Marketplace Respon.cat

Marketplace virtual d’empreses compromeses per reactivar-nos

  • •  Respon.cat ha organitzat un Marketplace per a les empreses membres, on també s’hi ha convidat altres empreses compromeses amb l’RSE.
  • •  Aquesta iniciativa ha volgut reactivar les col·laboracions, aliances i les relacions comercials per fer que l’economia remunti.
  • •  El context actual exigeix més que mai potenciar les relacions entre empreses compromeses amb la sostenibilitat.

Un espai viu per afavorir l’intercanvi entre empreses compromeses

Les dues sessions virtuals del Marketpalce van marcar el punt de partida d’un espai viu d’intercanvi per afavorir les relacions entre empreses compromeses. En qualsevol moment podeu presentar nous productes o mostrar demandes i necessitats enviant un mail a info@respon.cat.

El Marketplace està concebut per a les empreses membres, i també s’hi ha convidat altres empreses compromeses amb l’RSE, especialment les participants a l’RSE.Pime o les reconegudes en els Premis Respon.cat. D’aquesta manera es dona més dimensió i s’afavoreix que puguin entrar a formar part de l’associació.

Productes i serveis d’empreses compromeses amb la sostenibilitat

Apunts

Al centre especial de treball Apunts disposem d’una línia d’impressió digital i de gran format, gràcies a la qual podem produir els materials que s’encarreguin, ja siguin corporatius o per a esdeveniments, per exemple. Gràcies a la nostra maquinària podem imprimir sobre tot tipus de materials i en diversos gruixos, com ara fusta o vinil. En són exemple els materials decoratius per a l’esdeveniment de moda Re-Barcelona, la nostra línia de cartelleria de seguretat sanitària per la Covid-19 o els materials de merchandising sostenible que vam fer per Matholding.

Apunts

Al centre especial de treball Apunts comptem amb un departament de Creativitat i Disseny on desenvolupem diverses campanyes que oferim a empreses, com ara el Dia de la Dona o Sant Jordi, amb línies de productes sostenibles i amb valor social, que també venem a través de la nostra botiga online. També materialitzem encàrrecs d’empreses, com l’adaptació de la campanya del Dia de la Dona a un portallapis per a HP, i potenciem les col·laboracions amb d’altres empreses per a buscar un profit mutu.

Cafès Novell

Les gamma Residu 0 de Cafès Novell es presenta com una solució per retre més responsable el plaer de degustar un bon cafè. Es tracta d’una línia de càpsules i cafès en gra o molt elaborats amb cafès orgànics i fabricats amb materials 100% compostables. Les càpsules Residu 0 ofereixen una alternativa de futur a l’impacte mediambiental causat en els darrers anys per les càpsules de cafè d’alumini o plàstic. Compatibles amb les cafeteres Nespresso, les càpsules Residu 0 estan fabricades a base d’un polímer compostable que es desintegra en 12-20 setmanes en llançar-les al contenidor marró. Amb aquest petit gest, aconseguim tancar el cercle de consum d’aquestes càpsules, que en poc temps tornen a la terra en forma d’adob.  Seguint la mateixa línia, els paquets de cafè en gra i molt Residu 0 són els primers del mercat en estar envasats amb un film 100% compostable, que també es degrada en 12- 20 setmanes en condicions de compostatge industrial. Alhora, els paquets contenen una vàlvula unidireccional que permet preservar el cafè en les millors condicions, i que, seguint la filosofia Residu 0, també està elaborada amb materials compostables. Tots els cafès Residu 0 compten amb una certificació de cultiu orgànic. Aquesta certificació implica que han estat cultivats sota sistemes d’agricultura ecològica que no utilitzen herbicides ni pesticides químics, permetent-nos així garantir la conservació dels recursos naturals i cuidar millor del nostre organisme. Tant les càpsules com els cafès en gra i molt estan disponibles en 5 varietats diferents (Intenso, Ristretto, Cremoso, Più Aroma i Deccaffeinato), oferint així la possibilitat de degustar la tassa de cafè perfecta per a cada moment del dia.

Clade Anthesis Lavola

El 2019, Lavola —empresa líder en serveis per a la sostenibilitat a Espanya— ens vam integrar a Anthesis Group per ser Anthesis Lavola.​

Anthesis som els activadors de la sostenibilitat.​  Som el grup d'experts en sostenibilitat més gran del món.

El nostre objectiu és donar forma a un món més productiu i resilient, ajudant a les organitzacions a fer la transició cap a nous models de desenvolupament sostenible.​

Aportem un equip de més de 200 professionals i prop de 40 anys d’experiència en els diversos àmbits de la sostenibilitat:  ​ Sostenibilitat corporativa, economia circular, gestió del carboni i de l’energia​, educació i comunicació per a la sostenibilitat​.

Grup Claror

El grup Claror gestionem instal·lacions esportives a Barcelona, Sant Joan Despí, Llinars del Vallès i Taradell. A través de la promoció de l'activitat física i els hàbits de vida saludable, millorem la qualitat de vida de totes les persones, des de nadons a gent molt molt gran. També ens adrecem a tot tipus d'organitzacions, convençuts que la promoció d'una empresa saludable té nombrosos beneficis. Està demostrat que millorar la nostra condició física reverteix en la capacitat de concentració i el rendiment. Si a més, l'activitat es fa en grup, permet cohesionar els equips, passar una bona estona compartida i millorar el clima laboral. Procurar una empresa saludable suposa una millora de la productivitat de l'equip, enforteix el sentiment de pertinença i com a conseqüència reverteix en la imatge corporativa. Els tipus de serveis que oferim són diversos i passen per un conveni de col·laboració que pot contemplar tant descomptes en els abonaments per als empleats de l'empresa com sessions grupals a l'empresa o als Clubs puntuals o en el marc d'un programa setmanal. Tot amb l'assessorament personalitzat de persones de l'àmbit tècnic i, si cal també, amb la implicació dels nostres professionals de l'àmbit salut.
https://www.claror.cat/revistaclaror/article/RevistaClaror81_Reportatge

Corresponsables

Corresponsables és l'organització iberoamericana de referència en la comunicació de la Responsabilitat Social, Sostenibilitat i ODS que fa valdre les bones pràctiques de les organitzacions responsables perquè tan important és fer les coses bé com fer-les saber. Qui no comunica no és transparent ni existeix en aquest món tan mediàtic, competitiu i global. Però cal fer-ho de manera rigorosa i creïble. Per això et proposem la participació en l'Anuari Corresponsables i el servei d'Ecosistema Digital Corresponsables.

Si vols més informació, pots escriure a (ricardomartin@corresponsables.com) o trucar al 663 994 595.

CreaRSA

Breu descripció de la cooperativa Creació de Responsabilitat Social Audiovisual, creaRSA, després de 6 anys com a associació, es constitueix en cooperativa de treball associat, sense ànim de lucre i d’iniciativa social a mitjans de l'any 2018. Som 3 sòcies i estem inscrits al Registre General de Cooperatives de Catalunya amb el número 15167.

Breu descripció de la nostra activitat La Responsabilitat Social Audiovisual o RSA entén el fet audiovisual, i en conseqüència l’utilitza, en el conjunt de la seva cadena de valor, com una eina per a la creació de compromís social, cultural, empresarial, educatiu, mediambiental, tecnològic, públic i privat, sempre anteposant el factor humà i el desenvolupament sostenible per sobre de qualsevol rendiment econòmic. Per tant, emmarcada en la Responsabilitat Social Audiovisual, a la nostra cooperativa: → fem producció, realització, formació, assessorament i comunicació audiovisual. → com? doncs guiats pels principis del cooperativisme i els Objectius de Desenvolupament Sostenible, → i per a qui?, per a les entitats del Mercat Social, les empreses que desenvolupen accions d'RSC, l'Administració Pública, el món educatiu i, en definitiva, tots aquells agents que generen un impacte positiu i real on incideixen amb la seva tasca.

Llistat de serveis que oferim al Market Place Virtual (una mica detallat, ben especificats):

Producció i realització audiovisual: documentals, reportatges, websèries, anuncis, esdeveniments, entrevistes, notícies, vídeos institucionals i píndoles per a xarxes socials. Assessorament i Formacions: estudi de cas, mercat social, DAFO’s, públics objectius i potencials, crowdfunding, tallers de comunicació i màrqueting amb valors adaptats segons necessitats.

Creixem

Creixem som un centre de trucades o Call Center, el nostre objectiu és ajudar a créixer aquelles entitats o empreses que ens sentim identificats en valors o propòsits. Fem campanyes de captació de fons , de socis d'entitats, de subscripcions, de fidelització de clients, de comunicació. Les trucades les fem amb molta cura, per un equip de 40 professionals, amb una llarga trajectòria a l'empresa i que transmeten fidelment la imatge i el tarannà de l'empresa per la qual estan trucant. Vam començar fa 12 anys, i treballem per entitats com Òmnium Cultural, Fundació Pasqual Maragall, Obra Social de Sant Joan de Déu, Fundació Josep Carreras i la campanya de llançament del diari Ara, entre d'altres.

Criteria

Ajudem els nostres clients a desenvolupar els seus equips de treball a través de solucions de formació i projectes de responsabilitat a les organitzacions.

Per als membres del Market Place volem presentar els següents serveis:

Formació: 

Virtualització (destacat al vídeo): creació de cursos E Learning a mida 

Plataformes LMS: venta de plataformes E Learning per pujar i compartir contingut formatiu

Plans de formació presencials/ Aula Virtual/ Online, bonificables a través de FUNDAE.  

RSE:

Igualtat: recolzament en la creació de Plans d'Igualtat i tot el que els envolta

Empresa Saludable: consultoría per ajudar a les organitzacions a promoure la salut a les seves plantilles.

Fundació AMPANS

Urpina és el projecte agrosocial de la fundació AMPANS, fruit d’un llegat donat en vida que dóna oportunitats d’inserció laboral a persones amb disCapacitat intel·lectual a través de vinyes, formatgeria i granja. Amb 4 varietats de llet, elaborem els formatges Muntanyola, premiats al World Cheese Awards, Gourmet Quesos i Lactium. A la mateixa finca hem recuperat una vinya centenària i hem plantat varietats autòctones de la DO Pla de Bages.  Amb processos manuals i respectuosos amb l’entorn, elaborem els vins: 3Nits, U, Cor Valent, Dues Mans i Gebrada. Confeccionem regals d'empresa i lots de nadal amb articles solidaris i de proximitat. Més informació formatgesmuntanyola@ampans.cat

Fundació AMPANS

La secció de Serveis a la Indústria forma part del Centre Especial de Treball de la Fundació AMPANS. Oferim la realització de qualsevol part del procés productiu que suposi una manipulació de producte, amb certificats de qualitat i excel·lència, i adaptació a les necessitats del client. Manipulat, muntatge i  encapsat de peces, embossat, tancat, pesat i etiquetat, verificacions d’acabat de peces, assemblatge de components, comptatge, encapsat i etiquetat de peces, retractilat amb o sense escalfor, ensobrat i etiquetatge d’articles Més informació a serveisalaindustria@ampans.cat

Fundació IRES

Empresa Compromesa és un programa de formacions de Fundació IRES dissenyat per a les empreses que es preocupen per la igualtat i el benestar dels seus empleats/ades. Oferim formació de professionals amb àmplia experiència donant resposta als reptes de l’ODS5. Tots els cursos són bonificables i suposen una acció socialment responsable amb un doble impacte social. Tots els beneficis es destinen a projectes d’atenció integral a famílies en situació de vulnerabilitat. Integrar la perspectiva de gènere, fomentar una comunicació eficaç o promoure la conciliació laboral són només alguns dels cursos que ajudaran a fer que la teva també sigui una empresa compromesa. https://www.fundacioires.org/ca/que-fem/formacio-per-a-empreses/

Grup Alba

Des de l'obrador de galetes El Rosal del Grup Alba i L’Olivera Cooperativa portem 14 anys fent lots gastronòmics elaborats amb productes de qualitat fets per empreses d’economia social i petits productors artesans del terrritori. Compartim un esperit emprenedor, un compromís pel nostre territori i sobretot per les persones més vulnerables. Us oferim la possibilitat de fer el vostre lot a mida i  personalitzat. Un detall ideal per Nadal, però també per a compromisos d’empresa, visites i celebracions.

Darrere de cada lot que fem, darrere de cada producte s’hi amaguen històries molt humanes. Històries d’èxit, de superació, de vida o d’il·lusió que donen un valor afegit a la nostra proposta i que generen un impacte social. Si no ets una empresa qualsevol, perquè fer un lot qualsevol? 

Descobreix-los a www.aalba.cat/darreredecadalot

Grup Alba

Què passaria si arribessis a la feina i et trobessis una rosa de galeta i xocolata del Rosal? 

Segurament a primer cop d'ull et sorprendria la seva forma i originalitat, la targeta personalitzada que l'acompanya o el packaging. I en obrir-la sentiries ràpidament el seu aroma a vainilla i a galeta artesana que t'empenyeria a fer-li una mossegada i a sentir la seva textura cruixent. Un cop a la boca assaboriries la dolçor de la cobertura de xocolata i el gust d'una galeta bona. 

Pensaries que és un bon detall per a regalar i segurament et sentiries feliç de formar part d'aquella empresa o d'haver participat en aquell acte o celebració. 

Fidelitza els teus treballadors o col·laboradors i marca la diferència regalant les roses de galeta i xocolata de l'obrador El Rosal per Sant Jordi o en ocasions especials. Galetes bones i amb valor social. 

Grup Efebé

A Grup Efebé creem espais col·laboratius a escoles i oficines, sempre posant les persones al centre. 

Potenciem la creativitat i la co-creació, dissenyant espais que acompanyen a l’aplicació de noves metodologies de treball i d’aprenentatge. Creem espais saludables que milloren el rendiment i la productivitat de les persones i fomenten un bon ambient de treball col·laboratiu.

Oferim equipament multifuncional amb materials de baix impacte ambiental com ara: 

Mobiliari Manual Thinking que, a través de panells multifuncionals, permet jugar amb la distribució de l’espai; Taules, cadires i tamborets per espais polivalents adaptats a l’edat dels estudiants i a la forma de treballar; Pufs o grades per crear espais  de brainstorming o per presentacions; Materials fonoabsorbents per millorar el confort acústic; Sistemes de protecció solar i ventilació que milloren el confort i faciliten la concentració.  Per a més informació, consulta la nostra pàgina web: https://www.grupefebe.com/

Grup Efebé

A Grup Efebé creem i redefinim espais professionals perquè esdevinguin saludables, ergonòmics, sostenibles i eficients. Transformem espais d’escoles, oficines i centres esportius, també de residències per gent gran i centres sociosanitaris. 

La situació que s’ha produït aquest any amb el covid-19 ha accentuat les necessitats de confort i salut dels espais. A Efebe, des de fa més de 20 anys,  posem el focus de la nostra activitat en el benestar de les persones i adaptem els espais per fer-los més segurs, saludables i acollidors, amb equipament ergonòmic, instal·lacions eficients i materials saludables. A més, incorporem disseny biofílic i apliquem pintures fotocatalítiques que milloren la qualitat de l’aire interior dels espais.

N2a Express

Encarem el nou repte d'aquesta crisi  sanitària i econòmica, amb més creativitat, i amb un enfocament més clar dels nostres valors.

L'economia social creiem, que independent de l'activitat de l'empresa, sempre és un valor perfectament assumible per qualsevol empresa.

En el nostre cas, partim d'una activitat empresarial que encara s’ens fa més fàcil. Al ser una empresa de Green Marketing, i  posant en valor la sostenibilitat, actuem en les tres branques que el sosté: mediambiental, econòmica, i social.

Ens estem reinventant constantment, oferint producte que la societat necessita, i dintre de ser competitius, ens ajustem per què qualsevol empresa pugui accedir-hi. No és moment d’especular, és moment de compartir.

També hem creat una línea de producte de lloguer, economitzant les accions de márketing dels nostres clients, i allargant N2AExpressla vida dels productes, entenem que és una molt bona política per complir parts dels ODS.

Estem potenciant encara més les aliances, tenim molt clar que la competència no és el nostre enemic, si no un company amb qui compartir i sumar esforços i coneixements

Hem de consumir menys i millor. Nosaltres volem ajudar als nostres clients a aconseguir aquest objecti

Obra Social St Joan de Déu

“La Magic Line s’ha convertit en una gran mobilització ciutadana solidaria i en la nostra activitat de referència. Gràcies a la Magic Line un miler d’equips d’escoles, empreses, entitats, amics i pacients s’activen i organitzen activitats solidàries pels altres i el dia de la Magic Line caminen com a comunitat solidaria.

La filosofia de la Magic Line és la filosofia de la comunitat que cura, dona suport i és inclusiva. Caminem segons el nostre nivell i recaptem segons la nostra capacitats de mobilització sense guanyadors ni classificació. La resposta és genial amb una recaptació de quasi 400.000€”

Incognos

ENFOCA LA TEVA ESTRATÈGIA DE NEGOCI

ADAPTA-LA A LES NECESSITATS DELS TEUS CLIENTS

Perquè una empresa creixi és vital que sàpiga connectar amb els seus clients, i per això és necessari saber com són, com es comporten o quines necessitats tenen. A partir de la investigació de mercats i/o de l’anàlisi de les dades que generen les pròpies empreses amb les que treballem, analitzem la informació necessària per: Ajudar a adaptar la seva estratègia de negoci a las necessitats dels seus clients, tant actuals com potencials. Detectar noves oportunitats de creixement Deixa’ns acompanyar-te en el camí cap al client Més informació a http://www.incognos.cat/ca/investigacio-de-mercats/

Incognos

Volem regalar somriures

En aquest entorn tan competitiu volem posar el nostre granet de sorra i fer-vos un regal que esperem us ajudi a potenciar la vostra empresa.

Us volem convidar a conèixer, de manera gratuïta, què opinen els vostres propis clients sobre el vostre negoci.

Això us permetrà:

- Augmentar la seva fidelització - Detectar quins aspectes cal que optimitzeu per adequar-vos a les seves necessitats. - Conèixer quins són els vostres aspectes diferencials, per poder-los utilitzar en la comunicació.

Posem a la vostra disposició la nostra eina per recollir la valoració dels vostres propis clients.

Més informació a http://www.incognos.cat/ca/estudi-satisfaccio-clients/

Grupo Sifu
Grupo SIFU és el Centre Especial de Treball líder en la prestació de Facility Services socialment competitius. Amb més de 25 anys d'experiència i més de 4.500 professionals, el 89% amb alguna mena de discapacitat, comptem amb més de 1.600 clients de l'àmbit públic i privat i som presents en tot el territori nacional així com a França.

Proporcionem tots aquells serveis que una infraestructura o una empresa poden externalitzar per a dedicar-se íntegrament a la seva activitat principa aportant el valor afegit de la integració sociolaboral de persones amb discapacitat i contribuint al compliment de la Llei General de Discapacitat.

 

Serveis:

Neteja

Higiene i desinfecció

Serveis auxiliars

Outsourcing industrial

Sserveis mediambientals

Subministraments

Consultoria en RSC

Accesibilitat universal

Treball temporal

Martiderm

La pell es la nostra barrera de protecció natural. MartiDerm proporciona productes adequats per a la cura de la pell. Amb la situació sanitària actual es especialment important la cura de les mans. Martiderm proporciona dos productes que es complementen per a la perfecta higiene i cura de les mans. Us presentem el nostre kit de prevenció solidari, amb gel hidroalcohólic i crema de mans. El gel hidroalcohòlic es un producte enriquit, a mes de la seva acció desinfectant porta prebiotics, centella asiàtica i glicerina; La crema de mans intensiva es el complement perfecte per a restablir la hidratació necessària. Es tracta també d'una proposta solidaria. Els dos productes del kit formen part de la família Hands for Help, els productes solidaris de Martiderm que destinen el 100% del seu benefici a projectes d'ajuda. Els beneficis es destinen des de fa 8 anys a les persones grans; enguany rebran aquests productes 8.000 persones grans ateses per creu Roja. Amb el kit de prevenció us obsequiem amb una borsa d'organza i mostres d'ampolles; la crema de mans i el gel els trobeu a qualsevol farmàcia, però la oferta amb aquesta presentació ha estat preparada per a vosaltres. Us oferim la possibilitat de fer una acció especial a nom de Respon.cat i escollir el projecte d'ajuda al que destinarem el resultat d'aquesta campanya. Cuidant les nostres mans cuidem els mes vulnerables!

Llagurt

El Llagurt és la cadena de iogurteries del Territori Català, actualment hi ha aproximadament uns 30 punts de venta i em obtingut 9 premis i/o reconeixements.

El que us proposem és que convideu a les vostres empleades i empleats a menjar un llagurt, ja sigui al lloc de treball o amb les seves famílies a les nostres botigues. Un petit detall a ells, després de tot l’esforç que han fet durant aquest confinament, pensem que us estaran molt agraïts i augmentarà el sentiment de pertinença a les vostres empreses!

El iogurt de base és ecològic de la Granja la Selvatana de Campllong, i la llet és de la Granja Mas Colomer d’Esponellà. Apostem pels proveïdors locals, per la salut, l’alimentació healthy i esperem que vosaltres recolzeu el nostre comerç local i català.

Peixe Software

PEIXE SOFTWARE SL us ofereix TamTam, el servei de registre de jornada MULTICANAL ofert en modalitat d’autoservei per Internet , amb un preu radicalment econòmic. TamTam és la millor solució per tots aquells que necessiteu complir flexiblement aquesta obligació (recordeu que és obligat per la gran majoria de les empreses des de maig de 2020) , amb total varietat possible de solucions de registre (Trucada de telèfon, Biometria (empremta i/o facial) , NFC, App per smartphone, Web etc..). El desplegament és immediat. Visiteu la nostra pàgina web per a més informació https://tamtamservices.com/basic/index.php .

Portasistemas

PORTA SISTEMAS és una empresa familiar que ofereix solucions integrals a projectes d’identificació i marcatge de productes, amb un bagatge de més de 30 anys en la fabricació d’etiquetes autoadhesives per tot
tipus de sectors.
Hem basat els nostres valors en el compromís i la proximitat amb el client, i en la confiança i la responsabilitat amb els proveïdors; seguint processos de producció i gestió basats en la qualitat i el valor
del producte.
L’objectiu és sempre donar un servei professional, fent realitat el projecte de marcatge i etiquetatge de cada client, donant valor al treball en equip, amb actitud positiva.

Solucions integrals a projectes d’identificació i marcatge de productes
La nostra missió es donar servei a les empreses industrials amb el màxim rigor i responsabilitat, complimentant la fabricació de les etiquetes amb la distribució de les primeres marques en software d’edició i
en sistemes d’impressió i marcatge.

QUÈ FEM?

Fabriquem etiquetes en diferents substrats (diferents papers i plàstics en diferents acabats) per diferents
tipus de producte ja sigui amb més o menys prestació i resistència. Les etiquetes es poden fabricar en
blanc per ser impreses a posteriori pels clients amb els nostres sistemes, o impreses, de forma parcial o
totalment acabades per ser col·locades al producte.

Comercialitzem dos tipus de sistemes per imprimir les etiquetes que fabriquem:
Impressores de transferència tèrmica (capçal de calor que transfereix les dades (que venen dels
software) i sempre en un sol color (el del ribbon.)
Impressores digitals d’injecció de tinta, a tot color.

Realitzem projectes tant de impressió i aplicació d’etiquetes com de marcatge directe sobre el producte a
temps real.

Com opció alternativa, existeixen els sistemes ink-jet que marquen directament la superfície del producte
mitjançant tinta especial en funció de la superfície a marcar. No requereix etiqueta, cap més consumible
que la tinta. Aquests equips es poden posar en línia de producció.

Subministrem i formem llicències de software per editar el format de l’etiqueta. Aquestes, ens
permeten dissenyar el format i afegir qualsevol text, logo, codi de barres, codis QR, numeradors
seqüencials, etc.
Són vàlids tant per les impressores de transferència tèrmica com per les digitals i hi ha diferents nivells en
funció de la complexitat del sistema d’etiquetatge de cada projecte.

És d’importància cabdal, el servei tècnic post venda per fer manteniment dels equips per mantenir-los en
perfecte estat i preveure qualsevol tipus d’aturada. També curatiu en cas d’averia. Aquest servei és ofert
per personal tècnic, format i avalat, i en algun cas, pel mateix fabricant de sistemes.

Acompanyem i assessorem, fent camí plegats amb el client i el seu projecte, donant una solució a
mida de la seva necessitat.

Celler Credo
Compres social i ambientalment responsables - Vins biodiversitat del Celler Credo

Celler Credo són els vins blancs de l’equip i la família Recaredo, elaborats sota el compromís d’una viticultura biodinàmica respectuosa amb els ecosistemes i amb aliances estratègiques amb institucions com el Museu de Ciències Naturals de Granollers. Des de fa vuit anys, Celler Credo i el Museu de Ciències Naturals treballen conjuntament en projectes de recerca per a la preservació de la biodiversitat als ecosistemes de vinya. Actualment, disposen de dos línies d’investigació:

Ratpenats, com a insectívors naturals capaços de regular possibles flagels a la vinya. Estudi de papallones com a bioindicadores del canvi climàtic i de la qualitat Visites de vinya i Celler per a grups reduïts

Les vinyes de Celler Credo i Recaredo són un enclavament idoni per al retrobament d’amics i companys de feina. La passejada per les vinyes ens endinsa en la viticultura ecològica i biodinàmica i en les explicacions sobre Corpinnat (vins escumosos de qualitat “nascuts al cor del Penedès”). El recorregut per les vinyes s’acompanya d’un tast i d’un lleuger esmorzar o berenar. Seguidament, visita a la cava i celler per descobrir el compromís artesanal d’elaboració a Recaredo amb tast dels nostres vins Brut Nature de llarga criança desgorjats a mà ‘in situ’ a la cava exclusivament per a la visita.

SaóPrat

El TeamCook de Saó és una activitat de teambuilding dirigida a les empreses perquè puguin oferir als seus equips un espai per gaudir d’una experiència lúdica de cuina, distesa i propera que propicia la cohesió del grup i el sentiment de pertinença a l’empresa. Cuinem per Transformar és la raó de ser del TeamCook de Saó, i la participació de la teva empresa en aquest projecte és clau per canviar la situació de desigualtat i generar oportunitats pels més de 400 infants i joves que acompanyem des de Saó.
Suara cooperativa

Garbet és l’empresa d’inserció de Suara Cooperativa. Amb la tornada a la normalitat a les empreses requereixen uns protocols de neteja més estrictes. El procés de desinfecció de Garbet aplica la nebulització amb productes biocides, avalat per la seva eficàcia contra el virus. Ahora ofereix neteges de manteniment, controls de qualitat, seguiment normatiu, venda i distribució de productes ecològics de neteja i desinfecció, de neteja de vidres (i poliment de terres. Per a més informació, contacteu amb comercial@garbet.coop.

Suara Cooperativa

Suara ofereix serveis d’hospitalització a domicili, atenció pal·liativa, suport a malalties oncològiques i atenció a persones amb malalties cròniques avançades. Dissenya programes personalitzats d’atenció sanitària al domicili per garantir la qualitat de vida a tots els moments vitals, amb atenció telefònica 365 dies l’any, les 24 hores del dia, a càrrec de professionals de la salut. Suara acompanya les persones perquè puguin seguir al seu entorn amb tranquil·litat i la garantia d’una bona atenció. Més informació a www.suara.coop

Suara Cooperativa

Els serveis d’atenció domiciliària de Suara Cooperativa ofereixen ajuda i acompanyament personalitzat a persones en situació de dependència, perquè puguin seguir vivint a casa amb total autonomia i seguretat: aixecar-se del llit, fer el dinar, acompanyar a fer la compra o la higiene personal, entre d’altres. El servei d’atenció domiciliària ofereix una ajuda a les necessitats bàsiques de la llar i la cura personal. Més informació a www.suara.coop.
Tarannà Viatges amb Sentit

Tarannà viatges amb sentit és una agència de viatges ubicada a Barcelona. Més de 27 anys creant experiències de viatge per tot el planeta a milers de viatgers i viatgeres.

Des de l'inici el propòsit de Tarannà ha estat oferir un viatge que connectés a l'viatger i viatgera amb l'essència de país i que pogués compartir experiències amb sabor local amb el màxim respecte per les poblacions locals, els seus entorns i patrimoni. Dissenyem viatges des de la nostra professionalitat i consciència sostenible a tots els continents fent prevaler aquest esperit viatger que porta implícit la passió pel descobriment, la diversitat, l'aprenentatge i el gaudir .

Viatges fets a mida o en petits grups, viatges d'empresa per fomentar treball en equip i valors, viatges vegans, trekking, expedicions, viatges culturals ... La nostra filosofia s'expandeix en una estreta col·laboració amb la nostra cadena de subministrament internacional en tots els racons de l' món, així com la nostra contínua col·laboració amb la societat en projectes tants mediambientals com socials de la mà de l'tercer sector.

El nostre propòsit és fer felices les persones en els viatges, oferint experiències i vivències úniques amb la màxima seguretat i qualitat i al costat del nostre equip, clients i oficines receptives, aconseguir arribar a una meta, el Turisme Sostenible.

taranna@taranna.com

tarannaresponsable.com

Os esperamos!

Tick Translations

Tick Translations és una empresa líder en serveis lingüístics i de referencia en el sector que té com a compromís principal aportar les millors solucions a les empreses.
Facilitem la connexió entre persones, així com la internacionalització de les empreses de manera activa, efectiva i flexible; perquè una bona traducció és vital per a la projecció internacional de l’empresa.
Els serveis de traducció i coach cultural t’ajuden a aconseguir que el teu missatge de comunicació, màrqueting o vendes tingui el màxim efecte possible.
Oferim serveis de traducció i interpretació en totes les combinacions idiomàtiques.

CeGe

Es pot imprimir un projecte gràfic i ajudar al medi ambient
Una de les formes més fàcils i efectives de demostrar el compromís amb el desenvolupament sostenible és a l’hora de fer l’elecció de materials, sistemes i equips d’impressió dels materials de comunicació. Des de CeGe et proposem les següents opcions:
Papers reciclats
El paper reciclat es fabrica a partir de fibres de cel·lulosa que ja han estat utilitzades prèviament. Per fabricar paper reciclat, el paper usat es barreja amb aigua, es depura i se separen les fibres de cel·lulosa de les grapes i dels plàstics. Si es tracta de paper imprès, es retiren també les tintes a través d’un procés de flotació. La pasta resultant, formada per fibres de cel·lulosa netes, passa a la màquina paperera per
fabricar paper reciclat. Actualment hi ha papers reciclats d’alta qualitat. Alguns papers reciclats també tenen la certificació FSC.
Papers ecològics i certificats FSC
CeGe té la certificació de Cadena de Custòdia que assegura la traçabilitat dels productes des del bosc fins al consumidor, i verifica que l’empresa disposa dels procediments necessaris per assegurar que el paper certificat no es barreja amb el no certificat. Amb aquest procés, el planeta incrementa el nombre d’arbres plantats amb cada ús de paper.
FSC® (Forest Stewardship Council) és una organització global, independent i sense ànim de lucrededicada a promoure una gestió forestal responsable amb el medi ambient i amb la societat, al mateix
temps que econòmicament sostenible, en els boscos de tot el món.
El segell FSC garanteix al consumidor que els productes forestals emprats per a la producció de paper procedeixen de boscos gestionats de manera racional, certificats d’acord amb els Principis i Criteris de
l’FSC.
Aquest certificat s’aconsegueix mitjançant un procés d’avaluació al qual se sotmet de forma voluntària una Unitat de Gestió o empresa Forestal, realitzat per una tercera part independent (entitat certificadora). Hi ha dos tipus de certificacions: la certificació de la Gestió Forestal, que garanteix que el bosc s’administra d’acord amb els Principis i Criteris de l’FSC, i la certificació de Cadena de Custòdia, que verifica que els productes que es venen amb etiqueta FSC realment contenen materials certificats FSC ifonts controlades al llarg de la seva cadena de producció.
Paper ecològic i certificat PEFC
CeGe disposa de la certificació de Cadena de Custòdia de PEFC, que avalua la traçabilitat de les primeres matèries d’origen forestal i els seus derivats al llarg de les diferents fases del procés productiu. PEFC
(Programme for the Endorsement of Forest Certification) és una entitat governamental, independent i
sense ànim de lucre que promou la gestió sostenible dels boscos per aconseguir un equilibri social, econòmic i mediambiental. PEFC impulsa un dels sistemes de certificació forestal més implantats del
món, que s’assegura que els boscos es gestionin de manera responsable i que la multitud de funcions estiguin protegides per a generacions presents i futures. L’etiqueta PEFC garanteix mitjançant una
auditoria realitzada per una tercera part independent que el paper utilitzat en una publicació procedeix de boscos gestionats de manera sostenible.
Tecnologies d’impressió netes
CeGe disposa dels primers equips d’impressió òfset amb tecnologia LED-UV a Europa. La impressió òfset amb tecnologia LED-UV produeix la petjada de carboni més petita, amb un consum d’energia molt
menor, i producció 100% lliure de mercuri i ozó, dos dels contaminants més pesats al nostre sector. A més, aquesta innovadora tecnologia té un consum molt més baix que les altres tecnologies d’impressió i ofereix una millor qualitat i noves opcions d’impressió.

TSR Territori Socialment Responsable

Des de TSR Territori Socialment Responsable us podem ajudar a vetllar per la salut del vostre equip humà i al mateix temps treballar per l'assoliment de l'ODS núm. 3 Salut i Benestar de les persones que formen els vostres equips humans. Mitjançant un estudi de biohabitabilitat podem analitzar els tòxics ambientals, les radiacions naturals i artificials i la radioactivitat que hi ha en els edificis. Sovint són suficients uns petits canvis per millorar la salut i el benestar de les persones i per preveure malalties greus en un futur. Penseu que LA SALUT DEL VOSTRE EQUIP HUMÀ ÉS LA SALUT DE LA VOSTRA EMPRESA!

TSR Territori Socialment Responsable

Tallers d'activació de l'equip humà basats en els ODS

A través de la realització d’un Taller virtual d’Activació de l’Equip Humà basats en els Objectius de Desenvolupament Sostenible, que pot ser o bé presencial o be virtual, ajudem a les persones del vostre equip a familiaritzar-se amb els ODS i a desenvolupar habilitats socials, competències comunicatives i de lideratge tant dins com fora de l’empresa aconseguint així un impacte personal, comunitari i corporatiu.

Aquesta és una de las nostres propostes però com sempre estem oberts a escoltar les vostres necessitats i de construir solucions conjuntes. El nostre equip esta a la vostra disposició.   

Vector5 | excel·lència i sostenibilitat

La transparència és un valor fonamental en la gestió responsable amb l’exercici de rendir comptes com el seu element principal. No podem considerar una organització responsable i transparent si els grups d’interès no coneixen com s’està donant resposta a les seves preocupacions ambientals, socials... entre d’altres.

Des de Vector5 us oferim la redacció de la vostra memòria de sostenibilitat seguint els estàndards més utilitzats, com per exemple, el GRI, el balanç social de la XES o el balanç del bé comú, de l’Economia del Bé Comú.

La millor forma de rendir comptes és quantificant l’impacte de les nostres accions/activitats. Com identifiquem l’èxit o fracàs dels nostres projectes? A quins grups estem aportant valor? La resposta a totes aquestes respostes, és el càlcul de l’impacte social! Nosaltres en som experts i en volem parlar amb tu!

Vector5 | excel·lència i sostenibilitat

A vector5 acompanyem les organitzacions a integrar la responsabilitat social en la seva estratègia per fer-les més sostenibles i donar resposta a les expectatives dels seus grups d’interès.

Sempre apostem per l’acompanyament empresarial per capacitar els equips directius i tècnics d’RSC, per desenvolupar les seves capacitats i coneixement necessaris a l’hora de liderar la gestió responsable.

Aquest acompanyament es materialitza per exemple en

·  La identificació, gestió i diàleg amb grups d’interès

·  La definició dels valors corporatius

·  La definició i implementació de l’estratègia en RSC

·  Implementació de certificacions

Entre d’altres...

Viver Bell-lloc

A Viver de Bell-lloc portem molts anys oferint serveis de qualitat i totalment professionalitzats per empreses i administracions que generen oportunitats laborals per a persones amb discapacitat. Estem especialitzats en diverses tasques i sectors:

En el sector de la jardineria oferim servei de disseny, construcció i manteniment de jardins i zones verdes de tot tipus i comptem amb un viver d’heures. A nivell industrial, realitzem qualsevol part dels processos productius que suposi una manipulació manual del producte, especialitzats també en triatge de matèries primeres i peces i verificació de qualitat per inspecció visual.

Per altra banda, som productors d’ous ecològics a la Reserva de la Biosfera del Montseny i proveïm a botigues i restaurants.

Caritas

Un dels pilars de Càritas ha estat ajudar les persones a adquirir nous recursos i habilitats per tenir més oportunitats laborals. L’any 2013 es va crear Feina amb Cor, que acompanya de manera intensiva i personalitzada a persones sense treball que fa temps que no tenen feina, que tenen càrregues familiars, que han exhaurit la prestació d’atur o estan a punt de fer-ho i que pateixen exclusió social.
El projecte consta de quatre fases que tenen una durada total d’aproximadament sis mesos. La primera fase és l’activació: durant el primer mes, es fan reunions setmanals amb el/la tècnic/a que acompanyarà la persona atesa per fixar els seus objectius laborals, vincular la persona al projecte i identificar quin serà el seu compromís. Posteriorment, ve l’actualització: el segon i tercer mes, la persona accedeix als seminaris i tallers de cerca de feina per tal de millorar les seves competències laborals. La tercera fase tracta d’intensificar els esforços, ja que, a partir del quart mes i fins al final, comença la recerca intensiva i autònoma de feina amb el suport del tècnic/a referent. La persona ja coneix les eines que té i està preparada per sortir al mercat obert a buscar feina. Per últim, només queda la darrera fase, l’enlairament: un cop la persona ha trobat feina, des del projecte se li segueix fent un seguiment per tal d’assegurar que realment està en disposició de conservar-la.

S’ha de destacar que aquest servei és totalment gratuït per l’empresa.
Al llarg d’aquests anys s’ha fet més de 4.500 primeres insercions el 59% de les persones que han trobat feina continuen treballant al cap d’un any i mig.
Si vols contactar amb Feina amb Cor, pots fer-ho al correu feinaambcor@caritas.barcelona o al telèfon 93 117 08 11 i digues que vens de part de Respon.cat.

Mullor

Mullor es dedica a gestionar i formar persones i equips que porten a terme serveis a casa dels nostres clients. Una de les principals àrees d'activitat i d'ocupació de professional de persones és la neteja i la desinfecció.
Sota aquest paraigua hi trobem tant neteja d'oficines de totes les mides i ubicacions, centres comercials, centre esportius, edificis corporatius i indústries dels més variats sectors d'activitat. Per a tots els nostres clients, sigui quina sigui la dedicació dels nostres treballadors i equips mòbils la higiene es una part invisible però crítica per a la seva operativa o la salut dels seus ocupant.
A Mullor comptem amb diversos perfils professionals i tècnics per a donar moltes solucions de desinfecció i higiene en tota mena d'espais i necessitats singulars.
Des de la neteja adaptada a protocols i productes Covid-19 fins al control de plagues, a desinfecció de cuines professionals, la higiene i el manteniment segur de conductes d'extracció de fums i de ventilació, i la bio-seguretat.
En aquest entorn i amb les circumstàncies Covid-19 oferim la màxima prevenció i qualitat dels entorns de treball i d'oci, entre d'altres, amb serveis de nebulitzacions amb productes biocides. Amb total garantia de PRL i respecte mediambiental.

Auren

Les entitats del tercer sector necessiten unificar al màxim els seus processos de gestió interna, per tal d’optimitzar els recursos oferint sempre el millor servei. Auren disposa de ‘social.sic’, un software específic per a entitats d’iniciativa i economia social que permet unificar tota la gestió del centre en una mateixa plataforma al núvol. ‘social.sic’ és un software de gestió per a entitats del tercer sector, que facilita la gestió del centre i permet operar des del primer moment amb un manteniment sempre actualitzat i amb
el màxim nivell de seguretat. Amb ‘social.sic’, es millora l’atenció i el seguiment de les persones usuàries i la gestió interna dels recursos disponibles.

Aquests són els pilars ‘social.sic’ que fan possible la transformació digital de qualsevol entitat:

·   Innovació digital. Proporciona una base sòlida i estable perquè la transformació digital de les entitats d’iniciativa i economia social sigui possible i derivi en una millora constant en el servei.

·   Millores en la gestió. Ofereix solucions escalables i intel·ligents per a la planificació dels recursos disponibles. S’adapta a les necessitats concretes de cada client i incorpora els requeriments específics i les necessitats dels centres.

·   Excel·lència en el servei. Compta amb un equip de consultors/es amb àmplia experiència en el tercer sector i un departament d’atenció a l’usuari que garanteix el millor suport tècnic.

A QUI VA DIRIGIT? ‘social.sic’ ofereix una cobertura integral de tots els processos interns de treball de l’entitat, des d’una perspectiva enfocada a la missió i a les persones beneficiàries. El software s’adapta a les necessitats de cada client i és especialment implementat en:

·   Centres ocupacionals i centres especials de treball Residències de la tercera edat i centres de dia

·   Centres d’inserció laboral

·   Centres formatius

·   Ajuntaments i consells comarcals
FUNCIONALITATS

‘social.sic’ ajuda a millorar la gestió interna i el dia a dia de l’entitat, amb un seguiment personalitzat de les persones usuàries i una planificació ordenada dels recursos disponibles. ‘social.sic’ també millora la comunicació entre àrees i estalvia temps i esforços als
professionals en tasques de poc valor afegit. Grups, serveis i activitats Gestió de grups, categories, serveis i activitats, que faciliten la planificació i la facturació. Seguiment Pla de seguiment d’usuaris, professionals, contactes i empreses; traçabilitat digital dels processos.
Gestió de documents Documents estructurats i digitalitzats, amb definició de permisos d’accés.
Gestió de projectes i subvencions Control de subvencions i imputació de les despeses de personal i de factures. Facturació Facturació dels serveis i activitats; remeses bancàries.
Memòries i reporting Visió global de les dades per elaborar memòries, estadístiques i auditòries.

Anzizu

ANZIZU és una empresa de serveis immobiliaris fundada el 1904. Som referents immobiliaris a Barcelona, i durant més de 115 anys hem estat fidels als nostres principis professionals i ètics, sense deixar d’innovar per mantenir-nos a l’avantguarda del sector.

Ens caracteritzem pels nostres valors, representats por un gran equipo humà de professionals qualificats que treballen amb integritat i dedicació per oferir als nostres grups d’interès el millor servei.

Serveis i unitats de negoci:

  • Comercialització en Venta i Lloguer,
  • Gestió Patrimonial de Lloguers,
  • Gestió de Comunitats de Propietaris,
  • Grans Comptes,
  • Consultoria Immobiliària.

Dins l’àmbit de la consultoria Inmobiliaria ens agrada ajudar a les empreses a construir o millorar la seva estratègia patrimonial. En aquest sentit us presentem 3 serveis que esperem us siguin interessants.

Valoració d’actius:

Tens els actius immobiliaris de la teva empresa valorats?

Podem valorar tot tipus d’immobles, oficines, despatxos, naus, etc...

Els valors dels teus actius immobiliaris estan actualitzats?  

Pot ser encara mantens els valors originals dels teus actius, podem actualitzar-los.

Anàlisi contractes de lloguer

Les teves oficines, locals o naus son de lloguer?

Podem analitzar els teus contractes i assessorar-te amb les clàusules i les condicions

El teu contracte de lloguer venç properament?   Si et planteges quedar-te podem orientar-te en les rentes de mercat, si et planteges un trasllat et podem ajudar a buscar una millor ubicació.

Tens espais que no utilitzes i et planteges llogar-los?

Podem ajudar-te a repensar els teus espais i trobar llogater per aquests metres que no utilitzes

Tens espais llogats a tercers?

Et podem indicar si tens els espais llogats a rentes de mercat i assessorar-te amb les clàusules i condicions.

Els teus llogaters et demanen bonificacions de rentes?  

Podem representar-te davant del llogater i negociar per tu

Estratègia Patrimonial

Has pensat en diversificar els teus actius dins l’empresa?

Podem configurar una estratègia patrimonial a mig, curt i llarg termini

No saps com treure rendiment dels teus immobles?

T’ajudem a analitzar els teus espais i et proposem com treure’n el màxim rendiment.

Tens tots els ous al mateix cistell?

Planifiquem una diversificació coherent que et doni mes tranquil·litat.