Reconeixement Respon.cat a les bones pràctiques empresarials de reforma horària

Reconeixement Respon.cat a les bones pràctiques empresarials de reforma horària:

2021 - Tapla

Indústries Tapla és una empresa fundada el 1968 dedicada des de l’inici a la producció d'articles flocats per a diverses aplicacions.

La seva política de millora contínua els ha permès perfeccionar la tecnologia pròpia de flocat fins a aconseguir excel·lents productes tècnics d’aplicació a diversos sectors, que avui dia exporten regularment a un creixent nombre de clients a tot el món.

Amb una sòlida base en R+D+I, a Indústries Tapla dissenyen i fabriquen solucions flocades globals, destinades totes elles a satisfer les necessitats de la clientela oferint serveis i productes amb un alt estàndard de qualitat, comprometent-se en tot moment a prevenir i minimitzar l'impacte ambiental de l’activitat.

La seva política és impulsada pel Comitè de Direcció i és seguida amb total responsabilitat i implicació per cada membre de l'equip, de manera que s’aconsegueixen els objectius definits.

Es manté un efectiu i eficient programa de Gestió de la Qualitat, RSE, Medi Ambient i Seguretat, buscant en tot moment la millora contínua i una major competitivitat en el mercat, promovent la motivació i la formació continuada de l’equip i dels proveïdors.

Sota la filosofia de l’economia del bé comú i, tenint en compte totes les parts d’interès, sempre es treballa de forma constant per mantenir alineats els objectius amb la responsabilitat social empresarial.

Com a part dels valors fonamentals d'Indústries Tapla, hi ha un fort compromís per promoure un model de gestió basat en la integritat, la transparència i l'ètica en tots els àmbits.

L’empresa es compromet a complir amb tots els reglaments vigents i altres requisits subscrits en tots els seus processos i productes, com també a la protecció del medi ambient.

 

2020 - RACC

El RACC va néixer el 1906 com un club d’automobilistes. Avui en dia el grup RACC, que disposa de gairebé 1.500 empleats, dona cobertura a més de 10 milions de persones en qualsevol lloc del món i està transformant-se en un Club de Serveis a la Mobilitat per tal d’oferir assistència i protecció a les persones quan es desplacen, sigui quin sigui el seu mitjà de transport.

 

  Fitxes bones pràctiques   Veure vídeo