Elisabeth Palomo
- Home
- Organització
- Elisabeth Palomo

Trajectòria professional: Elisabeth Palomo
Economista col·legiada, Executive MBA de UPF Barcelona, fa 20 anys vaig entrar a formar part de Grup SIFU, desenvolupant diferents direccions. Des de la Direcció Financera a Direcció de Negoci, impulsant el creixement i expansió de l'organització amb projectes empresarials i socials. Grup SIFU, empresa líder en Facilities Management i Facilities Services, oferint serveis de qualitat amb personal amb discapacitat.
En la actualitat sóc directora nacional, especialista en la Gestió de Consultoria de Responsabilitat Social i Diversitat als departaments de Comodities Responsables i Sostenibles per a tot el territori estatal.
Per aconseguir-ho, sempre he apostat per un alt grau de coneixement en la negociació i gestió de ambdós negocis, però sense perdre de vista el meus coneixements en aquestes àrees. Coneixements que també busco en el meu equip i que buscaré en les persones que en el futur formin part d’ell.
Tinc clar que l'èxit arriba quan es forma part d’un grup que treballa unit pel mateix objectiu. Això és el que m'agrada transmetre a qui m'envolta i que em motiva per intentar nous reptes cada dia.
Iniciativa empresarial per al desenvolupament de la responsabilitat social a Catalunya
Cercador
LA MEVA COMUNITAT
EMPRESES MEMBRES

“La nostra organització ha de ser una part harmoniosa d'un sistema més ampli: un món que podem contribuir a fer millor a través de les persones i el medi ambient”

“La empresa pasa a ser una entidad activa y colaborativa con la sociedad y el medio ambiente. Un tejido empresarial sostenible genera una producción similar y un consumidor consciente, dando prioridad a éstas a la hora de comprar”

“Una part de l'ADN de l’empresa i un compromís amb la societat”

“La responsabilitat empresarial comença
per la responsabilitat i el compromís
personal amb la societat i
les persones que ens envolten”

“Gent i empreses amb valors, ètica i responsabilitat és futur”

“Responsabilitat Social permanent,
365 dies l’any”


“Ara més que mai RESPON per una Responsabilitat Social oberta a tothom”

“Que el progrés econòmic vagi acompanyat de progrés social i equilibri territorial”

“Ètica i filantropia”

“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”

“Formar, investigar i transferir coneixement per transformar les persones, les organitzacions i la societat cap a la responsabilitat social i la sostenibilitat”

“Hem d’entendre que la societat,
cada cop menys, acceptarà una empresa que
no sigui coherent i socialment responsable, i aquest ha de ser un dels motius per a les empreses que encara no hi creuen”



“L'RSC és el nostre ADN”

“Fer bé la feina i fer el bé amb la feina que desenvolupem”


"Una part del pensament trascendent en la gestió empresarial"

"La Responsabilitat Social és un dels valors i principis bàsics del nostre sistema de gestió. L’entenem com un eix transversal que implica tots els nivells de l’organització i se centra en l’aportació de valor pels nostres grups d’interès."


“Malgrat tot, estem al bon camí i queda molt per recórrer. Avancem!”

“Compromís compartit per a la transformació social”

Ser socialment responsable no és una qualitat, és una obligació.

“L’RSE no es limita a l’acció, també és un marc des d’on repensar la societat”

“Després de la superació de la crisi empresarial, ara toca impulsar la Responsabilitat Social sense excuses”

“Ha sido una jornada muy enriquecedora,
de diálogo y cambio de impresiones,
la esencia de la RSC”


“Tan de bo la filantropia arribi cada cop més lluny”

“És la manera d'entendre el paper de l'empresa dins la societat, que determina els seus objectius, accions i estratègia”

“El benefici social ha d’estar en l’ADN de qualsevol empresa que es consideri saludable”

“Cal treballar per incrementar el nivell ètic de la classe empresarial. RSC, eina que condueix a tot un canvi organitzacional en benefici de persones i medi ambient”

“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”




“Compromís per a tothom. Cal donar una mica. Simplement és el cal fer-ho. Compromís des de dalt fins a baix”

“La majoria de marques no importen a la gent. No poden continuar basant la competitivitat en eines tradidicionals. Ja no n'hi ha prou de dir el que fan, han de fer el que diuen i convertir l'RSE en un valor competitiu i eix transformador”

“Tothom som corresponsables del que passa al nostre entorn i al món en general, hem de comunicar el que fem per donar exemple”

“L’RSE no es limita a l’acció; també és un marc des d’on repensar la societat”