L’afectació a la clientela i a la salut pública a l’empresa saludable. Vine a compartir experiències i pràctiques concretes!

L’afectació a la clientela i a la salut pública a l’empresa saludable. Vine a compartir experiències i pràctiques concretes!

L’empresa saludable incorpora en la seva estratègia la gestió de l’afectació de la seva activitat a la clientela i la promoció de la salut pública. L’empresa saludable genera valor a la seva comunitat, des de la promoció d’aliances i accions compartides amb els agents de proximitat.
I per això sortim de les nostres empreses i farem aquest taller a un espai comunitari, al Mercat de l’Abaceria! Volem trobar solucions diferents en espais diferents des de l’intercanvi de bones pràctiques!
El cicle de tallers "Empresa saludable, empresa responsable" sorgeixen del grup de treball "Empresa saludable" de Respon.cat i es plantegen amb un enfocament molt pràctic per abordar temes de màxim interès en l'operativa diària de les empreses.

El grup de treball "Empresa saludable" està obert a la participació de totes les empreses membres de Respon.cat. Actualment està format per: Fundació Claror, Atenció Primària Vallcarca Sant Gervasi, Fundació Salud y Persona, DKV Assegurances, Fundació Sanitària Mollet, Airpharm, Grup Efebé, La Unió, Plusfresc i Martiderm.

  Inscripcions

Us podria interessar també

Accent Social celebra un Sant Jordi amb ànima per transmetre valor humans entre generacions

Accent Social, empresa membre de Respon.cat, celebra un Sant Jordi amb ànima. Accent Social gestiona el Servei d’Atenció Domiciliària a més de 9.000 persones dependents a Catalunya i compta amb

Article de Josep M. Canyelles a la Vanguardia "RSE: Per a quan la velocitat de creuer?"

Josep Maria Canyelles, coordinador de Respon.cat, és l’autor de l’article publicat ahir a la Vanguardia en el monogràfic dedicat a l’RSE. El monogràfic mostra alguns models de gestió socialment responsable,