13 GENER- Acte de lliurament dels Premis de l’RSE a Catalunya
- El proper 13 de gener a les 16.00 h tindrà lloc l’Acte de lliurament de Premis Respon.cat 2020.
- Com a novetat, enguany l’acte es farà a la Casa Llotja de Mar de Barcelona per a les empreses premiades i en streaming per al públic en general.
El proper 13 de gener se celebrarà l’acte del lliurament de la cinquena edició dels Premis de la Responsabilitat Social a Catalunya, que es consoliden amb l’assoliment del quinqueni.
Concretament, l’Acte de lliurament dels Premis Respon.cat reconeix sis empreses, un territori i una persona per a les següents categories:
- Premi a la trajectòria en Responsabilitat per a Empreses grans
- Premi a la trajectòria en Responsabilitat per a Empreses petites i mitjanes
- Reconeixement als Territoris socialment responsables
- Reconeixement al Programa empresarial ambiental de col·laboració
- Reconeixement a la Gestió de la diversitat d’origen
- Reconeixement a les Bones pràctiques empresarials de reforma horària
- Reconeixement al Programa empresarial de voluntariat
- Reconeixement especial a la trajectòria destacada d’una persona pel seu compromís amb la responsabilitat social a Catalunya.
Com en les edicions anteriors dels Premis, s’ha elaborat un vídeo de cadascuna de les empreses i organitzacions guanyadores per a mostrar el seu compromís i les seves bones pràctiques.
Enguany el context ens ha obligat ha realitzar les gravacions en línia. Això no treu que es tracta de peces de gran interès que mostren com les empreses reconegudes aborden diferents aspectes de la Responsabilitat Social i ho gestionen com un element estratègic i competitiu de l’organització.
Entrada relacionada
Josep Santacreu rebrà el Reconeixement personal per la seva trajectòria en RSE en la cinquena edició dels Premis Respon.cat
Us podria interessar també
Acte de cloenda de l’RSE.Pime 2018 i llançament de la nova edició
El proper 19 de juny se celebra l’acte de cloenda de l’RSE.Pime 2018 i llançament de la nova edició. En aquest acte es farà un reconeixement a les pimes participants i una crida per
Abacus celebra els seus 50 anys dedicats al cooperativisme
Abacus, empresa membre de Respon.cat, celebra els seus 50 anys dedicats al cooperativisme. “La confiança és el capital intangible més preuat de l’organització” segons Maravillas Rojo, presidenta d’Abacus. El passat
Proveïdors de Mercadona fan viral un vídeo per animar la ciutadania a no defallir #AixòPassarà #AixòNoPotParar
Davant l’ingent increment de la pandèmia del coronavirus sorgeixen centenars d’iniciatives per animar la població i no deixar-se abatre pel pessimisme. Persones que formen part de la cadena de proveïment de