Marketplace virtual d’empreses compromeses per reactivar-nos
- • Respon.cat ha organitzat un Marketplace per a les empreses membres, on també s’hi ha convidat altres empreses compromeses amb l’RSE.
- • Aquesta iniciativa ha volgut reactivar les col·laboracions, aliances i les relacions comercials per fer que l’economia remunti.
- • El context actual exigeix més que mai potenciar les relacions entre empreses compromeses amb la sostenibilitat.
Un espai viu per afavorir l’intercanvi entre empreses compromeses
Les dues sessions virtuals del Marketpalce van marcar el punt de partida d’un espai viu d’intercanvi per afavorir les relacions entre empreses compromeses. En qualsevol moment podeu presentar nous productes o mostrar demandes i necessitats enviant un mail a info@respon.cat.
El Marketplace està concebut per a les empreses membres, i també s’hi ha convidat altres empreses compromeses amb l’RSE, especialment les participants a l’RSE.Pime o les reconegudes en els Premis Respon.cat. D’aquesta manera es dona més dimensió i s’afavoreix que puguin entrar a formar part de l’associació.
Productes i serveis d’empreses compromeses amb la sostenibilitat
Apunts
Apunts
Cafès Novell
Clade Anthesis Lavola
Grup Claror
El grup Claror gestionem instal·lacions esportives a Barcelona, Sant Joan Despí, Llinars del Vallès i Taradell. A través de la promoció de l'activitat física i els hàbits de vida saludable, millorem la qualitat de vida de totes les persones, des de nadons a gent molt molt gran. També ens adrecem a tot tipus d'organitzacions, convençuts que la promoció d'una empresa saludable té nombrosos beneficis. Està demostrat que millorar la nostra condició física reverteix en la capacitat de concentració i el rendiment. Si a més, l'activitat es fa en grup, permet cohesionar els equips, passar una bona estona compartida i millorar el clima laboral. Procurar una empresa saludable suposa una millora de la productivitat de l'equip, enforteix el sentiment de pertinença i com a conseqüència reverteix en la imatge corporativa. Els tipus de serveis que oferim són diversos i passen per un conveni de col·laboració que pot contemplar tant descomptes en els abonaments per als empleats de l'empresa com sessions grupals a l'empresa o als Clubs puntuals o en el marc d'un programa setmanal. Tot amb l'assessorament personalitzat de persones de l'àmbit tècnic i, si cal també, amb la implicació dels nostres professionals de l'àmbit salut.
https://www.claror.cat/revistaclaror/article/RevistaClaror81_Reportatge
Corresponsables
CreaRSA
Creixem
Criteria
Ajudem els nostres clients a desenvolupar els seus equips de treball a través de solucions de formació i projectes de responsabilitat a les organitzacions.
Per als membres del Market Place volem presentar els següents serveis:
Formació:
Virtualització (destacat al vídeo): creació de cursos E Learning a mida
Plataformes LMS: venta de plataformes E Learning per pujar i compartir contingut formatiu
Plans de formació presencials/ Aula Virtual/ Online, bonificables a través de FUNDAE.
RSE:
Igualtat: recolzament en la creació de Plans d'Igualtat i tot el que els envolta
Empresa Saludable: consultoría per ajudar a les organitzacions a promoure la salut a les seves plantilles.
Fundació AMPANS
Fundació AMPANS
Fundació IRES
Grup Alba
Grup Alba
Grup Efebé
Grup Efebé
N2a Express
Encarem el nou repte d'aquesta crisi sanitària i econòmica, amb més creativitat, i amb un enfocament més clar dels nostres valors.
L'economia social creiem, que independent de l'activitat de l'empresa, sempre és un valor perfectament assumible per qualsevol empresa.
En el nostre cas, partim d'una activitat empresarial que encara s’ens fa més fàcil. Al ser una empresa de Green Marketing, i posant en valor la sostenibilitat, actuem en les tres branques que el sosté: mediambiental, econòmica, i social.
Ens estem reinventant constantment, oferint producte que la societat necessita, i dintre de ser competitius, ens ajustem per què qualsevol empresa pugui accedir-hi. No és moment d’especular, és moment de compartir.
També hem creat una línea de producte de lloguer, economitzant les accions de márketing dels nostres clients, i allargant N2AExpressla vida dels productes, entenem que és una molt bona política per complir parts dels ODS.
Estem potenciant encara més les aliances, tenim molt clar que la competència no és el nostre enemic, si no un company amb qui compartir i sumar esforços i coneixements
Hem de consumir menys i millor. Nosaltres volem ajudar als nostres clients a aconseguir aquest objecti
Obra Social St Joan de Déu
Incognos
Incognos
Martiderm
Llagurt
Peixe Software
Portasistemas
PORTA SISTEMAS és una empresa familiar que ofereix solucions integrals a projectes d’identificació i marcatge de productes, amb un bagatge de més de 30 anys en la fabricació d’etiquetes autoadhesives per tot
tipus de sectors.
Hem basat els nostres valors en el compromís i la proximitat amb el client, i en la confiança i la responsabilitat amb els proveïdors; seguint processos de producció i gestió basats en la qualitat i el valor
del producte.
L’objectiu és sempre donar un servei professional, fent realitat el projecte de marcatge i etiquetatge de cada client, donant valor al treball en equip, amb actitud positiva.
Solucions integrals a projectes d’identificació i marcatge de productes
La nostra missió es donar servei a les empreses industrials amb el màxim rigor i responsabilitat, complimentant la fabricació de les etiquetes amb la distribució de les primeres marques en software d’edició i
en sistemes d’impressió i marcatge.
QUÈ FEM?
Fabriquem etiquetes en diferents substrats (diferents papers i plàstics en diferents acabats) per diferents
tipus de producte ja sigui amb més o menys prestació i resistència. Les etiquetes es poden fabricar en
blanc per ser impreses a posteriori pels clients amb els nostres sistemes, o impreses, de forma parcial o
totalment acabades per ser col·locades al producte.
Comercialitzem dos tipus de sistemes per imprimir les etiquetes que fabriquem:
Impressores de transferència tèrmica (capçal de calor que transfereix les dades (que venen dels
software) i sempre en un sol color (el del ribbon.)
Impressores digitals d’injecció de tinta, a tot color.
Realitzem projectes tant de impressió i aplicació d’etiquetes com de marcatge directe sobre el producte a
temps real.
Com opció alternativa, existeixen els sistemes ink-jet que marquen directament la superfície del producte
mitjançant tinta especial en funció de la superfície a marcar. No requereix etiqueta, cap més consumible
que la tinta. Aquests equips es poden posar en línia de producció.
Subministrem i formem llicències de software per editar el format de l’etiqueta. Aquestes, ens
permeten dissenyar el format i afegir qualsevol text, logo, codi de barres, codis QR, numeradors
seqüencials, etc.
Són vàlids tant per les impressores de transferència tèrmica com per les digitals i hi ha diferents nivells en
funció de la complexitat del sistema d’etiquetatge de cada projecte.
És d’importància cabdal, el servei tècnic post venda per fer manteniment dels equips per mantenir-los en
perfecte estat i preveure qualsevol tipus d’aturada. També curatiu en cas d’averia. Aquest servei és ofert
per personal tècnic, format i avalat, i en algun cas, pel mateix fabricant de sistemes.
Acompanyem i assessorem, fent camí plegats amb el client i el seu projecte, donant una solució a
mida de la seva necessitat.

SaóPrat
Garbet és l’empresa d’inserció de Suara Cooperativa. Amb la tornada a la normalitat a les empreses requereixen uns protocols de neteja més estrictes. El procés de desinfecció de Garbet aplica la nebulització amb productes biocides, avalat per la seva eficàcia contra el virus. Ahora ofereix neteges de manteniment, controls de qualitat, seguiment normatiu, venda i distribució de productes ecològics de neteja i desinfecció, de neteja de vidres (i poliment de terres. Per a més informació, contacteu amb comercial@garbet.coop.
Suara Cooperativa
Suara Cooperativa
Tarannà viatges amb sentit és una agència de viatges ubicada a Barcelona. Més de 27 anys creant experiències de viatge per tot el planeta a milers de viatgers i viatgeres.
Des de l'inici el propòsit de Tarannà ha estat oferir un viatge que connectés a l'viatger i viatgera amb l'essència de país i que pogués compartir experiències amb sabor local amb el màxim respecte per les poblacions locals, els seus entorns i patrimoni. Dissenyem viatges des de la nostra professionalitat i consciència sostenible a tots els continents fent prevaler aquest esperit viatger que porta implícit la passió pel descobriment, la diversitat, l'aprenentatge i el gaudir .
Viatges fets a mida o en petits grups, viatges d'empresa per fomentar treball en equip i valors, viatges vegans, trekking, expedicions, viatges culturals ... La nostra filosofia s'expandeix en una estreta col·laboració amb la nostra cadena de subministrament internacional en tots els racons de l' món, així com la nostra contínua col·laboració amb la societat en projectes tants mediambientals com socials de la mà de l'tercer sector.
El nostre propòsit és fer felices les persones en els viatges, oferint experiències i vivències úniques amb la màxima seguretat i qualitat i al costat del nostre equip, clients i oficines receptives, aconseguir arribar a una meta, el Turisme Sostenible.
taranna@taranna.com
tarannaresponsable.com
Os esperamos!
Tick Translations és una empresa líder en serveis lingüístics i de referencia en el sector que té com a compromís principal aportar les millors solucions a les empreses.
Facilitem la connexió entre persones, així com la internacionalització de les empreses de manera activa, efectiva i flexible; perquè una bona traducció és vital per a la projecció internacional de l’empresa.
Els serveis de traducció i coach cultural t’ajuden a aconseguir que el teu missatge de comunicació, màrqueting o vendes tingui el màxim efecte possible.
Oferim serveis de traducció i interpretació en totes les combinacions idiomàtiques.

Es pot imprimir un projecte gràfic i ajudar al medi ambient
Una de les formes més fàcils i efectives de demostrar el compromís amb el desenvolupament sostenible és a l’hora de fer l’elecció de materials, sistemes i equips d’impressió dels materials de comunicació. Des de CeGe et proposem les següents opcions:
Papers reciclats
El paper reciclat es fabrica a partir de fibres de cel·lulosa que ja han estat utilitzades prèviament. Per fabricar paper reciclat, el paper usat es barreja amb aigua, es depura i se separen les fibres de cel·lulosa de les grapes i dels plàstics. Si es tracta de paper imprès, es retiren també les tintes a través d’un procés de flotació. La pasta resultant, formada per fibres de cel·lulosa netes, passa a la màquina paperera per
fabricar paper reciclat. Actualment hi ha papers reciclats d’alta qualitat. Alguns papers reciclats també tenen la certificació FSC.
Papers ecològics i certificats FSC
CeGe té la certificació de Cadena de Custòdia que assegura la traçabilitat dels productes des del bosc fins al consumidor, i verifica que l’empresa disposa dels procediments necessaris per assegurar que el paper certificat no es barreja amb el no certificat. Amb aquest procés, el planeta incrementa el nombre d’arbres plantats amb cada ús de paper.
FSC® (Forest Stewardship Council) és una organització global, independent i sense ànim de lucrededicada a promoure una gestió forestal responsable amb el medi ambient i amb la societat, al mateix
temps que econòmicament sostenible, en els boscos de tot el món.
El segell FSC garanteix al consumidor que els productes forestals emprats per a la producció de paper procedeixen de boscos gestionats de manera racional, certificats d’acord amb els Principis i Criteris de
l’FSC.
Aquest certificat s’aconsegueix mitjançant un procés d’avaluació al qual se sotmet de forma voluntària una Unitat de Gestió o empresa Forestal, realitzat per una tercera part independent (entitat certificadora). Hi ha dos tipus de certificacions: la certificació de la Gestió Forestal, que garanteix que el bosc s’administra d’acord amb els Principis i Criteris de l’FSC, i la certificació de Cadena de Custòdia, que verifica que els productes que es venen amb etiqueta FSC realment contenen materials certificats FSC ifonts controlades al llarg de la seva cadena de producció.
Paper ecològic i certificat PEFC
CeGe disposa de la certificació de Cadena de Custòdia de PEFC, que avalua la traçabilitat de les primeres matèries d’origen forestal i els seus derivats al llarg de les diferents fases del procés productiu. PEFC
(Programme for the Endorsement of Forest Certification) és una entitat governamental, independent i
sense ànim de lucre que promou la gestió sostenible dels boscos per aconseguir un equilibri social, econòmic i mediambiental. PEFC impulsa un dels sistemes de certificació forestal més implantats del
món, que s’assegura que els boscos es gestionin de manera responsable i que la multitud de funcions estiguin protegides per a generacions presents i futures. L’etiqueta PEFC garanteix mitjançant una
auditoria realitzada per una tercera part independent que el paper utilitzat en una publicació procedeix de boscos gestionats de manera sostenible.
Tecnologies d’impressió netes
CeGe disposa dels primers equips d’impressió òfset amb tecnologia LED-UV a Europa. La impressió òfset amb tecnologia LED-UV produeix la petjada de carboni més petita, amb un consum d’energia molt
menor, i producció 100% lliure de mercuri i ozó, dos dels contaminants més pesats al nostre sector. A més, aquesta innovadora tecnologia té un consum molt més baix que les altres tecnologies d’impressió i ofereix una millor qualitat i noves opcions d’impressió.
TSR Territori Socialment Responsable
TSR Territori Socialment Responsable
Vector5 | excel·lència i sostenibilitat
Vector5 | excel·lència i sostenibilitat
A Viver de Bell-lloc portem molts anys oferint serveis de qualitat i totalment professionalitzats per empreses i administracions que generen oportunitats laborals per a persones amb discapacitat. Estem especialitzats en diverses tasques i sectors:
En el sector de la jardineria oferim servei de disseny, construcció i manteniment de jardins i zones verdes de tot tipus i comptem amb un viver d’heures. A nivell industrial, realitzem qualsevol part dels processos productius que suposi una manipulació manual del producte, especialitzats també en triatge de matèries primeres i peces i verificació de qualitat per inspecció visual.
Per altra banda, som productors d’ous ecològics a la Reserva de la Biosfera del Montseny i proveïm a botigues i restaurants.

Un dels pilars de Càritas ha estat ajudar les persones a adquirir nous recursos i habilitats per tenir més oportunitats laborals. L’any 2013 es va crear Feina amb Cor, que acompanya de manera intensiva i personalitzada a persones sense treball que fa temps que no tenen feina, que tenen càrregues familiars, que han exhaurit la prestació d’atur o estan a punt de fer-ho i que pateixen exclusió social.
El projecte consta de quatre fases que tenen una durada total d’aproximadament sis mesos. La primera fase és l’activació: durant el primer mes, es fan reunions setmanals amb el/la tècnic/a que acompanyarà la persona atesa per fixar els seus objectius laborals, vincular la persona al projecte i identificar quin serà el seu compromís. Posteriorment, ve l’actualització: el segon i tercer mes, la persona accedeix als seminaris i tallers de cerca de feina per tal de millorar les seves competències laborals. La tercera fase tracta d’intensificar els esforços, ja que, a partir del quart mes i fins al final, comença la recerca intensiva i autònoma de feina amb el suport del tècnic/a referent. La persona ja coneix les eines que té i està preparada per sortir al mercat obert a buscar feina. Per últim, només queda la darrera fase, l’enlairament: un cop la persona ha trobat feina, des del projecte se li segueix fent un seguiment per tal d’assegurar que realment està en disposició de conservar-la.
S’ha de destacar que aquest servei és totalment gratuït per l’empresa.
Al llarg d’aquests anys s’ha fet més de 4.500 primeres insercions el 59% de les persones que han trobat feina continuen treballant al cap d’un any i mig.
Si vols contactar amb Feina amb Cor, pots fer-ho al correu feinaambcor@caritas.barcelona o al telèfon 93 117 08 11 i digues que vens de part de Respon.cat.
Mullor es dedica a gestionar i formar persones i equips que porten a terme serveis a casa dels nostres clients. Una de les principals àrees d'activitat i d'ocupació de professional de persones és la neteja i la desinfecció.
Sota aquest paraigua hi trobem tant neteja d'oficines de totes les mides i ubicacions, centres comercials, centre esportius, edificis corporatius i indústries dels més variats sectors d'activitat. Per a tots els nostres clients, sigui quina sigui la dedicació dels nostres treballadors i equips mòbils la higiene es una part invisible però crítica per a la seva operativa o la salut dels seus ocupant.
A Mullor comptem amb diversos perfils professionals i tècnics per a donar moltes solucions de desinfecció i higiene en tota mena d'espais i necessitats singulars.
Des de la neteja adaptada a protocols i productes Covid-19 fins al control de plagues, a desinfecció de cuines professionals, la higiene i el manteniment segur de conductes d'extracció de fums i de ventilació, i la bio-seguretat.
En aquest entorn i amb les circumstàncies Covid-19 oferim la màxima prevenció i qualitat dels entorns de treball i d'oci, entre d'altres, amb serveis de nebulitzacions amb productes biocides. Amb total garantia de PRL i respecte mediambiental.

Les entitats del tercer sector necessiten unificar al màxim els seus processos de gestió interna, per tal d’optimitzar els recursos oferint sempre el millor servei. Auren disposa de ‘social.sic’, un software específic per a entitats d’iniciativa i economia social que permet unificar tota la gestió del centre en una mateixa plataforma al núvol. ‘social.sic’ és un software de gestió per a entitats del tercer sector, que facilita la gestió del centre i permet operar des del primer moment amb un manteniment sempre actualitzat i amb
el màxim nivell de seguretat. Amb ‘social.sic’, es millora l’atenció i el seguiment de les persones usuàries i la gestió interna dels recursos disponibles.
Aquests són els pilars ‘social.sic’ que fan possible la transformació digital de qualsevol entitat:
· Innovació digital. Proporciona una base sòlida i estable perquè la transformació digital de les entitats d’iniciativa i economia social sigui possible i derivi en una millora constant en el servei.
· Millores en la gestió. Ofereix solucions escalables i intel·ligents per a la planificació dels recursos disponibles. S’adapta a les necessitats concretes de cada client i incorpora els requeriments específics i les necessitats dels centres.
· Excel·lència en el servei. Compta amb un equip de consultors/es amb àmplia experiència en el tercer sector i un departament d’atenció a l’usuari que garanteix el millor suport tècnic.
A QUI VA DIRIGIT? ‘social.sic’ ofereix una cobertura integral de tots els processos interns de treball de l’entitat, des d’una perspectiva enfocada a la missió i a les persones beneficiàries. El software s’adapta a les necessitats de cada client i és especialment implementat en:
· Centres ocupacionals i centres especials de treball Residències de la tercera edat i centres de dia
· Centres d’inserció laboral
· Centres formatius
· Ajuntaments i consells comarcals
FUNCIONALITATS
‘social.sic’ ajuda a millorar la gestió interna i el dia a dia de l’entitat, amb un seguiment personalitzat de les persones usuàries i una planificació ordenada dels recursos disponibles. ‘social.sic’ també millora la comunicació entre àrees i estalvia temps i esforços als
professionals en tasques de poc valor afegit. Grups, serveis i activitats Gestió de grups, categories, serveis i activitats, que faciliten la planificació i la facturació. Seguiment Pla de seguiment d’usuaris, professionals, contactes i empreses; traçabilitat digital dels processos.
Gestió de documents Documents estructurats i digitalitzats, amb definició de permisos d’accés.
Gestió de projectes i subvencions Control de subvencions i imputació de les despeses de personal i de factures. Facturació Facturació dels serveis i activitats; remeses bancàries.
Memòries i reporting Visió global de les dades per elaborar memòries, estadístiques i auditòries.

ANZIZU és una empresa de serveis immobiliaris fundada el 1904. Som referents immobiliaris a Barcelona, i durant més de 115 anys hem estat fidels als nostres principis professionals i ètics, sense deixar d’innovar per mantenir-nos a l’avantguarda del sector.
Ens caracteritzem pels nostres valors, representats por un gran equipo humà de professionals qualificats que treballen amb integritat i dedicació per oferir als nostres grups d’interès el millor servei.
Serveis i unitats de negoci:
- Comercialització en Venta i Lloguer,
- Gestió Patrimonial de Lloguers,
- Gestió de Comunitats de Propietaris,
- Grans Comptes,
- Consultoria Immobiliària.
Dins l’àmbit de la consultoria Inmobiliaria ens agrada ajudar a les empreses a construir o millorar la seva estratègia patrimonial. En aquest sentit us presentem 3 serveis que esperem us siguin interessants.
Valoració d’actius:
Tens els actius immobiliaris de la teva empresa valorats?
Podem valorar tot tipus d’immobles, oficines, despatxos, naus, etc...
Els valors dels teus actius immobiliaris estan actualitzats?
Pot ser encara mantens els valors originals dels teus actius, podem actualitzar-los.
Anàlisi contractes de lloguer
Les teves oficines, locals o naus son de lloguer?
Podem analitzar els teus contractes i assessorar-te amb les clàusules i les condicions
El teu contracte de lloguer venç properament? Si et planteges quedar-te podem orientar-te en les rentes de mercat, si et planteges un trasllat et podem ajudar a buscar una millor ubicació.
Tens espais que no utilitzes i et planteges llogar-los?
Podem ajudar-te a repensar els teus espais i trobar llogater per aquests metres que no utilitzes
Tens espais llogats a tercers?
Et podem indicar si tens els espais llogats a rentes de mercat i assessorar-te amb les clàusules i condicions.
Els teus llogaters et demanen bonificacions de rentes?
Podem representar-te davant del llogater i negociar per tu
Estratègia Patrimonial
Has pensat en diversificar els teus actius dins l’empresa?
Podem configurar una estratègia patrimonial a mig, curt i llarg termini
No saps com treure rendiment dels teus immobles?
T’ajudem a analitzar els teus espais i et proposem com treure’n el màxim rendiment.
Tens tots els ous al mateix cistell?
Planifiquem una diversificació coherent que et doni mes tranquil·litat.
Iniciativa empresarial per al desenvolupament de la responsabilitat social a Catalunya
Cercador
Propers esdeveniments
- 20 gener – Acte de llançament de la Comunitat Digital Respon.cat
- 8 i 22 FEBRER i 1 MARÇ – Trobades en línia de responsables d’Àrea d’empreses membres de Respon.cat
EMPRESES MEMBRES

“La empresa pasa a ser una entidad activa y colaborativa con la sociedad y el medio ambiente. Un tejido empresarial sostenible genera una producción similar y un consumidor consciente, dando prioridad a éstas a la hora de comprar”

“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”

“Malgrat tot, estem al bon camí i queda molt per recórrer. Avancem!”


“El benefici social ha d’estar en l’ADN de qualsevol empresa que es consideri saludable”

“El paper de l’empresa és el desenvolupament harmoniós de la societat. L’empresa ha de decidir anar més enllà del benefici econòmic i comprometre’s amb les tres potes del desenvolupament sostenible”


“Ara més que mai RESPON per una Responsabilitat Social oberta a tothom”

“Com a empresaris és una gran sort ajudar una mica a crear un món de futur molt més just, sostenible i feliç”

“L’RSE no es limita a l’acció; també és un marc des d’on repensar la societat”


“Hem de ser valents
per defensar el valor ètic de l’empresa”

“L’RSE no es limita a l’acció; també és un marc des d’on repensar la societat”

“Tan de bo la filantropia arribi cada cop més lluny”

“Ha sido una jornada muy enriquecedora,
de diálogo y cambio de impresiones,
la esencia de la RSC”




“Més capacitació i responsabilitat es pot captar i manifestar a l’empresa, i més si està ben gestionada”


“Tothom som coresponsables del que passa al nostre entorn i al món en general, hem de comunicar el que fem per donar exemple”

“Gent i empreses amb valors, ètica i responsabilitat és futur”

“Responsabilitat Social permanent,
365 dies l’any”

“La responsabilitat empresarial comença
per la responsabilitat i el compromís
personal amb la societat i
les persones que ens envolten”

“Ser sostenibles i rendibles serà el que diferenciarà l’empresa del segle XXI”

“L’RSE no es limita a l’acció; també és un marc des d’on repensar la societat”

“Obrim mires! les empreses socialment responsables inspiren l’entorn proper i són el primer pas per canviar el món”


“Per poder avançar, tots hem
de pensar en el conjunt de la població i el nostre entorn”

“Després de la superació de la crisi empresarial, ara toca impulsar la Responsabilitat Social sense excuses”

"La Responsabilitat Social és un dels valors i principis bàsics del nostre sistema de gestió. L’entenem com un eix transversal que implica tots els nivells de l’organització i se centra en l’aportació de valor pels nostres grups d’interès."

“Com podem incidir des de Respon.cat en l’àmbit educatiu?”

“Ètica i filantropia”


“La responsabilitat empresarial comença
per la responsabilitat i el compromís
personal amb la societat i
les persones que ens envolten”

“Cal treballar per incrementar el nivell ètic de la classe empresarial. RSC, eina que condueix a tot un canvi organitzacional en benefici de persones i medi ambient”

“Compromís per a tothom. Cal donar una mica. Simplement és el cal fer-ho. Compromés des de dalt fins a baix”

“Hem d’entendre que la societat,
cada cop menys, acceptarà una empresa que
no sigui coherent i socialment responsable, i aquest ha de ser un dels motius per a les empreses que encara no hi creuen”


“Compromís compartit per a la transformació social”

“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”
