Tarannà rep el Premi Alimara com a empresa pionera en el camp del turisme responsable i sostenible
Tarannà Viatges amb Sentit, empresa membre de Respon.cat, rep el Premi Alimara per la seva trajectòria professional en aquests 25 anys i per ser pioners del turisme responsable i sostenible en aquest sector.
Després de 25 anys amb una gestió empresarial basada en la Responsabilitat Social, Tarannà consolida i reforça la voluntat de continuar treballant amb aquest enfocament en RSE.
Dijous 19 d'abril s'han lliurat els XXXIV Premis Alimara que han reconegut les catorze millors campanyes de Promoció Turística, nacionals i internacionals, entre les quals s'ha distingit Tarannà.
Els prestigiosos Premis Alimara son un importante referent en l'escenari nacional i internacional del turisme. Estan organitzats pel Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT-UB, amb el recolzament del Saló del Turisme B-Travel. El seu objectiu és reconèixer l'esforç i la qualitat del material de promoció turística.
L'acte va ser inaugurat pel Sr. Miquel Alsius i Juriol, president del Grup CETT i pel Sr. Jordi Clos i Llombart, presidente del Saló B-Travel i va ser conduït pel periodista Josep Puigbó. Més de 400 persones vinculades al turisme, la gastronomia i l'hosteleria, juntamnet amb gent del món empresarial i acadèmic es van reunir per celebrar l'efemèride.
Entre les 45 candidatures presentades, es van atorgar 14 Premis per distingir les millors campanyes.
Tarannà Viatges amb sentit va obtenir Premi Alimara Especial del CETT, entregat per la Dra. Maria Abellanet, CEO del Grup CETT. La directora de vendes de Tarannà, Mònica Alemany, va recollir el premi que homenatja la trajectòria de Tarannà i els 25 anys que compleix l'agència el 2018 com a Tarannà, i autèntic referent per al sector.
El 30 de novembre tindrà lloc al Palau de Pedralbes de Barcelona un nou Marketplace ambiental amb l’objectiu de promoure la col·laboració i generar aliances entre el món empresarial i
Respon.cat us proposa aquest seminari de 3 sessions (dimecres 6 i 27 de maig i 17 de juny). El voluntariat d’empresa o corporatiu és cada vegada més apreciat per moltes empreses.
Conversem amb Josep Ametller, co-fundador i director general d’Ametller Origen, empresa membre de Respon.cat. La conversa flueix fàcil i repeteix que no hi ha grans secrets, que tot es redueix
Iniciativa empresarial per al desenvolupament de la responsabilitat social a Catalunya
Cercador
Propers esdeveniments
EMPRESES MEMBRES
“La responsabilitat empresarial comença per la responsabilitat i el compromís personal amb la societat i les persones que ens envolten”
“Que el progrés econòmic vagi acompanyat de progrés social i equilibri territorial”
“Cal treballar per incrementar el nivell ètic de la classe empresarial. RSC, eina que condueix a tot un canvi organitzacional en benefici de persones i medi ambient”
Ser socialment responsable no és una qualitat, és una obligació.
“Hem d’entendre que la societat, cada cop menys, acceptarà una empresa que no sigui coherent i socialment responsable, i aquest ha de ser un dels motius per a les empreses que encara no hi creuen”
“El paper de l’empresa és el desenvolupament harmoniós de la societat. L’empresa ha de decidir anar més enllà del benefici econòmic i comprometre’s amb les tres potes del desenvolupament sostenible”
“L'RSC és el nostre ADN”
“Després de la superació de la crisi empresarial, ara toca impulsar la Responsabilitat Social sense excuses”
“Ha sido una jornada muy enriquecedora, de diálogo y cambio de impresiones, la esencia de la RSC”
“L’RSE no es limita a l’acció; també és un marc des d’on repensar la societat”
“És la manera d'entendre el paper de l'empresa dins la societat, que determina els seus objectius, accions i estratègia”
“Formar, investigar i transferir coneixement per transformar les persones, les organitzacions i la societat cap a la responsabilitat social i la sostenibilitat”
“Fer bé la feina i fer el bé amb la feina que desenvolupem”
“Ara més que mai RESPON per una Responsabilitat Social oberta a tothom”
“La majoria de marques no importen a la gent. No poden continuar basant la competitivitat en eines tradidicionals. Ja no n'hi ha prou de dir el que fan, han de fer el que diuen i convertir l'RSE en un valor competitiu i eix transformador”
“Responsabilitat Social permanent, 365 dies l’any”
“L’RSE no es limita a l’acció, també és un marc des d’on repensar la societat”
“Tan de bo la filantropia arribi cada cop més lluny”
“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”
“La nostra organització ha de ser una part harmoniosa d'un sistema més ampli: un món que podem contribuir a fer millor a través de les persones i el medi ambient”
“Compromís per a tothom. Cal donar una mica. Simplement és el cal fer-ho. Compromís des de dalt fins a baix”
“El benefici social ha d’estar en l’ADN de qualsevol empresa que es consideri saludable”
“Compromís compartit per a la transformació social”
"Una part del pensament trascendent en la gestió empresarial"
“Gent i empreses amb valors, ètica i responsabilitat és futur”
“La empresa pasa a ser una entidad activa y colaborativa con la sociedad y el medio ambiente. Un tejido empresarial sostenible genera una producción similar y un consumidor consciente, dando prioridad a éstas a la hora de comprar”
“Com podem incidir des de Respon.cat en l’àmbit educatiu?”
“Més capacitació i responsabilitat es pot captar i manifestar a l’empresa, i més si està ben gestionada”
“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”
“Tothom som corresponsables del que passa al nostre entorn i al món en general, hem de comunicar el que fem per donar exemple”
“Ètica i filantropia”
“Una part de l'ADN de l’empresa i un compromís amb la societat”
“Malgrat tot, estem al bon camí i queda molt per recórrer. Avancem!”
"La Responsabilitat Social és un dels valors i principis bàsics del nostre sistema de gestió. L’entenem com un eix transversal que implica tots els nivells de l’organització i se centra en l’aportació de valor pels nostres grups d’interès."