Suara habilita un web especial amb informació sobre Coronavirus i un telèfon d’atenció ciutadana

Suara habilita un web especial amb informació sobre Coronavirus i un telèfon d’atenció ciutadana

  • Suara Cooperativa ha posat en marxa el repte #JoSocSocial per posar en valor la tasca del sector social la implicació ciutadana amb la comunitat.
  • A travès d'una pàgina web específíca es donarà reposta de manera àgil i amb informació permanentment actualitzada.

Suara Cooperativa ha habilitat una pàgina web especial sobre el Coronavirus (coronavirus.suara.coop) per aportar informació de servei sobre l’estat d’alarma i recomanacions a la ciutadania, orientades especialment al període de confinament. El portal inclou articles i vídeos adreçats especialment a l’atenció a la infància i gent gran, així com recomanacions per al benestar i el teletreball. Es tracta d’un portal en actualització constant per donar una resposta àgil.

Aquest portal es complementa amb el telèfon d’atenció ciutadana #SuaraRespon, per donar resposta dels dubtes socials que puguin generar la situació d’excepcionalitat actual. El número de telèfon 937.069.017 està operatiu de dilluns a diumenge, de les 10 del matí a les 6 de la tarda.

#JoSocSocial: un repte per posar en valor la tasca del sector social i el compromís ciutadà

#JoSocSocial és el repte que Suara Cooperativa ha llançat coincidint amb la declaració de l’estat d’alarma, una iniciativa que vol posar en valor la tasca que està desenvolupant aquests dies el sector social i el compromís de tota la ciutadania. El repte consisteix en explicar a les xarxes socials les accions que s’han fet durant el dia en benefici de la comunitat, utilitzant l’etiqueta #JoSocSocial, nominant un familiar, amic o amiga, i mencionant @suaracoop. En els primers dies de funcionament s’han conegut iniciatives com penjar poesia a l’escala, ajudar gent gran a pujar la compra a casa o baixar les escombraries d’una veïna.

Us podria interessar també

[Entrevista] Rafaela Carnerero: cada vegada hi ha més consciència en les empreses dels beneficis d’una gestió responsable del negoci

Recull d’entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat en el el marc de col·laboració amb Corresponsables, media partner especialitzat en RSE i empresa membre de l’Associació. Aquestes entrevistes mostren algunes

Catalunya premia les seves empreses responsables

La presidenta del Parlament de Catalunya presideix l’acte defensant el compromís empresarial amb la societat i defensa una Catalunya socialment responsable Unilever i Cafès Novell guanyen els Premis Respon.cat 2017

#ODS Objectiu 10: Reduir la desigualtat dins i entre els països

“Reduir la desigualtat dins i entre els països” és el desè dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) aprovats per Nacions Unides per al període 2015-2030 La comunitat internacional ha aconseguit grans avenços