Taller sobre bones pràctiques en RSE per empreses grans

SuaraAnna Nicolau, codirectora de l’Àrea de Desenvolupament de servei de Suara, empresa gran premiada per la seva trajectòria en RSE, ha destacat la resposta que van tenir davant la Covid-19, ja que tot i la seva dimensió van mostrar molta agilitat de reacció en front d’un escenari advers gràcies a tenir molt integrats processos de governança democràtica i treball participat que els dota d’una gran flexibilitat i eficiència. David Cos, president del Grup Clade, ha presentat Suara Cooperativa en el taller debat reforçant la idea que apuntava Nicolau definint Suara com una organització gran i una gran organització pel gran impacte que genera en el seu àmbit d’actuació que és el servei a les persones i pel model amb el qual es gestiona que es basa en el principi cooperatiu de posar les persones al centre, les de dins l’organització i les de fora.  Vegeu fitxa i vídeo.

Us podria interessar també

Grupo Sifu, neteja i desinfecció

Grupo SIFU és el Centre Especial de Treball líder en la prestació de Facility Services socialment competitius. Amb més de 25 anys d’experiència i més de 4.500 professionals, el 89%

Caritas, Feina amb Cor

Un dels pilars de Càritas ha estat ajudar les persones a adquirir nous recursos i habilitats per tenir més oportunitats laborals. L’any 2013 es va crear Feina amb Cor, que

[Vídeo] Martiderm: hem bolcat esforços en assegurar el benestar dels nostres grup d’interès

Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives