Llicenciat en Ciències Empresarials i MBA per ESADE, és també llicenciat en Filosofia per la Universitat de Barcelona. S’incorpora a l’Institut Cerdà el 2013. Ha desenvolupat la seva trajectòria professional en els sectors públic, privat i no lucratiu, sempre amb una visió col·laborativa, orientada a la innovació social i la governança. Va ser director general de l’Institut Català del Crèdit Agrari (ICCA) del Departament d’Economia i Finances de la Generalitat de Catalunya. A més, ha treballat com a consultor en matèria de responsabilitat social corporativa (RSC) per “la Caixa” entre d’altres empreses i ha estat director d’RSC del grup químic-farmacèutic ESTEVE. També és professor associat del Departament de Ciències Socials d’ESADE.
Daniel Ortiz i Llargués
- Home
- Organització
- Daniel Ortiz i Llargués

Daniel Ortiz i Llargués: Trajectòria professional
Iniciativa empresarial per al desenvolupament de la responsabilitat social a Catalunya
Cercador
EMPRESES MEMBRES

“Cal treballar per incrementar el nivell ètic de la classe empresarial. RSC, eina que condueix a tot un canvi organitzacional en benefici de persones i medi ambient”

“La empresa pasa a ser una entidad activa y colaborativa con la sociedad y el medio ambiente. Un tejido empresarial sostenible genera una producción similar y un consumidor consciente, dando prioridad a éstas a la hora de comprar”

“La nostra organització ha de ser una part harmoniosa d'un sistema més ampli: un món que podem contribuir a fer millor a través de les persones i el medi ambient”


“Que el progrés econòmic vagi acompanyat de progrés social i equilibri territorial”

“Tan de bo la filantropia arribi cada cop més lluny”

“Tothom som corresponsables del que passa al nostre entorn i al món en general, hem de comunicar el que fem per donar exemple”



“El benefici social ha d’estar en l’ADN de qualsevol empresa que es consideri saludable”

“Hem d’entendre que la societat,
cada cop menys, acceptarà una empresa que
no sigui coherent i socialment responsable, i aquest ha de ser un dels motius per a les empreses que encara no hi creuen”

“Compromís per a tothom. Cal donar una mica. Simplement és el cal fer-ho. Compromís des de dalt fins a baix”

“L’RSE no es limita a l’acció; també és un marc des d’on repensar la societat”

“Més capacitació i responsabilitat es pot captar i manifestar a l’empresa, i més si està ben gestionada”

“Gent i empreses amb valors, ètica i responsabilitat és futur”

"La Responsabilitat Social és un dels valors i principis bàsics del nostre sistema de gestió. L’entenem com un eix transversal que implica tots els nivells de l’organització i se centra en l’aportació de valor pels nostres grups d’interès."

“Després de la superació de la crisi empresarial, ara toca impulsar la Responsabilitat Social sense excuses”


“L'RSC és el nostre ADN”

“Com podem incidir des de Respon.cat en l’àmbit educatiu?”

“Ara més que mai RESPON per una Responsabilitat Social oberta a tothom”

"Una part del pensament trascendent en la gestió empresarial"

“És la manera d'entendre el paper de l'empresa dins la societat, que determina els seus objectius, accions i estratègia”

“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”


“El paper de l’empresa és el desenvolupament harmoniós de la societat. L’empresa ha de decidir anar més enllà del benefici econòmic i comprometre’s amb les tres potes del desenvolupament sostenible”


“Ètica i filantropia”

“La responsabilitat empresarial comença
per la responsabilitat i el compromís
personal amb la societat i
les persones que ens envolten”

“Formar, investigar i transferir coneixement per transformar les persones, les organitzacions i la societat cap a la responsabilitat social i la sostenibilitat”


“Ha sido una jornada muy enriquecedora,
de diálogo y cambio de impresiones,
la esencia de la RSC”

“Responsabilitat Social permanent,
365 dies l’any”


“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”

“Compromís compartit per a la transformació social”


“Malgrat tot, estem al bon camí i queda molt per recórrer. Avancem!”


“Una part de l'ADN de l’empresa i un compromís amb la societat”

“La majoria de marques no importen a la gent. No poden continuar basant la competitivitat en eines tradidicionals. Ja no n'hi ha prou de dir el que fan, han de fer el que diuen i convertir l'RSE en un valor competitiu i eix transformador”

Ser socialment responsable no és una qualitat, és una obligació.

“L’RSE no es limita a l’acció, també és un marc des d’on repensar la societat”

“Fer bé la feina i fer el bé amb la feina que desenvolupem”