Taller sobre bones pràctiques en RSE per empreses grans

SuaraAnna Nicolau, codirectora de l’Àrea de Desenvolupament de servei de Suara, empresa gran premiada per la seva trajectòria en RSE, ha destacat la resposta que van tenir davant la Covid-19, ja que tot i la seva dimensió van mostrar molta agilitat de reacció en front d’un escenari advers gràcies a tenir molt integrats processos de governança democràtica i treball participat que els dota d’una gran flexibilitat i eficiència. David Cos, president del Grup Clade, ha presentat Suara Cooperativa en el taller debat reforçant la idea que apuntava Nicolau definint Suara com una organització gran i una gran organització pel gran impacte que genera en el seu àmbit d’actuació que és el servei a les persones i pel model amb el qual es gestiona que es basa en el principi cooperatiu de posar les persones al centre, les de dins l’organització i les de fora.  Vegeu fitxa i vídeo.

Us podria interessar també

Viver Bell-lloc, jardineria, manipulats i envasats

A Viver de Bell-lloc portem molts anys oferint serveis de qualitat i totalment professionalitzats per empreses i administracions que generen oportunitats laborals per a persones amb discapacitat. Estem especialitzats en

[Vídeo] Apunts, busquem solucions per conservar els 86 llocs de treball de persones amb discapacitat

Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives

Auren, ‘Social.sic’ software de gestió per a entitats d’economia social

Les entitats del tercer sector necessiten unificar al màxim els seus processos de gestió interna, per tal d’optimitzar els recursos oferint sempre el millor servei. Auren disposa de ‘social.sic’, un