Taller sobre bones pràctiques en RSE per empreses grans

SuaraAnna Nicolau, codirectora de l’Àrea de Desenvolupament de servei de Suara, empresa gran premiada per la seva trajectòria en RSE, ha destacat la resposta que van tenir davant la Covid-19, ja que tot i la seva dimensió van mostrar molta agilitat de reacció en front d’un escenari advers gràcies a tenir molt integrats processos de governança democràtica i treball participat que els dota d’una gran flexibilitat i eficiència. David Cos, president del Grup Clade, ha presentat Suara Cooperativa en el taller debat reforçant la idea que apuntava Nicolau definint Suara com una organització gran i una gran organització pel gran impacte que genera en el seu àmbit d’actuació que és el servei a les persones i pel model amb el qual es gestiona que es basa en el principi cooperatiu de posar les persones al centre, les de dins l’organització i les de fora.  Vegeu fitxa i vídeo.

Us podria interessar també

Grup Alba i Casa Dalmases al Valor Afegit de TV3

Casa Dalmases i Grup Alba, organitzacions membres de Respon.cat, haN estat protagonistes de les dues darreres emissions del reconegut espai televisiu “Valor Afegit” de TV3. Es trcata de dues iniciatives

[Entrevista] Jeroni Ferrer: Inicialment pensàvem que per vocació i servei públic l’RSE era una cosa que teníem per se, però hem anat coneixent estratègies que permeten millorar

Recull d’entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat en el el marc de col·laboració amb Corresponsables, media partner especialitzat en RSE i empresa membre de l’Associació. Aquestes entrevistes mostren algunes

El model relacional entre entitats socials i empreses ha de reforçar els valors de les organitzacions

Respon.cat participa en el cafè tertúlia per a fundraisers professionals que va tenir lloc el passat 22 de novembre sobre “Aliances, pimes i tercer Sector”. Josep Maria Canyelles i Pastó,