Premis > Edicions anteriors > Premis respon.cat 2018

Premis respon.cat | 2018

Les organitzacions guanyadoras dels Premis Respon.cat 2018 són:

PREMI RESPON.CAT


Comexi, fundada l’any 1954 per la família Xifra, disposa d’una dilatada experiència en el disseny, producció i comercialització de béns d’equips per la indústria de la conversió de l’envàs flexible. Líder a nivell mundial, està integrada per cinc línies de producte: impressió flexogràfica i òfset, laminació, tall i serveis digitals. A més, disposa de la unitat de negoci de servei i assistència tècnica. La companyia disposa de 2 centres productius a Riudellots de la Selva (comarca de la Selva), on hi ha la seu central, i a Brasil. Comexi compta amb prop de 500 treballadors/es, així com una extensa xarxa comercial a més de 100 països. A més a més, compta amb el Centre Tecnològic Manel Xifra Boada, des d’on l’empresa transmet el seu coneixement als diferents actors integrats a la industria de l’envàs flexible. Missió La Missió del grup Comexi no és només vendre màquines als convertidors d’envàs flexible, sinó la d’oferir-los una solució global: equips competitius i personalitzats, servei, suport, innovació i coneixement a través del Comexi CTec.

Companyia ubicada a l’Alt Penedès, entre La Granada del Penedès i Sant Esteve Sesrovires, al costat de l’AP7. Disposa d’una plantilla de més de 100 persones que, juntament amb altres conductors autònoms dedicats exclusivament a la companyia, és capaç d’oferir una gamma integral de serveis logístics i de transport de mercaderies.
Coral Transports va néixer el 1995 com una empresa familiar dedicada al transport internacional i amb un equip de persones amb més de vint anys d’experiència en el sector. L’empresa va créixer amb rapidesa, però amb passos ferms.
El 1998 va incorporar un Servei Express d’entrega de mercaderies. El 2000 es van ampliar les instal·lacions fins a 5.000m2, complint amb la normativa APQ per a productes químics classificats com a mercaderies perilloses.
El 2001, va obtenir la certificació de qualitat ISO 9001 i va iniciar els serveis de transport marítim i aeri.

RECONEIXEMENT RESPON.CAT


Zurich Insurance Group (Zurich) és una asseguradora líder multicanal que proporciona serveis a la seva clientela a nivell local i mundial. A través d’aproximadament 53.000 persones treballadores, ofereix una àmplia gama de productes i serveis de línies personals i d’empreses, així com de vida. Entre els clients de Zurich hi podem trobar particulars, petites empreses, empreses mitjanes i grans, així com
multinacionals, en més de 210 països i territoris. El grup té la seva seu principal a Zuric (Suïssa), on es va fundar l’any 1872.
El grup Zurich a Espanya va obrir la seva primera oficina a Barcelona l’any 1884 i disposa de més de 130 anys d’història. En l’actualitat té prop de 2.000 treballadors/ es repartits per tot el territori espanyol i 2,4 milions de clients amb 3 milions de pòlisses contractades, fet que la converteix en una de les principals companyies del sector. Zurich assegurances està consolidada al mercat com una companyia líder que destaca per la seva solidesa i solvència. A més, la companyia disposa d’algunes de les certificacions més reputades del mercat en l’àmbit de la conciliació, com l’EFR (Empresa Familiarment Responsable) i EDGE (Certificació d’igualtat de gènere), i ha estat reconeguda com a Top Employer durant 11 anys consecutius.
Missió
La nostra missió és ajudar els nostres clients a entendre i protegir-se millor dels
riscs

Des dels seus orígens com a cellerers el 1870 tot i que abans ja desenvolupaven activitat relacionada amb la vinya i el vi, la Família Torres ha unit tradició i innovació en l’elaboració de vins i brandis de prestigi, treballant sempre amb el màxim respecte cap al medi ambient. Arrelada al Penedès des de fa més de tres segles ha comptat històricament amb cellers i vinyes al Penedès, la Conca de Barberà, Priorat i Costers del Segre. Cada generació ha contribuït al desenvolupament del negoci i ha transmès a la següent la passió per la cultura del vi i la importància de cuidar la terra i buscar l’excel·lència. La quarta generació, amb Miguel A. Torres, va introduir el cultiu del cabernet sauvignon a Espanya, creant ‘Mas la Plana’ el 1970, mentre que la cinquena generació se centra avui en transmetre el llegat familiar, elaborant vins que provenen de vinyes singulars i finques amb història i recuperant varietats ancestrals catalanes. Un projecte que no només recupera el patrimoni vitícola català sinó que pot esdevenir una solució de futur en un escenari de canvi climàtic. El canvi climàtic és el repte més gran que té actualment la viticultura. Família Torres, a més d’adaptar-se, contribueix a minimitzar-ne els efectes reduint les seves emissions de CO2 gràcies a l’ús d’energies renovables, vehicles sostenibles i mesures d’eficiència energètica, entre d’altres.

La Fundació Marianao és una entitat social que des de l’any 1985 desenvolupa projectes socials i educatius al servei de tota la comunitat, treballant de manera preferent amb aquelles persones que pateixen situacions de vulnerabilitat social a partir d’un model d’intervenció comunitària, d’atenció integral i apoderament. El seu àmbit d’intervenció preferent és la realitat local de Sant Boi de Llobregat i la
comarca del Baix Llobregat.

L’experiència de més de mig segle en el sector de l’hostaleria permet al Grup Andilana conèixer en profunditat les necessitats de la clientela.
El 1958 Herminia Camós i el seu fill Lluís van inaugurar l’Hostal Vostra Llar a Palamós i el 1992 van fer un salt a Barcelona amb La Fonda. Avui el Grup Andilana disposa de 35 restaurants en diferents ciutats i 6 hotels amb personalitat pròpia: espais càlids i innovació culinària a força de tradició i productes frescos de mercat.
D’aquesta manera es van assentar les bases d’un concepte que suma la bona cuina tradicional a preus assequibles, dins d’un ambient sofisticat, elegant i molt acollidor.

Playbrand és una agència i consultoria de màrqueting especialitzada en el posicionament de marques en entorns digitals.
Missió
Playbrand ajuda les marques i les organitzacions a comprendre les regles dels entorns online, a integrar-les en la seva cultura empresarial i a dissenyar objectius, accions i projectes amb ADN digital i per al nou consumidor.

Difícilment se li podia haver ocorregut a en Cristóbal una cosa més difícil que competir amb marca pròpia en un mercat ple de multinacionals, amb gegantins pressupostos de comunicació, distribució professionalitzada i concentrada i amb l’exigència logística imposada per la comercialització de productes frescos amb data de caducitat. Però aquesta mateixa dificultat ha obligat a desenvolupar les
claus de la solidesa mercantil del projecte: producte i marca pròpia per arribar al consumidor final.