle de tallers "Empresa saludable, empresa responsable" sorgeixen del grup de treball "Empresa saludable" de Respon.cat i es plantegen amb un enfocament molt pràctic per abordar temes de màxim interès en l'operativa diària de les empreses.

El grup de treball "Empresa saludable" està obert a la participació de totes les empreses membres de Respon.cat. Actualment està format per: Fundació Claror, Atenció Primària Vallcarca Sant Gervasi, Fundació Salud y Persona, DKV Assegurances, Fundació Sanitària Mollet, Airpharm, Grup Efebé, La Unió, Plusfresc i Martiderm.

  Inscripcions

Us podria interessar també

Respon.cat reuneix la junta directiva en línia

En coherència amb el compromís de Respon.cat d’adoptar fórmules on line per a totes aquelles reunions internes de treball, ahir es va celebrar la reunió de la junta directiva de

Santacreu: “avui fem un pas rellevant en la trajectòria de l’RSE a Catalunya” #responcat

Tuits en ordre invers: respon.cat ‏@respon_cat  4 h Santacreu: #responcat no és de grans empreses. També obert a pimes, perquè l’RSE ha de ser transversal a totes les empreses i sectors Expandir

[Vídeo] Acte lliurament de Premis Respon.cat 2017

S’ha celebrat l’Acte de lliurament de Premis Respon.cat 2017, amb sis organitzacions, un territori i una persona reconegudes per les seves bones pràctiques en RSE. Durant l’acte persones representatives de