Mullor i Abacus reben una menció especial en l’acte coliderat per Apunts i Abat Oliba CEU
Us podria interessar també
Invitació acte sobre empresa catalana, dona, i cooperació amb Moçambic
Aperitiu: Dona, empresa i cooperació a Moçambic Moçambic és un dels principals països receptors d’ajut català al desenvolupament, i compta amb una llarga i consolidada trajectòria de la cooperació catalana.
Taller de millora d’habilitats de portaveu per a intervencions professionals
Tres empreses membres de Respon.cat participaran en el Bizbarcelona mostrant les seves bones pràctiques en àrees clau de la Responsabilitat social vinculades al Focus de l’RSE desenvolupament del compromís social.
[Entrevista] Chus López: hem apostat per la sensibilització per garantir les condicions de treball i les remuneracions dignes entre qui treballa en el sector
Recull d’entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat en el el marc de col·laboració amb Corresponsables, media partner especialitzat en RSE i empresa membre de l’Associació. Aquestes entrevistes mostren algunes